× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • SBŽ

projekt-kanada.jpg

Radionice o psihološkoj otpornosti djece tijekom pandemije provedene su sa stotinu učenika iz deset osnovnih škola u Bugojnu, Busovači, Fojnici, Jajcu i Divičanima kroz pojekat „Mostovi povjerenja i suradnje“ Humanitarne organizacije Genesis Project. O radionicama i korištenoj metodologiji napisan je i objavljen priručnik naziva “Čudovišta u mom ruksaku” dostupan djeci, roditeljima i školskom osoblju na web stranici Genesis Projecta.

U grupama od po 20 osoba, učenici su sudjelovali u radionicama iz iste učionice, iako inače pohađaju nastavu odvojeno, u dvije škole pod jednim krovom. „Ove radionice su bile sjajne, sa fenomenalnim temama. Upoznao sam nove prijatelje iz druge škole, jedino mi je žao što se nismo mogli vidjeti uživo sa vama (facilitatorima)“, navodi jedan sudionik projekta. Njegova vršnjakinja naglašava da su je radionice potaknule na razmišljanje, da su bile ispunjene pozitivnom atmosferom te da je da je shvatila kako je to biti u cipelama drugih osoba.

„Svi smo se zajedno borili sa čudovištima u našim ruksacima koji su metafora za anksioznost, strah, brigu i sva druga neprijatna stanja koja je pandemija mogla izazvati kod ove djece i svih ljudi na svijetu. Učili smo o empatiji, suradnji, na koji način se izboriti sa anksioznošču, emocijama i kako pomoći vršnjacima da prevaziđu ove teškoće“, objašnjava Lana Lugonja, koordinatorica projekta.

Koliko su radionice bile zanimljive i dobro prihvaćene od strane učenika govore njihove brojne izjave koje su napisali i poslali facilitatorima po završetku projektnih aktivnosti. „Tijekom online radionica osjećala sam se vrlo dobro jer su teme bile baš za mene. Imala sam problem sa anksioznošću i depresijom, ali sad sam bolje uz ove radionice. Genesis ima zanimljiv način radi sa djecom naših godina. U početku nam je bilo nelagodno jer se nismo znali, ali sad smo skupa ok.

Zaista se nadam da ćemo imati još radionica da se družimo i učimo zajedno“, napisala je jedna učenica u znak zahvalnosti cijelom timu.

Pedagozi i drugi uposleni u školama izrazili su veliko zadovoljstvo aktivnostima sa željom da u budućnosti što veći broj djece bude obuhvaćen njima. „Poseban trud od strane facilitatora se osjetio bez obzira na otežavajuće okolnosti usljed pandemije u radu sa učenicima u tijeku online radionica“, istaknula je pedagogica Vesna Ljubičić iz Osnovne škole „Busovača“. Naglašavali su i inovativan, drugačiji pristup u radu sa učenicima, uz zanimljive sadržaje prilagođene uzrastu djece.

Priručnik „Čudovišta u mom ruksaku“ koji je napisan i objavljen tijekom projekta služi kao trajni doprinos školama u radu na razvijanju psihološke otpornosti djece tokom i nakon COVID 19 pandemije. U njemu su predstavljene sve radionice koje su osmišljene i održane kroz ovaj projekat, a ponuđene su i dodatne tehnike za nastavnike i suradnike koje mogu da koriste u radu sa djecom. U priručniku su obrađene teme poput posljedica pandemije i građenje psihološke otpornosti – “Novi MI”, tehnika rada sa djecom nakon povratka u škole – “Ne krećemo tamo gdje smo stali!” i radionica za izgradnju psihološke otpornosti kod djece. Uz njih, navedena su i uputstva o prilagođavanju radionica online formatu kako bi se izvoditi i u vanrednim uvjetima.

Sve aktivnosti projekta “Mostovi povjerenja i suradnje” podržava Ministarstvo obrazovanja, znanosti, mladih, kulture i sporta Srednjobosanske županije, a u njemu sudjeluju osnovne škole:

· “Berta Kučera” i “13. Rujan” u Jajcu,

· “Busovača” i “Kaćuni” u Busovači,

· “Jajce” u Kruščici i “Braća Jezerčić” u Divičanima,

· “Muhsin Rizvić” i “Ivan Goran Kovačić” u Fojnici te

· Prva osnovna škola Bugojno i Treća osnovna škola Bugojno.

thumbnail_10b.jpg

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • SBŽ

projekt-kanada.jpg

Radionice o psihološkoj otpornosti djece tijekom pandemije provedene su sa stotinu učenika iz deset osnovnih škola u Bugojnu, Busovači, Fojnici, Jajcu i Divičanima kroz pojekat „Mostovi povjerenja i suradnje“ Humanitarne organizacije Genesis Project. O radionicama i korištenoj metodologiji napisan je i objavljen priručnik naziva “Čudovišta u mom ruksaku” dostupan djeci, roditeljima i školskom osoblju na web stranici Genesis Projecta.

U grupama od po 20 osoba, učenici su sudjelovali u radionicama iz iste učionice, iako inače pohađaju nastavu odvojeno, u dvije škole pod jednim krovom. „Ove radionice su bile sjajne, sa fenomenalnim temama. Upoznao sam nove prijatelje iz druge škole, jedino mi je žao što se nismo mogli vidjeti uživo sa vama (facilitatorima)“, navodi jedan sudionik projekta. Njegova vršnjakinja naglašava da su je radionice potaknule na razmišljanje, da su bile ispunjene pozitivnom atmosferom te da je da je shvatila kako je to biti u cipelama drugih osoba.

„Svi smo se zajedno borili sa čudovištima u našim ruksacima koji su metafora za anksioznost, strah, brigu i sva druga neprijatna stanja koja je pandemija mogla izazvati kod ove djece i svih ljudi na svijetu. Učili smo o empatiji, suradnji, na koji način se izboriti sa anksioznošču, emocijama i kako pomoći vršnjacima da prevaziđu ove teškoće“, objašnjava Lana Lugonja, koordinatorica projekta.

Koliko su radionice bile zanimljive i dobro prihvaćene od strane učenika govore njihove brojne izjave koje su napisali i poslali facilitatorima po završetku projektnih aktivnosti. „Tijekom online radionica osjećala sam se vrlo dobro jer su teme bile baš za mene. Imala sam problem sa anksioznošću i depresijom, ali sad sam bolje uz ove radionice. Genesis ima zanimljiv način radi sa djecom naših godina. U početku nam je bilo nelagodno jer se nismo znali, ali sad smo skupa ok.

Zaista se nadam da ćemo imati još radionica da se družimo i učimo zajedno“, napisala je jedna učenica u znak zahvalnosti cijelom timu.

Pedagozi i drugi uposleni u školama izrazili su veliko zadovoljstvo aktivnostima sa željom da u budućnosti što veći broj djece bude obuhvaćen njima. „Poseban trud od strane facilitatora se osjetio bez obzira na otežavajuće okolnosti usljed pandemije u radu sa učenicima u tijeku online radionica“, istaknula je pedagogica Vesna Ljubičić iz Osnovne škole „Busovača“. Naglašavali su i inovativan, drugačiji pristup u radu sa učenicima, uz zanimljive sadržaje prilagođene uzrastu djece.

Priručnik „Čudovišta u mom ruksaku“ koji je napisan i objavljen tijekom projekta služi kao trajni doprinos školama u radu na razvijanju psihološke otpornosti djece tokom i nakon COVID 19 pandemije. U njemu su predstavljene sve radionice koje su osmišljene i održane kroz ovaj projekat, a ponuđene su i dodatne tehnike za nastavnike i suradnike koje mogu da koriste u radu sa djecom. U priručniku su obrađene teme poput posljedica pandemije i građenje psihološke otpornosti – “Novi MI”, tehnika rada sa djecom nakon povratka u škole – “Ne krećemo tamo gdje smo stali!” i radionica za izgradnju psihološke otpornosti kod djece. Uz njih, navedena su i uputstva o prilagođavanju radionica online formatu kako bi se izvoditi i u vanrednim uvjetima.

Sve aktivnosti projekta “Mostovi povjerenja i suradnje” podržava Ministarstvo obrazovanja, znanosti, mladih, kulture i sporta Srednjobosanske županije, a u njemu sudjeluju osnovne škole:

· “Berta Kučera” i “13. Rujan” u Jajcu,

· “Busovača” i “Kaćuni” u Busovači,

· “Jajce” u Kruščici i “Braća Jezerčić” u Divičanima,

· “Muhsin Rizvić” i “Ivan Goran Kovačić” u Fojnici te

· Prva osnovna škola Bugojno i Treća osnovna škola Bugojno.

thumbnail_10b.jpg

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.