Prvo raskrižje na tramvajskoj pruzi od Ilidže do Hrasnice je asfaltirano i pušteno u promet, a danas počinju radovi i na drugom raskrižju koje je zatvoreno za promet. Riječ je o raskrižju u blizini Termalne rivijere. Na trasi buduće pruge će ih biti 13.
Radovi na izgradnji tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice teku planiranom dinamikom. Različite grupe radova se izvode dužinom cijelog gradilišta.
- Nakon višedesetljetne priče o projektu, pruga do Hrasnice postaje stvarnost, a javni prijevoz u Sarajevu piše nove stranice svoje povijesti. Ovo je projekt pun izazova, kako onih koje smo predvidjeli, tako i nepredviđenih, koje sa svim uključenim stranama rješavamo. Svaki rad je lakši kada čujemo komentare ljudi koji sa nestrpljenjem čekaju da tramvaj dođe u Hrasnicu, nakon 40 godina čekanja. Rad se vidi i ponosan sam na to - izjavio je ministar prometa KS Adnan Šteta.
Do sada je ugrađeno 300 metara kolosijeka, izvršena izgradnja oko 5.000 metara prvog sloja armirano-betonske ploče i napravljeno 180 varova. Kolosijek se prema sustavu oslanjanja šina betonira zajedno sa drugim slojem armirano-betonske ploče.
Usporedno sa ovim radovima se izvode radovi na polaganju srednjenaponskog kabla, a do sada je položeno 14.500 metara kabla.
Napreduju radovi i na izgradnji tramvajskih stajališta te je do sada izvršeno betoniranje 13 ploha i završeno betoniranje zidova na njih 10. Na četiri tramvajska stajališta je izvršeno postavljanje konzola budućih nadstrešnica. Ukupno će biti 20 tramvajskih stajališta.
Na budućoj okretnici Famos se završavaju radovi na odvodnji.
Tramvajska pruga do Hrasnice bit će duga oko 13 kilometara i ovo je prvo širenje pruge nakon 1962. godine, priopćeno je iz Službe za protokol i press KS.
artinfo.ba