× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Ekološki prijevoz

vlak-njemacka.jpeg

Njemačka će danas otvoriti željezničku liniju za vlak koji u potpunosti pokreće vodik, što predstavlja veliki korak naprijed za ekološki prijevoz vlakovima uprkos velikim izazovima s opskrbom. 

Flota od 14 vlakova koje je proizveo francuski industrijski div Alstom,   će zamijeniti vozove koji su do sada prometovali na relaciji od 100 kilometara pruge koja povezuje gradove Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervoerde i Buxtehude u blizini Hamburga.

- U bilo koje doba dana putnici će putovati ovom rutom zahvaljujući vodiku - rekao je za AFP Stefan Schrank, voditelj projekta u Alstomu, pozdravljajući ovaj korak.

Vlakovi na vodik postali su obećavajući način za dekarbonizaciju željezničkog sektora i zamjenu dizela, koji još uvijek pokreće 20 posto putovanja u Njemačkoj.

Navedeni kao način prevoza s "nultom emisijom", vozovi miješaju vodik u vozilu s kisikom prisutnim u okolnom zraku, zahvaljujući gorivnoj ćeliji ugrađenoj u krov. To proizvodi električnu energiju potrebnu za pokretanje vlakova.

Vlakovi na vodik posebno su korisni na kratkim regionalnim linijama gdje trošak prijelaza na električnu energiju nadmašuje isplativost rute.

Trenutno jedan od dva regionalna vlaka u Europi vozi na dizel.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Ekološki prijevoz

vlak-njemacka.jpeg

Njemačka će danas otvoriti željezničku liniju za vlak koji u potpunosti pokreće vodik, što predstavlja veliki korak naprijed za ekološki prijevoz vlakovima uprkos velikim izazovima s opskrbom. 

Flota od 14 vlakova koje je proizveo francuski industrijski div Alstom,   će zamijeniti vozove koji su do sada prometovali na relaciji od 100 kilometara pruge koja povezuje gradove Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervoerde i Buxtehude u blizini Hamburga.

- U bilo koje doba dana putnici će putovati ovom rutom zahvaljujući vodiku - rekao je za AFP Stefan Schrank, voditelj projekta u Alstomu, pozdravljajući ovaj korak.

Vlakovi na vodik postali su obećavajući način za dekarbonizaciju željezničkog sektora i zamjenu dizela, koji još uvijek pokreće 20 posto putovanja u Njemačkoj.

Navedeni kao način prevoza s "nultom emisijom", vozovi miješaju vodik u vozilu s kisikom prisutnim u okolnom zraku, zahvaljujući gorivnoj ćeliji ugrađenoj u krov. To proizvodi električnu energiju potrebnu za pokretanje vlakova.

Vlakovi na vodik posebno su korisni na kratkim regionalnim linijama gdje trošak prijelaza na električnu energiju nadmašuje isplativost rute.

Trenutno jedan od dva regionalna vlaka u Europi vozi na dizel.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.