× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • SBŽ

 l_11c314c3d8960d6aa911394028b82ce5.png

Ovogodišnja kampanja "Keep Walking. Keep Planting." za cilj ima sadnju 18.000 sadnica na području Srednjobosanske županije te se pozivaju svi punoljetni građani Bosne i Hercegovine da se pridruže ovoj akciji pošumljavanja. 

Zainteresirani građani mogu posjetiti web stranicu www.keepplanting.ba, i jednim klikom dati suglasnost da Johnnie Walker u njihovo ime posadi sadnicu, priopćili su organizatori.

Cijeneći značaj koje samo jedno stablo ima za svakog čovjeka te kako klimatske promjene predstavljaju jedan od najvećih izazova s kojima se suočava čovječanstvo, Johnnie Walker nastavlja svoju kampanju pošumljavanja u Bosni i Hercegovini koja je započela prošle godine sadnjom 15.000 sadnica na području Homolja u općini Konjic, gdje je više od 150 hektara crnogorične šume uništeno u požaru.

- Johnnie Walker predano i kontinuirano radi na smanjenju ugljičnog otiska, zaštiti i očuvanju zdrave i čiste okoline, a svoju misiju aktivno provodi u svim zemljama u kojima posluje, pa tako i u Bosni i Hercegovini. Naša zemlja izuzetno je bogata prirodnim ljepotama, te raznovrsnim biljnim i životinjskim vrstama koje je potrebno očuvati - poručuje Ivana Radišić Hadžić, direktorica marketinga kompanije Boreas koja je organizator kampanje.

Gergely Abraham, direktor korporativnih odnosa za istočnu Europu kompanije Diageo, naglašava važnost sklada u prirodi i proizvodnji viskija.

- Svaka sadnica posađena u ovom projektu predstavlja predanost očuvanju ravnoteže prirode kako bismo osigurali da buduće generacije mogu nastaviti uživati u njenoj ljepoti - naglašava Abraham.

Inače, šume, koje pokrivaju trećinu kopnene mase, predstavljaju biološki jedan od najraznolikijih i najkompleksnijih ekosustava na kopnu, stanište su za više od 80 posto kopnenih životinjskih i biljnih vrsta. Očuvanje i održiva upotreba šuma su najbolji načini za očuvanje prirode i ljudskog zdravlja, dok šume igraju ključnu ulogu u borbi protiv klimatskih promjena.  

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • SBŽ

 l_11c314c3d8960d6aa911394028b82ce5.png

Ovogodišnja kampanja "Keep Walking. Keep Planting." za cilj ima sadnju 18.000 sadnica na području Srednjobosanske županije te se pozivaju svi punoljetni građani Bosne i Hercegovine da se pridruže ovoj akciji pošumljavanja. 

Zainteresirani građani mogu posjetiti web stranicu www.keepplanting.ba, i jednim klikom dati suglasnost da Johnnie Walker u njihovo ime posadi sadnicu, priopćili su organizatori.

Cijeneći značaj koje samo jedno stablo ima za svakog čovjeka te kako klimatske promjene predstavljaju jedan od najvećih izazova s kojima se suočava čovječanstvo, Johnnie Walker nastavlja svoju kampanju pošumljavanja u Bosni i Hercegovini koja je započela prošle godine sadnjom 15.000 sadnica na području Homolja u općini Konjic, gdje je više od 150 hektara crnogorične šume uništeno u požaru.

- Johnnie Walker predano i kontinuirano radi na smanjenju ugljičnog otiska, zaštiti i očuvanju zdrave i čiste okoline, a svoju misiju aktivno provodi u svim zemljama u kojima posluje, pa tako i u Bosni i Hercegovini. Naša zemlja izuzetno je bogata prirodnim ljepotama, te raznovrsnim biljnim i životinjskim vrstama koje je potrebno očuvati - poručuje Ivana Radišić Hadžić, direktorica marketinga kompanije Boreas koja je organizator kampanje.

Gergely Abraham, direktor korporativnih odnosa za istočnu Europu kompanije Diageo, naglašava važnost sklada u prirodi i proizvodnji viskija.

- Svaka sadnica posađena u ovom projektu predstavlja predanost očuvanju ravnoteže prirode kako bismo osigurali da buduće generacije mogu nastaviti uživati u njenoj ljepoti - naglašava Abraham.

Inače, šume, koje pokrivaju trećinu kopnene mase, predstavljaju biološki jedan od najraznolikijih i najkompleksnijih ekosustava na kopnu, stanište su za više od 80 posto kopnenih životinjskih i biljnih vrsta. Očuvanje i održiva upotreba šuma su najbolji načini za očuvanje prirode i ljudskog zdravlja, dok šume igraju ključnu ulogu u borbi protiv klimatskih promjena.  

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više