× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

Cruiser TravnikBicikli koji više nalikuju na motor postali su pravi hit u svijetu, a proizvode ih ruke majstora u firmi GS Tvornica mašina Travnik.

Mjesečno se proizvede oko 200 komada cruiser bicikala, a za pravljenje jednog dvotočkaša potrebno je oko osam sati rada. Svaki dio ručno se obrađuje s mnogo strpljenja, a iz radionice izlaze kao unikati.

Trend vožnje cruiser dvotočkaša brzo se raširio po europskim gradovima, a specifično je i to što kupac sam bira svoj bicikl, odnosno putem aplikacije određuje njegov izgled, a dva tjedna nakon toga bicikl u dijelovima stiže na adresu, te ga budući korisnik sam montira.

"Odaberete ram, boju, druge elemente, sve to sklopite, vidite sliku ispred sebe, kliknete ‘naruči’ i nama dolazi narudžbenica. Mi ga onda pravimo prema tim specifikacijama", pojašnjava voditelj projekta za bicikla Omer Trako.

Potražnja za cruiser biciklima premašila je sva očekivanja, ali, nažalost, još ih nema na ulicama naše zemlje. Razlog je, između ostalog, i cijena, jer za jedan ovakav bicikl potrebno je izdvojiti do nekoliko tisuća eura, ovisno od opreme koju želite.

"BiH nam još nije tržište, ne zbog ljudi nego zbog mogućnosti gdje se ta bicikla mogu voziti, dakle ne postoji dovoljno biciklističkih staza, a ceste su prilično nesigurne", ističe direktorica kompanije Snježana Koepruner.

Uz neobičan izgled i udobnost koja ih odlikuje, sljedeći korak je nadogradnja elektropogona, što bi značilo i prvi električni bicikl sa ovih područja.

Akta.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

Cruiser TravnikBicikli koji više nalikuju na motor postali su pravi hit u svijetu, a proizvode ih ruke majstora u firmi GS Tvornica mašina Travnik.

Mjesečno se proizvede oko 200 komada cruiser bicikala, a za pravljenje jednog dvotočkaša potrebno je oko osam sati rada. Svaki dio ručno se obrađuje s mnogo strpljenja, a iz radionice izlaze kao unikati.

Trend vožnje cruiser dvotočkaša brzo se raširio po europskim gradovima, a specifično je i to što kupac sam bira svoj bicikl, odnosno putem aplikacije određuje njegov izgled, a dva tjedna nakon toga bicikl u dijelovima stiže na adresu, te ga budući korisnik sam montira.

"Odaberete ram, boju, druge elemente, sve to sklopite, vidite sliku ispred sebe, kliknete ‘naruči’ i nama dolazi narudžbenica. Mi ga onda pravimo prema tim specifikacijama", pojašnjava voditelj projekta za bicikla Omer Trako.

Potražnja za cruiser biciklima premašila je sva očekivanja, ali, nažalost, još ih nema na ulicama naše zemlje. Razlog je, između ostalog, i cijena, jer za jedan ovakav bicikl potrebno je izdvojiti do nekoliko tisuća eura, ovisno od opreme koju želite.

"BiH nam još nije tržište, ne zbog ljudi nego zbog mogućnosti gdje se ta bicikla mogu voziti, dakle ne postoji dovoljno biciklističkih staza, a ceste su prilično nesigurne", ističe direktorica kompanije Snježana Koepruner.

Uz neobičan izgled i udobnost koja ih odlikuje, sljedeći korak je nadogradnja elektropogona, što bi značilo i prvi električni bicikl sa ovih područja.

Akta.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.