× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • 30 RAZLOGA

676924.jpeg

- Naravno da možete izvršiti tehnički pregled koji je validan i s tom potvrdom registrirati auto u FBiH jer tamo živite i već sve više građana iz FBiH dolazi izvršiti tehnički pregled kod nas - rekao je Faktorov sugovornik iz Istočnog Sarajeva.

Ako želite uštedjeti tridesetak maraka na tehničkom pregledu vašeg automobila, onda to možete učiniti u entitetu Republika Srpska jer tamo tehnički pregled automobila stoji 55, a u Federaciji BiH ćete to platiti od 80 do 90 maraka, piše Faktor.

Ako izvršite tehnički pregled u Federaciji BiH, plaćate 55 marka plus 30 maraka za provjeru ispušnih plinova automobila. U RS-u ćete platiti samo 55 maraka jer oni ne vrše testiranje ispušnih plinova.

- Vi ste danas stoti čovjek iz FBiH koji nas poziva i pita za cijenu tehničkog pregleda, rekli su iz jedne stanice za tehnički pregled iz Istočnog Sarajeva.

- Naravno da možete izvršiti tehnički pregled koji je validan i s tom potvrdom registrirati auto u FBiH jer tamo živite i već sve više građana iz FBiH dolazi izvršiti tehnički pregled kod nas - rekao je Faktorov sugovornik iz Istočnog Sarajeva.

Udruga stanica tehničkih pregleda Federacije BiH traži od nadležnih da odloži primjenu Pravilnika o tehničkim pregledima vozila u pogledu implementacije videonadzora i normativa, koje su stupile na snagu 31. prosinca 2020. godine, a donijelo je Ministarstvo komunikacija i prometa BiH.

- Ministarstvo komunikacija i prometa BiH donijelo je Pravilnik kojim želi regulirati rad stanica za tehnički pregled u Bosni i Hercegovini na jedinstven način. Ministarstvo traži da u stanicama tehničkog pregleda mora biti videonadzor. Zatim da se sve stanice uvežu u jedinstven informacijski sustav, uvede zajednički nadzor, zajednički informacijski sustavi još neke stvari. Međutim, ništa od ovoga nije implementirano, osim što su rekli u Ministarstvu prometa i komunikacija da se izjednačava tehnički pregled u oba entiteta, a nije ispunjeno ništa od ovoga što piše u Pravilniku – tvrdi Ramiz Begović, predsjednik Udruge stanica tehničkog pregleda FBiH.

Begović dodaje da se ispušni plinovi moraju provjeriti prilikom tehničkog pregleda vozila jer su to propisi Europske unije, a u RS-u to ne rade i zato je jeftiniji tehnički pregled.

- Stanice za tehnički pregled u RS-u nisu ni ljudski ni materijalno opremljene, niti poštuju kriterije EU-a i ne vrše kontrolu ispušnih plinova na automobilu. Dođete na tehnički pregled u neku stanicu u Sarajevu i kažu vam da je vaše vozilo neispravno. Vi pređete entitetsku liniju i tamo izvršite tehnički pregled i dobijete potvrdu da je vozilo ispravno jer ne vrše mjerenje ispušnih plinova– zaključuje Begović.

Dnevnik.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • 30 RAZLOGA

676924.jpeg

- Naravno da možete izvršiti tehnički pregled koji je validan i s tom potvrdom registrirati auto u FBiH jer tamo živite i već sve više građana iz FBiH dolazi izvršiti tehnički pregled kod nas - rekao je Faktorov sugovornik iz Istočnog Sarajeva.

Ako želite uštedjeti tridesetak maraka na tehničkom pregledu vašeg automobila, onda to možete učiniti u entitetu Republika Srpska jer tamo tehnički pregled automobila stoji 55, a u Federaciji BiH ćete to platiti od 80 do 90 maraka, piše Faktor.

Ako izvršite tehnički pregled u Federaciji BiH, plaćate 55 marka plus 30 maraka za provjeru ispušnih plinova automobila. U RS-u ćete platiti samo 55 maraka jer oni ne vrše testiranje ispušnih plinova.

- Vi ste danas stoti čovjek iz FBiH koji nas poziva i pita za cijenu tehničkog pregleda, rekli su iz jedne stanice za tehnički pregled iz Istočnog Sarajeva.

- Naravno da možete izvršiti tehnički pregled koji je validan i s tom potvrdom registrirati auto u FBiH jer tamo živite i već sve više građana iz FBiH dolazi izvršiti tehnički pregled kod nas - rekao je Faktorov sugovornik iz Istočnog Sarajeva.

Udruga stanica tehničkih pregleda Federacije BiH traži od nadležnih da odloži primjenu Pravilnika o tehničkim pregledima vozila u pogledu implementacije videonadzora i normativa, koje su stupile na snagu 31. prosinca 2020. godine, a donijelo je Ministarstvo komunikacija i prometa BiH.

- Ministarstvo komunikacija i prometa BiH donijelo je Pravilnik kojim želi regulirati rad stanica za tehnički pregled u Bosni i Hercegovini na jedinstven način. Ministarstvo traži da u stanicama tehničkog pregleda mora biti videonadzor. Zatim da se sve stanice uvežu u jedinstven informacijski sustav, uvede zajednički nadzor, zajednički informacijski sustavi još neke stvari. Međutim, ništa od ovoga nije implementirano, osim što su rekli u Ministarstvu prometa i komunikacija da se izjednačava tehnički pregled u oba entiteta, a nije ispunjeno ništa od ovoga što piše u Pravilniku – tvrdi Ramiz Begović, predsjednik Udruge stanica tehničkog pregleda FBiH.

Begović dodaje da se ispušni plinovi moraju provjeriti prilikom tehničkog pregleda vozila jer su to propisi Europske unije, a u RS-u to ne rade i zato je jeftiniji tehnički pregled.

- Stanice za tehnički pregled u RS-u nisu ni ljudski ni materijalno opremljene, niti poštuju kriterije EU-a i ne vrše kontrolu ispušnih plinova na automobilu. Dođete na tehnički pregled u neku stanicu u Sarajevu i kažu vam da je vaše vozilo neispravno. Vi pređete entitetsku liniju i tamo izvršite tehnički pregled i dobijete potvrdu da je vozilo ispravno jer ne vrše mjerenje ispušnih plinova– zaključuje Begović.

Dnevnik.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više