ART BLOG KALENDAR DOGAĐAJA OSMRTNICE NATJEČAJI MARKETING
Informiranje, obrazovanje, zabava i još mnogo toga

Generalna skupština Ujedinjenih naroda proglasila je 21. studenog kao Svjetski dan televizije, rezolucijom donesenom 1996. godine, kako bi ukazala na ulogu i utjecaj koje televizija ima na građane u informiranju o socio-ekonomskim, zdravstvenim i drugim problemima u svijetu

Riječ televizija potiče od grčke riječi 'tele' za daleko i latinske 'visio' koja označava gledanje. U razvoj tog danas mnogima neophodnog otkrića bilo je uključeno mnoštvo znanstvenih umova; od Paul Nipkowa koji je izumio prvi mehanički modul televizije pomoću kojeg je slao slike kroz žice, do Alana Campbell-Swintona i Borisa Rosinga koji su pomoću katodne cijevi kreirali televizijski sistem.

Bio je to početak mehaničke i elektronske televizije. Za prvi praktični sistem mehaničke televizije zaslužan je Charles Jenkins, dok su za elektronski najzaslužniji Vladimir Zworykin i Philo Farnsworth koji je svoju prvu demonstraciju elektroničkog sistema održao u Philadelphiji 1934. godine na Franklin institutu.

Dvije godine kasnije započela su i prva neredovna emitiranja u Londonu, a kako bi prijenos Olimpijskih igara u Berlinu i Hamburgu bio dostupan svima koji nisu imali vlastiti TV prijemnik otvoreno je gotovo 30 javnih soba za gledanje.

Televizija je svakako medij koji čini dobro, a evo i devet razloga zbog kojih je tome tako.

1. TV ima autoritet

Danas se informacije nalaze posvuda, no televizija ima poseban autoritet po tom pitanju. Ako nešto vidite na televiziji, znate da isto vide i milijuni drugih te da je to na neki način provjereno i potvrđeno te napravljeno od strane profesionalaca. To je razlog zašto televizija i dalje ostaje najpopularnija platforma za vijesti kojoj se najviše vjeruje.

2. TV kreira zajednice

Odličan televizijski program kreira čitave zajednice oko sebe. TV šou programi, događaji uživo i vijesti animiraju razgovor među prijateljima, kolegama i obitelji. Televizijski program spaja ljude i pokreće reakcije na društvenim mrežama.

3. TV inspirira um

Televizija je fantastičan edukativni alat. Ona širi znanje o drugim kulturama, promovira toleranciju i globalno razumjevanje međunarodnih problema. Preko aktualnih događaja, otkrića, stila života, dječjih programa, televizija isto tako potiče i znanstveno-kluturološku znatiželju.

4. TV pruža kvalitetu

Zahvaljujući napornom radu talentiranih pojedinaca, koji grade budućnost tog medija na desetljećima iskustava te grade nove načine za komunikaciju s gledateljstvom, kvaliteta prikazivanog televizijskog programa danas je bolja nego ikad.

5. TV zastupa dobre ciljeve

Zahvaljujući svojem neprikosnovenom dosegu prema gledateljstvu i emocionalnoj moći, televizija omogućava učinkovite pozive na djela tijekom humanitarnih kriza, prirodnih katastrofa i socijalnih kriza. Televizija poseže prema društvu preko programa i komunikacijskih kampanja o zaštiti okoliša, zdravojo prehrani, fizičkim aktivnostima, odgovornom seksualnom ponašanju i mnogih drugih programa.

6. TV i sport idu ruku pod ruku

Bez televizije profesionalni sport bio bi neprepoznatljiv. Milijuni uživaju gledajući sportski program uživo u sve boljoj i boljoj kvaliteti slike. Sport na televiziji ima i druge prednosti: promoviraju se sportske vrijednosti i etika, a ljude se inspirira da slijede primjere zdravih uzornih sportaša.

7. TV potiče ekonomiju

Sektor globalnih medija, u kojem je televizija velik dio kolača, upošljava milijune stručnjaka i vještih radnika diljem svijeta. Samo u Eu se procjenjuje da 1,2 milijuna ljudi radi u audiovizualnom sektoru. Povrh toga, uspjeh komercijalne televizije kao medija za oglašavanje stvara dobit, koju se može ponovno investirati u još bolji program za gledatelje.

8. TV objeručke prihvaća digitalno doba

Potrošači danas imaju više prilika za uživanje televizijskog programa nego ikad prije. Gledatelji mogu gledati više ekrana te biti u interakciji sa društvenim platformama. Iskustvo društvene televizije upotpunjeno je ekskluzivnim online sadržajem, digitalnim video intervjuima, stvaranjem video materijala te mnogim drugim stvarima.

9. TV dolazi do potrošača i stvara brandove

Televizija osigurava da potrošači znaju za najnovije proizvode, usluge, ideje i projekte. Ona učvršćuje poziciju postojećih brandova te daje sigurnost korisnicima u odabiru kojeg naprave.

0
0
0
s2sdefault

artinfo2019-footer-logo.png

REDAKCIJA PORTALA

E-mail

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

POSTANITE DIO TIMA

Copyright 2007-2020 ART  Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17