× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Jaka konkurencija

 facebook.jpg

Gigant društvenih mreža Facebook registrirao je pad broja dnevno aktivnih korisnika (DAU) po prvi put u svojoj 18-godišnjoj povijesti. 

Facebookova matična tvrtka Meta Networks priopćila je da je broj dnevno aktivnih korisnika pao na 1,929 milijardi u tri mjeseca do kraja siječnja, u poređenju s 1,930 milijardi u prethodnom tromjesečju, javlja BBC.

Kompanija je također upozorila na usporavanje rasta prihoda zbog konkurencije poput TikToka i YouTubea, dok oglašivači također smanjuju potrošnju.

Dionice Mete oslabile su za više od 20 posto na trgovanju nakon radnog vremena u New Yorku.

Pad cijene dionice Mete izbrisao je oko 200 milijardi dolara tržišne vrijednosti kompanije.

Dionice na drugim platformama društvenih medija, uključujući Twitter, Snap i Pinterest, također su naglo pale u proširenom trgovanju.

Izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg rekao je da je rast prodaje kompanije u padu jer je publika, posebno mlađi korisnici, otišla konkurentima.

Meta, koja posjeduje drugu najveću svjetsku platformu za digitalno oglašavanje nakon Googlea, također je rekla da su je pogodile promjene privatnosti na Appleovom operativnom sistemu.

Promjene su otežale brendovima ciljanje i mjerenje svog oglašavanja na Facebooku i Instagramu i mogle bi imati učinak "u rangu od 10 milijardi dolara" za ovu godinu, tvrdi financijski direktor Mete Dave Wehner.

Ukupni prihodi Mete, od kojih najveći dio dolazi od prodaje oglašavanja, porastao je na 33,67 milijardi dolara u tom razdoblju, za dlaku nadmašivši tržišna predviđanja.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Jaka konkurencija

 facebook.jpg

Gigant društvenih mreža Facebook registrirao je pad broja dnevno aktivnih korisnika (DAU) po prvi put u svojoj 18-godišnjoj povijesti. 

Facebookova matična tvrtka Meta Networks priopćila je da je broj dnevno aktivnih korisnika pao na 1,929 milijardi u tri mjeseca do kraja siječnja, u poređenju s 1,930 milijardi u prethodnom tromjesečju, javlja BBC.

Kompanija je također upozorila na usporavanje rasta prihoda zbog konkurencije poput TikToka i YouTubea, dok oglašivači također smanjuju potrošnju.

Dionice Mete oslabile su za više od 20 posto na trgovanju nakon radnog vremena u New Yorku.

Pad cijene dionice Mete izbrisao je oko 200 milijardi dolara tržišne vrijednosti kompanije.

Dionice na drugim platformama društvenih medija, uključujući Twitter, Snap i Pinterest, također su naglo pale u proširenom trgovanju.

Izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg rekao je da je rast prodaje kompanije u padu jer je publika, posebno mlađi korisnici, otišla konkurentima.

Meta, koja posjeduje drugu najveću svjetsku platformu za digitalno oglašavanje nakon Googlea, također je rekla da su je pogodile promjene privatnosti na Appleovom operativnom sistemu.

Promjene su otežale brendovima ciljanje i mjerenje svog oglašavanja na Facebooku i Instagramu i mogle bi imati učinak "u rangu od 10 milijardi dolara" za ovu godinu, tvrdi financijski direktor Mete Dave Wehner.

Ukupni prihodi Mete, od kojih najveći dio dolazi od prodaje oglašavanja, porastao je na 33,67 milijardi dolara u tom razdoblju, za dlaku nadmašivši tržišna predviđanja.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više