Grad Bihać i Turistička zajednica Grada Bihaća, uz podršku Projekta općinskog okolišnog i ekonomskog upravljanja (MEG) koji finansira Vlada Švicarske, a provodi Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP), pokrenula je kampanju „Odmori u BiHaću“.
Cilj kampanje je privući domaće turiste, promovirati prirodne ljepote sjeverozapada naše zemlje i osnažiti pružaoce turističkih usluga.
Tokom pandemije Covida-19, možda i najpogođenija grana privrede širom svijeta jeste turizam. U okviru široke lepeze aktivnosti koje MEG projekat implementira s partnerskim lokalnim zajednicama, a usmjerene su na jačanje njihovog ekonomskog napretka, Turističkoj zajednici Grada Bihaća je pružena podrška u obliku tehničke asistencije i jačanja kapaciteta u oblasti marketinškog obavještavanja.
- Znate li sve ljepote koje vaša država može ponuditi? Ako ne, možda je sada pravo vrijeme da ih otkrijete. Sretna sam što mogu da najavim početak kampanje „Odmori u BiHaću“. Švicarska podržava ovu obećavajuću kampanju kroz MEG projekt. Zajedno s Gradom Bihaćem dizajnirali smo shemu turističkih bonova za građane Bosne i Hercegovine koji svoj godišnji odmor žele provesti u Bihaću i sjeverozapadnoj Bosni. Želimo promovirati lokalni turizam u vrijeme kada strani turisti nisu spremni putovati. Ove godine, Bosna i Hercegovina je vaša. Iskoristite priliku i uživajte u svojim tirkiznim rijekama, posjetite svoje srednjovjekovne gradove i samo se opustite u zadivljujućem zelenilu. Radujem se svojim praznicima u Unsko-sanskoj regiji - poručila je Barbara Datwyler Scheuer, direktorica za saradnju u Ambasadi Švicarske u BiH.
Grad Bihać je u saradnji sa MEG Projektom pokrenuo realizaciju programa subvencija turističkih i ugostiteljskih usluga putem vaučera, nazvanog „Odmori u Bihaću“, a koji će implementirati Turistička zajednica Grada Bihaća. Vaučeri su ponuđeni u okviru dvije online platforme za prodaju, www.odmoriubih.ba i www.ekupon.ba.
Grad je za tu namjenu izdvojio 100.000 KM, dok učešće Vlade Švicarske putem MEG projekta iznosi 54.000 KM. Posjetiteljima će tako paketi turističkih i ugostiteljskih ponuda biti subvencionirani u iznosu od 200 KM. Dakle, ukoliko je vrijednost ponuđenog paketa 320 KM, ona će biti subvencionirana za 200 KM, dok potrošač plaća samo razliku u cijeni.
- Nakon projekta pUNA života i ovaj projekat pokazuje naše napore da Grad Bihać profiliramo kao jedinstvenu turističku destinaciju unutar BiH i regije, jer on to zaista i jeste. Pokrenuli smo mnogo projekata s lokalnog nivoa i snažno radimo na izgradnji naše destinacije. Iskreno se nadam da će ovaj i druge projekte prepoznati svi stakeholderi u turizmu i da ćemo zajedno u budućnosti nastaviti da gradimo našu destinaciju - poručio je Armin Amidžić, v.d. direktor Turističke zajednice Grada Bihaća.
Subvencije će moći iskoristiti oni posjetioci koji odluče u Bihaću ostati minimalno dva noćenja. Prema projekciji i očekivanjima TZ-a Bihaća, ovakav vid subvencija bi trebao osigurati minimalno 1.400 noćenja u gradu, te na taj način dodatno promovirati turističke kapacitete Grada Bihaća i privući što veći broj domaćih turista iz cijele BiH, priopćeno je iz Turističke zajednice Bihaća.