× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Vlasnica i direktorica Inoma d.o.o.:

 nada-biletic-w-1198x640.jpg

Razgovarala: Adisa Bećiragić/poslovnenovine.ba

Sa više od 50 uposlenih i tradicijom dužom od dva desetljeća, Inoma d.o.o. postala je sinonim za satove, nakit, naočare, mirise, niche parfeme, te preparativnu i dekorativnu kozmetiku vrhunske kvalitete.
Inoma je dobro pozicionirana na domaćem tržištu u domenu ponude i plasmana ručnih satova najboljih svjetskih proizvođača. Ekskluzivni su distributer za brojne renomirane svjetske brendove satova, a spomenut ćemo samo neke – Frederique Constant, Jaguar, Festina, Cerruti 1881, Liu Jo… Kvalitetne satove prati i kvalitetan nakit, a Frey Wille, Escada, Liu Jo, Lotus Style i Brosway tek su dio ponude u blistavim Inoma trgovinama,pišu poslovnenovine.ba.

Dita, Balmain, Dior, Fendi, Valentino, RayBan, Tom Ford, Armani, Bvlgari, For Art’s Sake potpisi su koje ćete u Inoma trgovinama vidjeti na sunčanim naočalama, a Chanel, Dior, Sisley, Gucci, MAC, Armani, Lancome, YSL, Prada, Shiseido najpoznatije su svjetske marke za parfeme, te dekorativnu i preparativnu kozmetiku.

Visoko postavljeni ciljevi

Inoma je prvo autorizirano i ekskluzivno prodajno mjesto niche brendova parfema, poput Maison Francis Kurkdjian, Frederic Malle, By Killian, Maison Crivelli, Parfums de Marly…
U svojim trgovinama nude i kožne remenove za satove, a generalni su zastupnik Renata baterija za Bosnu i Hercegovinu. Svakim segmentom svog poslovanja, nastoje sačuvati visoke standarde. Ovu bonitetnu i uspješnu kompaniju vodi Nada Biletić. Godina koja je na izmaku, sjajni rezultati, te certifikat bonitetnosti, dovoljan su razlog za razgovor sa ovom inspirativnom ženom.

Osnova Inominog poslovanja na Vašim počecima, ispravite me ako griješim, je bila trgovina satovima. Kasnije je proširena, pa se osim satova, u Vašim trgovinama mogu pronaći i sunčane naočare, vrhunska kozmetika i parfemi. Kako je tekao Vaš put ka vrhu?

“Točno. Naš kor biznis je trgovina satovima. Međutim, uvijek smo imali sluha za naše klijente. Osluškivali smo njihove želje i potrebe i putovali zajedno sa njima na ovo naše divno putovanje kojem ne naziremo kraj. Njihove želje su bile nama zapovijedi. Tu nema greške jer naši kupci u bilo kojem gradu gdje poslujemo jako dobro znaju šta žele. Tako smo nekih davnih godina prepoznali njihove potrebe, koje su godinama postajale sve naglašenije i vodile ka selektivnijim i luksuznijim brendovima i ka proširenju asortimana, najprije na nakit i sunčane naočare, a potom prema parfemima, skin care-u i make-up-u. Posljednjih godina sa Inoma Concept store-om smo zadovoljili potrebe naših kupaca te na jednom mjestu imaju ponudu svih sektora.”

Koliko je teško poslovati na našem tržištu, prepoznaje li država potrebe poduzetnika, rješava li njihove probleme, pravi li sigurniji i ugodniji ambijent za poslovanje?

“Vjerujte da je bilo jako turbulentno svih ovih godina. Posebno na početku. Koliko je država postala snažnija, toliko se i mi možemo osloniti na nju. Ekonomija jedne države umnogome zavisi od realnog sektora, ali u isto vrijeme na njemu je velika odgovornost. Državi se doprinosi da biste mogli očekivati poboljšanje poslovanja. Nigdje u svijetu nije drugačije. Što prije shvatite da je neophodno da se držite zakonskih odredbi to vam je lakše poslovati. Također, velika je odgovornost prema radnicima, a težak ispit smo imali za vrijeme pandemije, gdje smo imali 12 poslovnica zatvorenih. Ipak, uspjeli smo očuvati radna mjesta te ne otpuštati radnike. Uspjeli smo teškom mukom, ali su naši uposlenici višestruko nagradili kompaniju svojim trudom poslije tih mjeseci obustave. Nadamo se da će i zakonodavci naše države uvidjeti da su obaveze prevelike, a da bi relaksacija istih samo povećala broj uposlenih te tako zadržala mladost u BiH i osigurala joj pristojan život.”

Opstajete u uvjetima, ovakvim kakvi jesu, već dugi niz godina. Bonitetni ste i pouzdani po LRC-BIS parametrima i standardima. Koja je tajna, ne samo opstajanja, već i uspješnog poslovanja?

“Tajne u poslovanju? Ne znam koliko je to upornost žena u biznisu, koliko neprihvatanje činjenice da je nešto nemoguće, koliko silna želja da pokažemo da ne zaostajemo za regijom, čak naprotiv. Iako smo skromni, opet ostaje da imamo prelijepe radnje, vrhunske brendove te zadovoljne uposlenice u poslovnicama i naše
cijenjene kupce. Naši ciljevi su uvijek tamo daleko ispred i nadamo se da je to primjetno (evidentno) u našem poslovanju.”

Nada Biletić, vlasnica i direktorica Inoma d.o.o.

Klijenti zaslužuju najbolje

I sama sam se mnogo puta uvjerila u ljubaznost i profesionalnost Vašeg osoblja. Koliko je obučeno osoblje važno u postizanju ciljeva u kompanijama koje su fokusirane isključivo na prodaju?

“Naš fokus je zadovoljstvo kupaca, a to ne možemo postići bez stalnih edukacija osoblja te pristupa platformama koje educiraju te rangiraju svakog uposlenika i ukazuju mu na polja koja nisu savršena. Naravno, u posljednje vrijeme sve više su online edukacije, ali ne baš rijetko posjećuju nas trener menadžeri koji uključuju radionice te usmjeravaju pozitivnu energiju naših djevojaka ka zadovoljstvu klijenata.”

Sve Vaše trgovine i prodajna mjesta opremljena su s mnogo ukusa. Koliko je taj trenutak zvani ugodan enterijer bitan?

“Naši klijenti zaslužuju najbolji enterijer jer njihov užitak pri posjeti poslovnicama je ključan za spone koje u tim momentima nastaju, a one su neraskidive. Stoga posljednju riječ imaju naši partneri – cijenjeni arhitekti iz Italije. Osim našeg prepoznatljivog uređenja poslovnica, u mnogima je prisutan personalizirani namještaj
radi prisustva velikog broja visoko selektivnih kuća. Sva nastojanja kompanije su usmjerena da poslovnice imaju touch luksuza, selektivnosti i ugodne kupovine.”

Cijene li kupci posvećenost poslu, ljubaznost, stručnost? Nagrađuju li je vjernošću?

“Naravno. To je jedna velika obitelj koja nastaje na principima uzajamnog povjerenja. Bez naših vjernih kupaca mi naprosto danas ne bismo bili tu gdje smo sada. Naši kupci, kojima nastojimo približiti svjetske brendove i pružiti niz pogodnosti kroz naš loyality program kartica, uvijek će prepoznati taj naš iskorak te posvećenost njihovim željama i potrebama.”

Muškarci kupuju impulsivnije

Kažu da satovi mjere vrijeme, ali da ljubitelji satova ne kalkuliraju. Ko je impulsivniji pri kupovini, muškarci ili žene?

“Uvijek muškarci. Radi toga nas i često obraduju, ponekad i kad se najmanje nadamo. To su njihove vrline koje obožavamo. Žene, pak, primjećuju neke lijepe sitnice kao npr. nakit, ali su uvijek malo obazrivije pri odabiru. Generalno, kupci nikada, ali baš nikada ne žale da kupe lijep poklon i tada nema kalkuliranja. Obazrivost ostavljaju kada kupuju sebi.”

Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari, kažu Britanci. Je li i kod nas došlo vrijeme svjesnosti da je bolje imati jedan kvalitetan sat ili naočare i za to izdvojiti veću sumu novca, nego ih imati nekoliko jeftinih? Kakva su Vaša iskustva?

“Naši Bosanci i Hercegovci su jako dobri kupci, proračun im je skoro stalno ograničen, ali oni prepoznaju kvalitetu. Kako mi imamo dobar izbor i vrhunsku kvalitetu, naši kupci sazrijevaju zajedno sa nama te se svakim novim danom odlučuju na konkretniju kupovinu.”

U posljednje vrijeme moderni su niche parfemi. Vi ste trend koji sada imamo prepoznali mnogo ranije. Imamo li dovoljno kupaca spremnih izdvojiti jednu prosječnu mjesečnu platu za parfem?

“Da, mi smo prvi na tržištu BiH prezentirali nekoliko niche brendova i danas imamo daleko najprestižniju listu brendova u regionu. Donosimo ih našim kupcima kao dragocjen dar jer su zaista posebni. Kupci žele uložiti u kvalitetu i priuštiti sebi nešto zaista unikatno. Niche proizvodi ponekad i nisu preskupi, čak naprotiv – kupac uvijek dobije vrhunsku kvalitetu proizvoda koji je kupio. Svaka osoba koja jednom kupi niche mirisnu strukturu rijetko se vraća dizajnerskim parfemima.”

poslovnenovine.ba.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sarajevski kiseljak - novi 28.6.
  • Vlasnica i direktorica Inoma d.o.o.:

 nada-biletic-w-1198x640.jpg

Razgovarala: Adisa Bećiragić/poslovnenovine.ba

Sa više od 50 uposlenih i tradicijom dužom od dva desetljeća, Inoma d.o.o. postala je sinonim za satove, nakit, naočare, mirise, niche parfeme, te preparativnu i dekorativnu kozmetiku vrhunske kvalitete.
Inoma je dobro pozicionirana na domaćem tržištu u domenu ponude i plasmana ručnih satova najboljih svjetskih proizvođača. Ekskluzivni su distributer za brojne renomirane svjetske brendove satova, a spomenut ćemo samo neke – Frederique Constant, Jaguar, Festina, Cerruti 1881, Liu Jo… Kvalitetne satove prati i kvalitetan nakit, a Frey Wille, Escada, Liu Jo, Lotus Style i Brosway tek su dio ponude u blistavim Inoma trgovinama,pišu poslovnenovine.ba.

Dita, Balmain, Dior, Fendi, Valentino, RayBan, Tom Ford, Armani, Bvlgari, For Art’s Sake potpisi su koje ćete u Inoma trgovinama vidjeti na sunčanim naočalama, a Chanel, Dior, Sisley, Gucci, MAC, Armani, Lancome, YSL, Prada, Shiseido najpoznatije su svjetske marke za parfeme, te dekorativnu i preparativnu kozmetiku.

Visoko postavljeni ciljevi

Inoma je prvo autorizirano i ekskluzivno prodajno mjesto niche brendova parfema, poput Maison Francis Kurkdjian, Frederic Malle, By Killian, Maison Crivelli, Parfums de Marly…
U svojim trgovinama nude i kožne remenove za satove, a generalni su zastupnik Renata baterija za Bosnu i Hercegovinu. Svakim segmentom svog poslovanja, nastoje sačuvati visoke standarde. Ovu bonitetnu i uspješnu kompaniju vodi Nada Biletić. Godina koja je na izmaku, sjajni rezultati, te certifikat bonitetnosti, dovoljan su razlog za razgovor sa ovom inspirativnom ženom.

Osnova Inominog poslovanja na Vašim počecima, ispravite me ako griješim, je bila trgovina satovima. Kasnije je proširena, pa se osim satova, u Vašim trgovinama mogu pronaći i sunčane naočare, vrhunska kozmetika i parfemi. Kako je tekao Vaš put ka vrhu?

“Točno. Naš kor biznis je trgovina satovima. Međutim, uvijek smo imali sluha za naše klijente. Osluškivali smo njihove želje i potrebe i putovali zajedno sa njima na ovo naše divno putovanje kojem ne naziremo kraj. Njihove želje su bile nama zapovijedi. Tu nema greške jer naši kupci u bilo kojem gradu gdje poslujemo jako dobro znaju šta žele. Tako smo nekih davnih godina prepoznali njihove potrebe, koje su godinama postajale sve naglašenije i vodile ka selektivnijim i luksuznijim brendovima i ka proširenju asortimana, najprije na nakit i sunčane naočare, a potom prema parfemima, skin care-u i make-up-u. Posljednjih godina sa Inoma Concept store-om smo zadovoljili potrebe naših kupaca te na jednom mjestu imaju ponudu svih sektora.”

Koliko je teško poslovati na našem tržištu, prepoznaje li država potrebe poduzetnika, rješava li njihove probleme, pravi li sigurniji i ugodniji ambijent za poslovanje?

“Vjerujte da je bilo jako turbulentno svih ovih godina. Posebno na početku. Koliko je država postala snažnija, toliko se i mi možemo osloniti na nju. Ekonomija jedne države umnogome zavisi od realnog sektora, ali u isto vrijeme na njemu je velika odgovornost. Državi se doprinosi da biste mogli očekivati poboljšanje poslovanja. Nigdje u svijetu nije drugačije. Što prije shvatite da je neophodno da se držite zakonskih odredbi to vam je lakše poslovati. Također, velika je odgovornost prema radnicima, a težak ispit smo imali za vrijeme pandemije, gdje smo imali 12 poslovnica zatvorenih. Ipak, uspjeli smo očuvati radna mjesta te ne otpuštati radnike. Uspjeli smo teškom mukom, ali su naši uposlenici višestruko nagradili kompaniju svojim trudom poslije tih mjeseci obustave. Nadamo se da će i zakonodavci naše države uvidjeti da su obaveze prevelike, a da bi relaksacija istih samo povećala broj uposlenih te tako zadržala mladost u BiH i osigurala joj pristojan život.”

Opstajete u uvjetima, ovakvim kakvi jesu, već dugi niz godina. Bonitetni ste i pouzdani po LRC-BIS parametrima i standardima. Koja je tajna, ne samo opstajanja, već i uspješnog poslovanja?

“Tajne u poslovanju? Ne znam koliko je to upornost žena u biznisu, koliko neprihvatanje činjenice da je nešto nemoguće, koliko silna želja da pokažemo da ne zaostajemo za regijom, čak naprotiv. Iako smo skromni, opet ostaje da imamo prelijepe radnje, vrhunske brendove te zadovoljne uposlenice u poslovnicama i naše
cijenjene kupce. Naši ciljevi su uvijek tamo daleko ispred i nadamo se da je to primjetno (evidentno) u našem poslovanju.”

Nada Biletić, vlasnica i direktorica Inoma d.o.o.

Klijenti zaslužuju najbolje

I sama sam se mnogo puta uvjerila u ljubaznost i profesionalnost Vašeg osoblja. Koliko je obučeno osoblje važno u postizanju ciljeva u kompanijama koje su fokusirane isključivo na prodaju?

“Naš fokus je zadovoljstvo kupaca, a to ne možemo postići bez stalnih edukacija osoblja te pristupa platformama koje educiraju te rangiraju svakog uposlenika i ukazuju mu na polja koja nisu savršena. Naravno, u posljednje vrijeme sve više su online edukacije, ali ne baš rijetko posjećuju nas trener menadžeri koji uključuju radionice te usmjeravaju pozitivnu energiju naših djevojaka ka zadovoljstvu klijenata.”

Sve Vaše trgovine i prodajna mjesta opremljena su s mnogo ukusa. Koliko je taj trenutak zvani ugodan enterijer bitan?

“Naši klijenti zaslužuju najbolji enterijer jer njihov užitak pri posjeti poslovnicama je ključan za spone koje u tim momentima nastaju, a one su neraskidive. Stoga posljednju riječ imaju naši partneri – cijenjeni arhitekti iz Italije. Osim našeg prepoznatljivog uređenja poslovnica, u mnogima je prisutan personalizirani namještaj
radi prisustva velikog broja visoko selektivnih kuća. Sva nastojanja kompanije su usmjerena da poslovnice imaju touch luksuza, selektivnosti i ugodne kupovine.”

Cijene li kupci posvećenost poslu, ljubaznost, stručnost? Nagrađuju li je vjernošću?

“Naravno. To je jedna velika obitelj koja nastaje na principima uzajamnog povjerenja. Bez naših vjernih kupaca mi naprosto danas ne bismo bili tu gdje smo sada. Naši kupci, kojima nastojimo približiti svjetske brendove i pružiti niz pogodnosti kroz naš loyality program kartica, uvijek će prepoznati taj naš iskorak te posvećenost njihovim željama i potrebama.”

Muškarci kupuju impulsivnije

Kažu da satovi mjere vrijeme, ali da ljubitelji satova ne kalkuliraju. Ko je impulsivniji pri kupovini, muškarci ili žene?

“Uvijek muškarci. Radi toga nas i često obraduju, ponekad i kad se najmanje nadamo. To su njihove vrline koje obožavamo. Žene, pak, primjećuju neke lijepe sitnice kao npr. nakit, ali su uvijek malo obazrivije pri odabiru. Generalno, kupci nikada, ali baš nikada ne žale da kupe lijep poklon i tada nema kalkuliranja. Obazrivost ostavljaju kada kupuju sebi.”

Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari, kažu Britanci. Je li i kod nas došlo vrijeme svjesnosti da je bolje imati jedan kvalitetan sat ili naočare i za to izdvojiti veću sumu novca, nego ih imati nekoliko jeftinih? Kakva su Vaša iskustva?

“Naši Bosanci i Hercegovci su jako dobri kupci, proračun im je skoro stalno ograničen, ali oni prepoznaju kvalitetu. Kako mi imamo dobar izbor i vrhunsku kvalitetu, naši kupci sazrijevaju zajedno sa nama te se svakim novim danom odlučuju na konkretniju kupovinu.”

U posljednje vrijeme moderni su niche parfemi. Vi ste trend koji sada imamo prepoznali mnogo ranije. Imamo li dovoljno kupaca spremnih izdvojiti jednu prosječnu mjesečnu platu za parfem?

“Da, mi smo prvi na tržištu BiH prezentirali nekoliko niche brendova i danas imamo daleko najprestižniju listu brendova u regionu. Donosimo ih našim kupcima kao dragocjen dar jer su zaista posebni. Kupci žele uložiti u kvalitetu i priuštiti sebi nešto zaista unikatno. Niche proizvodi ponekad i nisu preskupi, čak naprotiv – kupac uvijek dobije vrhunsku kvalitetu proizvoda koji je kupio. Svaka osoba koja jednom kupi niche mirisnu strukturu rijetko se vraća dizajnerskim parfemima.”

poslovnenovine.ba.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.