Danas je u Velikoj dvorani Općine Novi Travnik održana 8. redovita sjednica Općinskog vijeća Novi Travnik, a usvojeno je svih 13 točaka dnevnog reda.
Poseban naglasak je stavljen na prve tri točke dnevnog reda, i to na: Razmatranje Izvješća o financijskoj reviziji Općine Novi Travnik za 2020.godinu; Prijedlog Odluke o usvajanju Izvješća o izvršenju proračuna i o realizaciji kapitalnih potpora i izdataka Riznice Općine Novi Travnik za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca 2020. godine i Prijedlog Odluke o usvajanju Izvješća o korištenju sredstava tekuće pričuve za prvih 12 mjeseci 2020.godine..
U prvoj točki dnevnog reda utvrđeno je nekoliko nepravilnosti kod izvješća o financijskoj reviziji, ali će svi zaključci i promjene biti dogovorene kroz daljnji rad.
Druge dvije točke vezane za pretohodno razdoblje su također usvojene, no ono što je od posebnog interesa za građane Novog Travnika i poslovne subjekte zaključak koji se tiče pokretanja procedure izrade Nacrta zakona o radnom vremenu određenih djelatnosti, s naglaskom na trgovine. U idućem razdoblju kreirat će se nacrti i odluke, a potom i javna rasprava na temu zaštite radnika i utvrđivanja radnog vremena. Po završetku javne rasprave bit će odlučeno hoće li se zabraniti rad nedjeljom na području Općine Novi Travnik.
"Općina će kroz proceduru koja je predviđena poslovnikom kroz javnu raspravu i interes donijeti najpravilnije rješenje koje će zadovoljiti sve strane. Kroz razgovore s gospodarskim subjektima drugih općina gdje je ovaj prijedlog proveden na prihodovnoj strani ima itekako pozitivne pokazatelje da je rad nedjeljom veći trošak za njih, nego što je prihod.", izjavio je načelnik Općine Novi Travnik, Stjepan Dujo.
Notra.ba