× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Slijedi izgradnja

3e502d4ab96f51e4cbd8.jpeg

Nova brza cesta će prolaziti po crti sadašnje magistrale, a radi se o poslovnoj zoni u kojoj se nalaze brojni poslovni subjekti.

Nakon što je privedena kraju izgradnja prve dionice brze ceste Lašva – Nević Polje kroz središnju Bosnu, sada na red dolazi gradnja druge dionica.
Podsjetimo da je prva izgrađena dionica između Viteza i Travnika, točnije od izlaza iz Viteza do mjesta Nević Polje, te bi uskoro trebala biti puštena u promet. Izgradnja ove dionice bila je dosta lakša jer se nalazi izvan gradskih i poslovnih zona.

Drugačija je priča s drugom dionicom čija izgradnja sada slijedi i uveliko se priprema, iz razloga što bi trebala proći kroz područje koje je gusto naseljeno kako stambenim objektima, tako i objektima poslovnih subjekata. Riječ je, naime, o jednoj od najvećih poslovnih zona u BiH – poslovnoj zoni Vitez.

Kako saznaje BiznisInfo.ba, rješenje je pronađeno u tome što se, barem za sada, potpuno nova cesta neće ni graditi, već će se praktično proširivati postojeća magistralna cesta M5.

Dakle, nova brza cesta će prolaziti po crti sadašnje magistrale. Pojasnimo, radi se o poslovnoj zoni u kojoj se nalaze brojni poslovni subjekti. Ovo je ujedno jedna od najvećih šoping zona u Federaciji a magistrala prolazi kroz samo njeno središte.

Dakle, gledajući u cjelini, brza cesta će se odvajati od puta Sarajevo – Zenica i ići do ulaza u Vitez posebnom trasom.

No, pred ulazak u poslovnu zonu Vitez nalazit će se kružni tok na kojem će se ova cesta spajati s magistralom M5. Na izlazu iz poslovne zone bit će novi kružni tok na kojem će se brza cesta ponovno odvajati od magistrale. Tu će se spajati sa već izgrađenom dionicom.
Kako je za BiznisInfo rečeno iz “Autoceste FBiH“, odlukom Vlade projekt brze ceste kroz poslovnu zonu Vitez bit će realiziran kroz dvije faze.

– Prva faza je prolazak brze ceste kroz poslovnu zonu s pet kružnih tokova u istoj razini s postojećom magistralnom prometnicom, dok druga faza (konačno rješenje) podrazumijeva rješenje brze ceste u skladu sa zakonskim propisima za brze ceste. Ovakvo dvofazno tehničko rješenje je uvjetovano eksplicitnim zahtjevima lokalne zajednice i već spomenutom Odlukom Vlade – rečeno nam je iz Autocesta.

Što se tiče eventualnih problema kod realiziranja eksproprijacije, iz Autocesta FBiH ne očekuju značajnije probleme bez obzira na kompleksnost projekta.

Naglašavaju da je na tehničko rješenje prolaska brze ceste (Faza 1) dana suglasnost lokalne zajednice.

– Izgradnja brze ceste kroz poslovnu zonu prioritet je cjelokupne lokalne zajednice i poslovnih subjekata koji gravitiraju njom jer će ista donijeti veliku ekonomsku i ogromnu prometnu dobit – dodali su.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Slijedi izgradnja

3e502d4ab96f51e4cbd8.jpeg

Nova brza cesta će prolaziti po crti sadašnje magistrale, a radi se o poslovnoj zoni u kojoj se nalaze brojni poslovni subjekti.

Nakon što je privedena kraju izgradnja prve dionice brze ceste Lašva – Nević Polje kroz središnju Bosnu, sada na red dolazi gradnja druge dionica.
Podsjetimo da je prva izgrađena dionica između Viteza i Travnika, točnije od izlaza iz Viteza do mjesta Nević Polje, te bi uskoro trebala biti puštena u promet. Izgradnja ove dionice bila je dosta lakša jer se nalazi izvan gradskih i poslovnih zona.

Drugačija je priča s drugom dionicom čija izgradnja sada slijedi i uveliko se priprema, iz razloga što bi trebala proći kroz područje koje je gusto naseljeno kako stambenim objektima, tako i objektima poslovnih subjekata. Riječ je, naime, o jednoj od najvećih poslovnih zona u BiH – poslovnoj zoni Vitez.

Kako saznaje BiznisInfo.ba, rješenje je pronađeno u tome što se, barem za sada, potpuno nova cesta neće ni graditi, već će se praktično proširivati postojeća magistralna cesta M5.

Dakle, nova brza cesta će prolaziti po crti sadašnje magistrale. Pojasnimo, radi se o poslovnoj zoni u kojoj se nalaze brojni poslovni subjekti. Ovo je ujedno jedna od najvećih šoping zona u Federaciji a magistrala prolazi kroz samo njeno središte.

Dakle, gledajući u cjelini, brza cesta će se odvajati od puta Sarajevo – Zenica i ići do ulaza u Vitez posebnom trasom.

No, pred ulazak u poslovnu zonu Vitez nalazit će se kružni tok na kojem će se ova cesta spajati s magistralom M5. Na izlazu iz poslovne zone bit će novi kružni tok na kojem će se brza cesta ponovno odvajati od magistrale. Tu će se spajati sa već izgrađenom dionicom.
Kako je za BiznisInfo rečeno iz “Autoceste FBiH“, odlukom Vlade projekt brze ceste kroz poslovnu zonu Vitez bit će realiziran kroz dvije faze.

– Prva faza je prolazak brze ceste kroz poslovnu zonu s pet kružnih tokova u istoj razini s postojećom magistralnom prometnicom, dok druga faza (konačno rješenje) podrazumijeva rješenje brze ceste u skladu sa zakonskim propisima za brze ceste. Ovakvo dvofazno tehničko rješenje je uvjetovano eksplicitnim zahtjevima lokalne zajednice i već spomenutom Odlukom Vlade – rečeno nam je iz Autocesta.

Što se tiče eventualnih problema kod realiziranja eksproprijacije, iz Autocesta FBiH ne očekuju značajnije probleme bez obzira na kompleksnost projekta.

Naglašavaju da je na tehničko rješenje prolaska brze ceste (Faza 1) dana suglasnost lokalne zajednice.

– Izgradnja brze ceste kroz poslovnu zonu prioritet je cjelokupne lokalne zajednice i poslovnih subjekata koji gravitiraju njom jer će ista donijeti veliku ekonomsku i ogromnu prometnu dobit – dodali su.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više