× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Potvrdio Lasić

 b7cc2cd460b263f34198.jpeg

Direktor Javnog poduzeća “Autoceste Federacije BiH” Denis Lasić kaže da je počeo teći rok izvođenje radova na poddionici Koridora Vc tunel Kvanj – Buna dužine 5,1 kilometar. Osim toga, sve je spremno za potpisivanje ugovora za susjednu poddionicu Mostar jug – tunel Kvanj u dužini od 9,2 kilometra.

– Ugovor za izgradnju dionice Kvanj – Buna potpisan je prema modelu “design & build”, odnosno žuti FIDIC, gdje je izvođač i projektant i izvođač radova. Rok je počeo teći, a, prema ugovoru, izvođač ima šest mjeseci projektiranja, a zatim će krenuti s izvođenjem radova. Rok za završetak izgradnje poddionice tunel Kvanj – Buna je dvije i pol godine ili 30 mjeseci – rekao je Lasić za Avaz.

Pojašnjava da će se ova poddionica povezati na dio puta koji je već izgrađen u smjeru Hrvatske. Naime, s njene južne strane nalazi se dionica Buna – Počitelj, duga 7,2 kilometra, čija je gradnja završena, a dalje južno se nalaze dvije dionice koje su izgrađene i u upotrebi su, a to je dio od Počitelja do granice s Hrvatskom, odnosno dionice Počitelj – Zvirovići i Zvirovići – Bijača.

– U idućem razdoblju najviše će se intenzivirati izgradnja autoceste kroz Hercegovinu, što je jedan od prioriteta s ciljem uvezivanja preko Hrvatske s europskom mrežom puteva. Važna dionica u ovom prometnom povezivanju je svakako Mostar jug – tunel Kvanj, u dužini od 9,2 kilometra, i možemo kazati da je sve spremno. Dobili smo suglasnost Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) na evaluacijski izvještaj. U tijeku su proceduralni rokovi i radnje Banke, nakon čega će se steći uvjeti za potpis ugovora za izgradnju ove poddionice, a ranije je izabran nadzor nad ovim projektom – podvlači Lasić.

Ističe i da su za ovu poddionicu ispunjeni i svi dodatni zahtjevi lokalnog stanovništva i udruženja koje su od EBRD-a tražili u vezi s dodatnim ispitivanjima i procjenom utjecaja odabrane trase na životnu sredinu i stanovništvo, te je krajem prošlog mjeseca javno prezentirana dodatna dokumentacija.

Ostatak članka ispod videa

Lasić je podsjetio da je financijer ovog projekta pouzdani partner JP “Autoceste FBiH” – Europska banka za obnovu i razvoj, koja je izdvojila 60 milijuna eura i koja daje punu podršku brzoj implementaciji projekta. Navodi i da je potpisivanje ugovora za izgradnju dionice Mostar sjever – Mostar jug planirano za drugi kvartal naredne godine i sve je, iznosi, po dogovoru s kreditorom.

Iako je definirani rok za odabir izvođača i dodjelu ugovora za projekt izgradnje tunela Prenj bio označen naredni mjesec, Lasić kaže da je izvjesno kako će, zbog nastupajućih blagdana i dekapacitiranosti Banke u tom razdoblju, kao i iznimne kompleksnosti procesa, cjelokupna procedura biti okončana u prvom kvartalu 2025. godine.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Potvrdio Lasić

 b7cc2cd460b263f34198.jpeg

Direktor Javnog poduzeća “Autoceste Federacije BiH” Denis Lasić kaže da je počeo teći rok izvođenje radova na poddionici Koridora Vc tunel Kvanj – Buna dužine 5,1 kilometar. Osim toga, sve je spremno za potpisivanje ugovora za susjednu poddionicu Mostar jug – tunel Kvanj u dužini od 9,2 kilometra.

– Ugovor za izgradnju dionice Kvanj – Buna potpisan je prema modelu “design & build”, odnosno žuti FIDIC, gdje je izvođač i projektant i izvođač radova. Rok je počeo teći, a, prema ugovoru, izvođač ima šest mjeseci projektiranja, a zatim će krenuti s izvođenjem radova. Rok za završetak izgradnje poddionice tunel Kvanj – Buna je dvije i pol godine ili 30 mjeseci – rekao je Lasić za Avaz.

Pojašnjava da će se ova poddionica povezati na dio puta koji je već izgrađen u smjeru Hrvatske. Naime, s njene južne strane nalazi se dionica Buna – Počitelj, duga 7,2 kilometra, čija je gradnja završena, a dalje južno se nalaze dvije dionice koje su izgrađene i u upotrebi su, a to je dio od Počitelja do granice s Hrvatskom, odnosno dionice Počitelj – Zvirovići i Zvirovići – Bijača.

– U idućem razdoblju najviše će se intenzivirati izgradnja autoceste kroz Hercegovinu, što je jedan od prioriteta s ciljem uvezivanja preko Hrvatske s europskom mrežom puteva. Važna dionica u ovom prometnom povezivanju je svakako Mostar jug – tunel Kvanj, u dužini od 9,2 kilometra, i možemo kazati da je sve spremno. Dobili smo suglasnost Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) na evaluacijski izvještaj. U tijeku su proceduralni rokovi i radnje Banke, nakon čega će se steći uvjeti za potpis ugovora za izgradnju ove poddionice, a ranije je izabran nadzor nad ovim projektom – podvlači Lasić.

Ističe i da su za ovu poddionicu ispunjeni i svi dodatni zahtjevi lokalnog stanovništva i udruženja koje su od EBRD-a tražili u vezi s dodatnim ispitivanjima i procjenom utjecaja odabrane trase na životnu sredinu i stanovništvo, te je krajem prošlog mjeseca javno prezentirana dodatna dokumentacija.

Ostatak članka ispod videa

Lasić je podsjetio da je financijer ovog projekta pouzdani partner JP “Autoceste FBiH” – Europska banka za obnovu i razvoj, koja je izdvojila 60 milijuna eura i koja daje punu podršku brzoj implementaciji projekta. Navodi i da je potpisivanje ugovora za izgradnju dionice Mostar sjever – Mostar jug planirano za drugi kvartal naredne godine i sve je, iznosi, po dogovoru s kreditorom.

Iako je definirani rok za odabir izvođača i dodjelu ugovora za projekt izgradnje tunela Prenj bio označen naredni mjesec, Lasić kaže da je izvjesno kako će, zbog nastupajućih blagdana i dekapacitiranosti Banke u tom razdoblju, kao i iznimne kompleksnosti procesa, cjelokupna procedura biti okončana u prvom kvartalu 2025. godine.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više