FOTO : EPA
Netflix je nadmašio očekivanja u pogledu zarade, izvještavajući da su profit i rang pretplatnika porasli dok se njegov ulaganje na bogatu ponudu sadržaja isplatilo usred suzbijanja dijeljenja lozinki.
Vodeći televizijski servis za streaming priopćio je da je u nedavno završenom kvartalu dobio 9,3 milijuna pretplatnika, čime je ukupan broj porastao na 269,6 milijuna.
Netflix je prijavio profit od 2,3 milijarde dolara uz prihod od skoro 9,4 milijarde dolara u tom kvartalu, u poređenju sa neto profitom od 1,3 milijarde dolara na 8,2 milijarde dolara prihoda u istom periodu godinu dana ranije.
- Netflix nastavlja napadati svoju konkurenciju - rekao je viši analitičar Emarketera Ross Benes.
- Ovo signalizira da je dijeljenje lozinke još češće nego što se ranije mislilo, jer Netflix neprestano pretvara gledatelje freeloadera u plaćene korisnike - dodao je on.
artinfo.ba