Nakon Hrvatske i Slovenije, na tržište BiH ušla je franšiza Entrio, platforma za online-first prodaju ulaznica za sve vrste evenata: od koncerata, konferencija, raznih seminara, stručnih skupova, komercijalnih ili nekomercijalnih događaja u kojima organizatori vode ili trebaju voditi brigu o svim svojim posjetiteljima ili gostima.
Naime, Entrio je vodeća ticketing platforma u Hrvatskoj, koja prodaje ulaznice za preko 2.000 događanja godišnje i jedini regionalni self-service sustav za organizaciju događanja, distribuciju ulaznica i registraciju posjetitelja. Entrio je pokrenut 2011. s ciljem transformacije event industrije u digitalni svijet, a do danas se pozicionirao kao ključni igrač na regionalnom tržištu, s tehnološki najnaprednijim rješenjima, te s preko 600.000 prodanih ulaznica godišnje (2022.) za brojne događaje u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Crnoj gori i šire.
Od 2018. ima otvorene urede u Zagrebu i Ljubljani te mrežu od preko 400 partnerskih prodajnih mjesta u Hrvatskoj i Sloveniji. Zadnje tri godine, Entrio bilježi snažan rast veći od 100% iz godine u godinu. Neki od Entriovih najznačajnijih klijenata su Ultra Europe festival, Outlook i Dimensions festivali, EXIT, SeaStar, Ferragosto, Garden Tisno, Weekend Media Festival, Infobip, Reboot, Tvornica Kulture, Boogaloo, HALA, Noa Zrće, 24 sata, RTL, Red Bull te brojni drugi koncerti, festivali, konferencije, predstave i ostali događaji..
Na www.entrio.ba već je moguće kupiti prve ulaznice za koncerte Jelene Rozge, Vanne, Tomislava Bralića i Klape Intrade, ulaznice za vodopad Kravica te lokaciju Vodopad i znamenitosti Grada Jajce.
Studentski san pokretača platforme Entrio, Berislava Marszaleka, pretvorio se u danas najprestižniju online platformu za prodaju ulaznica. Naime, još davne 2011. godine Berislav Marszalek je zajedno s kolegama došao na ideju kupovine ulaznica i organiziranja događaja, koncerata iz vlastitog doma, ureda ili pak klupe u parku. Od studentskog sna došao je do najbrže rastuće all-in-one ticketing platforme.
Entrio se plasirao na tržište iako online kupovina tada nije bila ni približno popularna kao danas, a o organizaciji koncerata online da ni ne govorimo!
Entrio svojom platformom omogućuje brzo pokretanje prodaje ulaznica, integriranje prodaje s društvenim mrežama, te napokon omogućuje i svojim posjetiteljima pružanje kvalitetnije usluge i olakšan proces kupnje, a ukoliko želite iznenaditi nekoga ulaznicom Entrio je mislio i na to, pa Vam pruža mogućnost i kupnje poklon bona te korištenje opcije “pošalji ulaznicu prijatelju”.
Platforma Entrio omogućava organizaciju koncerata, događaja, kako fizičkih tako i virtualnih i hibridnih te kupnju ulaznica iz udobnosti vlastitog doma u samo par klikova. Bilo da je riječ o koncertu omiljenog benda ili o festivalskom kampu, u samo par klikova i bezgotovinsko plaćanje ulaznica stiže u digitalnom obliku na Vaš mail.
Najveće prednosti Entrio platforme su te što organizator može u stvarnom vremenu pregledavati detaljne statistike o dosadašnjoj prodaji i posjećenosti stranice te shodno tome reagirati - povećavati ili snižavati cijenu ulaznica, pustiti novi set ulaznica u prodaju, odlučiti se za dodatno ciljano oglašavanje ili promijeniti podatke o samom događaju. Organizatorima je na raspolaganju i besplatna Android aplikacija za skeniranje ulaznica.
Entrio marketing alati organizatoru omogućuju da prodaju integrira i na vlastite web i druge stranice te tiskane materijale putem QR kodova. Entrio web aplikacija za stvaranje, organizaciju i promociju događaja plasirana je kako bi svim organizatorima, ali i korisnicima značajno olakšala i ubrzala organizaciju evenata ili kupovinu željenih ulaznica. Želite započeti prodaju ulaznica u 3 u noći ili u 7 sati ujutro? To je sada moguće!
Posjetiteljima pak Entrio omogućava potpuno novi pristup kupovini i dostavi ulaznica – online. Nema više potrebe za traženjem prodajnih mjesta, čekanjem u dugim redovima na ulazu ili čekanjem na dostavu ulaznica koje možda nikad niti ne dođu. Entrio ulaznica je posjetitelju dostupna odmah nakon izvršenog plaćanja karticom, a s obzirom da se nalazi na njegovom mobitelu ne može je ni izgubiti. Kupac ne mora isprintati ulaznicu, dovoljno je da na ulazu na događaj pokaže QR kod na mobitelu!
S obzirom da je kupovina putem interneta u porastu, vrijedi spomenuti da je platforma Entrio izdala preko 3 milijuna ulaznica, s više od 14.000 događaja, s ukupnim brojem preko 500.000 korisnika. Ne sumnjamo da će Entrio.ba kao all-in-one platforma za organizaciju događaja, koncerata, kupovine ulaznica postati neizostavan partner prilikom organizacije bilo kakvih evenata ili kupovine ulaznica u Bosni i Hercegovini.