× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Vitez - Nević Polje

 466415785_975535781279358_2598962949760372360_n.jpg

Radovi na prvoj dionici brze ceste kroz srednju Bosnu – od izlaza iz Viteza do Nević Polja u dužini od 4,8 kilometara – su pri samom kraju. Stoga se otvaranje ove dionice može očekivati vrlo brzo. Izgradnja ove dionice je najavljena kao jedan od najvažnijih i najvećih projekata u ovom dijelu Bosne i Hercegovine. No, zapravo je pitanje koliko će vozača imati interes koristiti ovu dionicu, piše Biznisinfo.

Naime, ova dionica izgrađena je paralelno s postojećom magistralom između Viteza i Travnika.

Naravno, dozvoljena brzina vožnje na ovoj cesti bit će veća nego na magistrali. No, pitanje je hoće li vozači imati interes isključivati se s magistrale, uključivati na novu cestu, voziti manje od pet kilometara, a se onda ponovo isključivati i vraćati na magistralnu cestu, te nastaviti put dalje.

Sama dionica počinje kada se prođe poslovna zona u Vitezu (ako putujete iz smjera Sarajeva), dakle kada se prođe dio na kojem su obično najveće gužve.

Dionica se završava u Neviću Polju, a vozači će se ponovo uključivati na magistralu kod diskoteke Tron.

U slučaju vanrednih okolnosti, velikih zastoja i slično ova cesta će dobro doći. No, u "normalnim" okolnostima bez gužvi veliki broj vozača vjerojatno neće vidjeti interes u korištenju ove ceste.

Brza cesta ide paralelno s magistralom

Naravno, to nikako ne znači da je izgradnja ove ceste promašena investicija. Naprotiv, ova cesta je itekako potrebna, ali će pravu vrijednost dobiti tek kada se izgradi još nekoliko dionica, a naročito one dionice koje će služiti kao zaobilaznice oko Viteza i Travnika, gdje i jesu najveće gužve i gdje vozači gube najviše vremena.

Zasad nijedna druga dionica ove ceste nije u izgradnji.

Stoga se možemo nadati da će gradnja ostalih dionica početi što prije kako bi se promet kroz srednju Bosnu značajnije unaprijedio i ubrzao.

Otvaranje prve dionice neće donijeti značajnije rasterećenje saobraćaja, ali ovu investiciju svakako treba pozdraviti kao početak velikog i značajnog projekta.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Vitez - Nević Polje

 466415785_975535781279358_2598962949760372360_n.jpg

Radovi na prvoj dionici brze ceste kroz srednju Bosnu – od izlaza iz Viteza do Nević Polja u dužini od 4,8 kilometara – su pri samom kraju. Stoga se otvaranje ove dionice može očekivati vrlo brzo. Izgradnja ove dionice je najavljena kao jedan od najvažnijih i najvećih projekata u ovom dijelu Bosne i Hercegovine. No, zapravo je pitanje koliko će vozača imati interes koristiti ovu dionicu, piše Biznisinfo.

Naime, ova dionica izgrađena je paralelno s postojećom magistralom između Viteza i Travnika.

Naravno, dozvoljena brzina vožnje na ovoj cesti bit će veća nego na magistrali. No, pitanje je hoće li vozači imati interes isključivati se s magistrale, uključivati na novu cestu, voziti manje od pet kilometara, a se onda ponovo isključivati i vraćati na magistralnu cestu, te nastaviti put dalje.

Sama dionica počinje kada se prođe poslovna zona u Vitezu (ako putujete iz smjera Sarajeva), dakle kada se prođe dio na kojem su obično najveće gužve.

Dionica se završava u Neviću Polju, a vozači će se ponovo uključivati na magistralu kod diskoteke Tron.

U slučaju vanrednih okolnosti, velikih zastoja i slično ova cesta će dobro doći. No, u "normalnim" okolnostima bez gužvi veliki broj vozača vjerojatno neće vidjeti interes u korištenju ove ceste.

Brza cesta ide paralelno s magistralom

Naravno, to nikako ne znači da je izgradnja ove ceste promašena investicija. Naprotiv, ova cesta je itekako potrebna, ali će pravu vrijednost dobiti tek kada se izgradi još nekoliko dionica, a naročito one dionice koje će služiti kao zaobilaznice oko Viteza i Travnika, gdje i jesu najveće gužve i gdje vozači gube najviše vremena.

Zasad nijedna druga dionica ove ceste nije u izgradnji.

Stoga se možemo nadati da će gradnja ostalih dionica početi što prije kako bi se promet kroz srednju Bosnu značajnije unaprijedio i ubrzao.

Otvaranje prve dionice neće donijeti značajnije rasterećenje saobraćaja, ali ovu investiciju svakako treba pozdraviti kao početak velikog i značajnog projekta.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više