U proteklom razdoblju Ministarstvo unutarnjih poslova KSB je zaprimilo veći broj prijava građana koje se odnose na prevare putem interneta. Prema prijavama, najčešči slučajevi se manifestiraju kroz slanje poruka (putem Vibera, Facebooka i sl.) ili poziva od strane nepoznatih osoba, koje traže od građana da im dostave podatke sa bankovnih kartica (broj kartice sa prednje strane, kao i brojeve sa zadnje strane kartice - CV/CVC), što omogućuje istim da izvrše nedozvoljeno skidanje novca sa računa građana.
U nekim slučajevima građani su prijavili da su ih kontaktirale nepoznate osobe, predstavljajući se između ostalog i kao službenici banke, koji su tražili da im se dostave podaci sa bankovne kartice, kako bi im se mogla uplatiti sredstava kao poklon bon od banke, ili neke druge nagrade i pokloni.
Također, evidentirani su i slučajevi gdje se tražilo od građana da potvrde svoje podatke sa bankovne kartice, predstavljajući to kao redovno ažuriranje podataka, a sve u cilju vršenja navedenih prevara.
U ovakvim i sličnim situacijama građani veoma često budu prevareni i daju navedene podatke i na taj način omoguće prevarantima da im skinu novčana sredstva sa njihovih računa.
U cilju sprečavanja navedenih prevara, iz MUP-a upozoravaju građane da strogo čuvaju podatke sa svojih bankovnih kartica, jer jedino na takav način mogu zaštiti novčana sredstva na računima i spriječiti prevarante u njihovim namjerama. Isto tako, prilikom plaćanja bankovnom karticom, građani trebaju biti posebno oprezni, kako bi se zaštitili od eventualnih zloupotreba.
U suradnji sa nadležnim tužiteljstvom službenici policije u okviru svojih nadležnosti poduzimaju zakonom propisane mjere i radnje na rasvijetljavanju ovakvih i sličnih prevara, kao i na procesuiranju njihovih počinitelja, stoji u priopćenju.
artinfo.ba