× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • KAMP-PRIKOLICA

kamp-prikolica-2-1.jpg

U pogonima kompanije Derubis Yachts u Vitezu razvija se novi proizvod – kamp-prikolica.

”Radeći na razvoju ovog proizvoda, polako počinjemo biti svjesni njegovog potencijala i značaja za BiH. Prema službenim podacima Industrijske asocijacije kamp-prikolica Njemačke, ova grana autoindustrije bilježi veliki porast od 31,1 posto u odnosu na prethodnu godinu – iznad svih očekivanja”, govori Kerim Hadžić, direktor razvoja ovog projekta u kompaniji Derubis Yachts.

Ispred drugih

Napominje kako su u firmi krizni period izazvan pandemijom iskoristili da naprave kalupe i liniju za serijsku proizvodnju.

”To i jeste najzahtjevniji dio u stvaranju novog proizvoda. Na izradi modela i kalupa ostvarili smo suradnju s nekoliko europskih instituta za razvoj tehnologije, jer nam je primarni cilj bio i ostao biti ispred svih. Činjenica koja govori u prilog ovoj tvrdnji je da trenutno nitko u svijetu ne proizvodi kamp-prikolice na ovaj način. Naše prikolice će biti monolitne, integralne, futurističkog izgleda i izuzetnih voznih karakteristika, čime podižemo standarde ove industrije”, napominje Hadžić.

Objašnjava kako su njihove kamp-prikolice integralne i da je zato je njihov faktor sigurnosti povećan nekoliko puta u odnosu na konkurenciju. Kamp-prikolica je duga nešto više od sedam metara, široka 2,5 metara, s visinom unutarnjeg prostora od 2,2 metra.

Hadžić je potvrdio da je cilj, kao što je slučaj i s brodovima, biti u luksuznoj kategoriji. Objasnio je da su kroz razgovore s dilerima kamp-prikolica zaključili da postoji potreba za ovakvim proizvodom. A osim futurističkog vanjskog izgleda, stvaraju i inovativni i ergonomični interijer.

Hadžić je istaknuo da je ovo velika šansa za bosanskohercegovačku privredu, da imamo priliku da se svijetu predstavimo s jednim tehnološki naprednim proizvodom. Za to je, veli, potrebno da se okupe firme kooperanti, kapital i znanje te da se mora reagirati brzo, jer se tržište brzo mijenja.

”Činjenica je da visina prikupljenog kapitala direktno utječe na uspjeh ovako dobrog projekta. Kapital može biti kreditni, ostvaren kroz podršku jakih banaka ili privatni, prikupljen kroz prodaju poslovnih udjela. Na tim osnovama funkcionira cijeli svijet. Tržište kapitala vapi i čeka projekte ovog tipa. Svakako, ovisno od financiranja, ovaj projekt može ostati mali ili može porasti na nacionalnu razinu uz pravilnu financijsku strukturu i podršku”, zaključio je Hadžić.

Otkrio je i da je nakon studija u Pekingu i otvorenih šansi za rad u velikim svjetskim firmama, odabrao da se vrati u Bosnu i Hercegovinu i da radi na ovom projektu.

”Ako mi, mladi, ne stvaramo nove vrijednosti, neće to za nas nitko učiniti. Nemamo alternativu ako želimo živjeti na ovim prostorima, moramo stvarati novi svijet. Ovo je moderan, kreativan i uzbudljiv posao i nadam se da je dovoljno izazovan da se mladi prepoznaju u njemu. Svi očekuju od mladih da ostanu i žive u BiH, a rijetko tko razmišlja koje su njihove životne opcije, da budu na proračunu ili da muku muče s financiranjem vlastitih projekata? Neophodno je da se probudi ono najbolje u mladima: njihova kreativnost, inovativnost i pripadanje 21. stoljeću”, naglasio je Hadžić za Oslobođenje.

Ponovno na istom mjestu

Nakon svjetske promocije luksuzne jahte u Sarajevu, Hadžić je objasnio da će i kamp-prikolica imati svjetsku premijeru u našem glavnom gradu. Prve kamp-prikolice će biti predstavljene početkom iduće godine. Za tržište, veli, ne treba brinuti, jer je samo prošle godine registrirano više od 78.000 novih kamp-prikolica. /HMS/

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • KAMP-PRIKOLICA

kamp-prikolica-2-1.jpg

U pogonima kompanije Derubis Yachts u Vitezu razvija se novi proizvod – kamp-prikolica.

”Radeći na razvoju ovog proizvoda, polako počinjemo biti svjesni njegovog potencijala i značaja za BiH. Prema službenim podacima Industrijske asocijacije kamp-prikolica Njemačke, ova grana autoindustrije bilježi veliki porast od 31,1 posto u odnosu na prethodnu godinu – iznad svih očekivanja”, govori Kerim Hadžić, direktor razvoja ovog projekta u kompaniji Derubis Yachts.

Ispred drugih

Napominje kako su u firmi krizni period izazvan pandemijom iskoristili da naprave kalupe i liniju za serijsku proizvodnju.

”To i jeste najzahtjevniji dio u stvaranju novog proizvoda. Na izradi modela i kalupa ostvarili smo suradnju s nekoliko europskih instituta za razvoj tehnologije, jer nam je primarni cilj bio i ostao biti ispred svih. Činjenica koja govori u prilog ovoj tvrdnji je da trenutno nitko u svijetu ne proizvodi kamp-prikolice na ovaj način. Naše prikolice će biti monolitne, integralne, futurističkog izgleda i izuzetnih voznih karakteristika, čime podižemo standarde ove industrije”, napominje Hadžić.

Objašnjava kako su njihove kamp-prikolice integralne i da je zato je njihov faktor sigurnosti povećan nekoliko puta u odnosu na konkurenciju. Kamp-prikolica je duga nešto više od sedam metara, široka 2,5 metara, s visinom unutarnjeg prostora od 2,2 metra.

Hadžić je potvrdio da je cilj, kao što je slučaj i s brodovima, biti u luksuznoj kategoriji. Objasnio je da su kroz razgovore s dilerima kamp-prikolica zaključili da postoji potreba za ovakvim proizvodom. A osim futurističkog vanjskog izgleda, stvaraju i inovativni i ergonomični interijer.

Hadžić je istaknuo da je ovo velika šansa za bosanskohercegovačku privredu, da imamo priliku da se svijetu predstavimo s jednim tehnološki naprednim proizvodom. Za to je, veli, potrebno da se okupe firme kooperanti, kapital i znanje te da se mora reagirati brzo, jer se tržište brzo mijenja.

”Činjenica je da visina prikupljenog kapitala direktno utječe na uspjeh ovako dobrog projekta. Kapital može biti kreditni, ostvaren kroz podršku jakih banaka ili privatni, prikupljen kroz prodaju poslovnih udjela. Na tim osnovama funkcionira cijeli svijet. Tržište kapitala vapi i čeka projekte ovog tipa. Svakako, ovisno od financiranja, ovaj projekt može ostati mali ili može porasti na nacionalnu razinu uz pravilnu financijsku strukturu i podršku”, zaključio je Hadžić.

Otkrio je i da je nakon studija u Pekingu i otvorenih šansi za rad u velikim svjetskim firmama, odabrao da se vrati u Bosnu i Hercegovinu i da radi na ovom projektu.

”Ako mi, mladi, ne stvaramo nove vrijednosti, neće to za nas nitko učiniti. Nemamo alternativu ako želimo živjeti na ovim prostorima, moramo stvarati novi svijet. Ovo je moderan, kreativan i uzbudljiv posao i nadam se da je dovoljno izazovan da se mladi prepoznaju u njemu. Svi očekuju od mladih da ostanu i žive u BiH, a rijetko tko razmišlja koje su njihove životne opcije, da budu na proračunu ili da muku muče s financiranjem vlastitih projekata? Neophodno je da se probudi ono najbolje u mladima: njihova kreativnost, inovativnost i pripadanje 21. stoljeću”, naglasio je Hadžić za Oslobođenje.

Ponovno na istom mjestu

Nakon svjetske promocije luksuzne jahte u Sarajevu, Hadžić je objasnio da će i kamp-prikolica imati svjetsku premijeru u našem glavnom gradu. Prve kamp-prikolice će biti predstavljene početkom iduće godine. Za tržište, veli, ne treba brinuti, jer je samo prošle godine registrirano više od 78.000 novih kamp-prikolica. /HMS/

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više