× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

donacija-to-sokova"TO" sokovi za djecu SOS dječjih sela

donacija-to-sokova

Predstavnici tvrtke "Stanić Beverages", vlasnika portfelja brandova voćnih sokova i napitaka "Juicy" i "TO", danas su u SOS Dječjem selu Sarajevo uručili donaciju od 2.500 litara "TO" sokova, namijenjenu djeci bez roditeljske skrbi iz dječjih sela Sarajevo i Gračanica. Donirana količina različitih vrsta "TO" sokova zadovoljava mjesečne potrebe 278 mališana iz ta dva sela, kao i potrebe tri SOS dječja vrtića u Sarajevu, Mostaru i Goraždu, a donacija je realizirana u sklopu kampanje "Novi domaći sok", koju je tvrtka "Stanić Beverages" pokrenula nakon lansiranja "TO" sokova na bh tržištu.

"Od pokretanja proizvodnje 'TO' sokova u našoj novoj tvornici u Kreševu, 'Stanić Beverages' nastoji djelovati kao društveno odgovorna tvrtka usmjerena prema brizi za potrebe raznih društvenih skupina u BiH", kazao je, uz ostalo, Boris Marijanović, direktor tvrtke u BiH.

"SOS dječje selo prepoznali smo kao jednu od najvažnijih organizacija u BiH koja brine o djeci bez roditeljske skrbi te iznimno cijenimo trud svih SOS majki i ostalih zaposlenika koji svakodnevno ulažu velike napore kako bi djeca imala što sretnije i bezbrižnije djetinjstvo. Kao društveno odgovorna tvrtka koja brine za različite društvene skupine, a posebno one najranjivije, što djeca bez roditeljske skrbi uistinu i jesu, odlučili smo donirati razne vrste 'TO' sokova SOS dječijim selima u Sarajevu i Gračanici i SOS vrtićima u Sarajevu, Mostaru i Goraždu, kako bismo mališanima koji tamo žive i borave barem malo uljepšali svakodnevnicu. Nakon ove donacije planiramo različite aktivnosti i donacije i za druge institucije i organizacije u BiH, pogotovo one usmjerene prema brizi o djeci i njihovom obrazovanju", zaključio je Marjanović.

Brand voćnih sokova i napitaka "TO", novi domaći sok koji se proizvodi u tehnološki najmodernije opremljenoj tvornici u Kreševu, snažno je zakoračio na domaće tržište. Nakon lansiranja "TO" linije sokova na bh tržištu u srpnju, proizvodnja u kreševskoj tvornici neprekidno raste i dosad je proizvedeno više od dva milijuna litara sokova, a tvrtka "Stanić Beverages" priprema i izvoz na druga tržišta, posebno zemalja CEFTA-e i Bliskog istoka, što će rezultirati dodatnim povećanjem proizvodnje u narednim mjesecima.

"TO", novi domaći sok, dostupan je u pet voćnih okusa i predstavlja "best buy" opciju unutar kategorije uz najbolji omjer cijene i kvalitete.

ap|artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

donacija-to-sokova"TO" sokovi za djecu SOS dječjih sela

donacija-to-sokova

Predstavnici tvrtke "Stanić Beverages", vlasnika portfelja brandova voćnih sokova i napitaka "Juicy" i "TO", danas su u SOS Dječjem selu Sarajevo uručili donaciju od 2.500 litara "TO" sokova, namijenjenu djeci bez roditeljske skrbi iz dječjih sela Sarajevo i Gračanica. Donirana količina različitih vrsta "TO" sokova zadovoljava mjesečne potrebe 278 mališana iz ta dva sela, kao i potrebe tri SOS dječja vrtića u Sarajevu, Mostaru i Goraždu, a donacija je realizirana u sklopu kampanje "Novi domaći sok", koju je tvrtka "Stanić Beverages" pokrenula nakon lansiranja "TO" sokova na bh tržištu.

"Od pokretanja proizvodnje 'TO' sokova u našoj novoj tvornici u Kreševu, 'Stanić Beverages' nastoji djelovati kao društveno odgovorna tvrtka usmjerena prema brizi za potrebe raznih društvenih skupina u BiH", kazao je, uz ostalo, Boris Marijanović, direktor tvrtke u BiH.

"SOS dječje selo prepoznali smo kao jednu od najvažnijih organizacija u BiH koja brine o djeci bez roditeljske skrbi te iznimno cijenimo trud svih SOS majki i ostalih zaposlenika koji svakodnevno ulažu velike napore kako bi djeca imala što sretnije i bezbrižnije djetinjstvo. Kao društveno odgovorna tvrtka koja brine za različite društvene skupine, a posebno one najranjivije, što djeca bez roditeljske skrbi uistinu i jesu, odlučili smo donirati razne vrste 'TO' sokova SOS dječijim selima u Sarajevu i Gračanici i SOS vrtićima u Sarajevu, Mostaru i Goraždu, kako bismo mališanima koji tamo žive i borave barem malo uljepšali svakodnevnicu. Nakon ove donacije planiramo različite aktivnosti i donacije i za druge institucije i organizacije u BiH, pogotovo one usmjerene prema brizi o djeci i njihovom obrazovanju", zaključio je Marjanović.

Brand voćnih sokova i napitaka "TO", novi domaći sok koji se proizvodi u tehnološki najmodernije opremljenoj tvornici u Kreševu, snažno je zakoračio na domaće tržište. Nakon lansiranja "TO" linije sokova na bh tržištu u srpnju, proizvodnja u kreševskoj tvornici neprekidno raste i dosad je proizvedeno više od dva milijuna litara sokova, a tvrtka "Stanić Beverages" priprema i izvoz na druga tržišta, posebno zemalja CEFTA-e i Bliskog istoka, što će rezultirati dodatnim povećanjem proizvodnje u narednim mjesecima.

"TO", novi domaći sok, dostupan je u pet voćnih okusa i predstavlja "best buy" opciju unutar kategorije uz najbolji omjer cijene i kvalitete.

ap|artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.