× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • FBiH

 hasicevic.jpg

  U FBiH danas počinje akcija "Zaključavamo cijene" te  će biti "zaključane"cijene 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda u velikim trgovačkim lancima koji su odlučili da se pokažu društveno odgovornim kroz sudjelovanje u toj kampanji. 

Vlada FBiH je na prijedlog Federalnog ministarstva trgovine 12. prosinca usvojila informaciju o pokretanju Projekta „Zaključavamo cijene“ u trajanju od 15. prosinca 2023. do 15. ožujka 2024. godine.

Projekat je iniciralo Federalno ministarstvo trgovine sa Udruženjem poslodavaca FBiH, udruženjima potrošača i Sindikatom trgovine

Nadležnim kantonalnim organima u FBiH je preporučeno da u periodu trajanja tog projekta stave van snage kantonalne odluke o mjerama neposredne kontrole cijena koje se odnose na životne namirnice, iz Zakona o kontroli cijena.

Projekt „Zaključavamo cijene“, po riječima federalnog ministra trgovine Amira Hasičevića , predstavlja novi modalitet suradnje i dijaloga između trgovaca, domaćih proizvođača i distributera, udruženja potrošača, poslodavaca, sindikata i Federalnog ministarstva, te je strateški zaokret u kreiranju boljeg poslovnog ambijenta u kojem su zaštićeni interesi i potrošača i trgovaca. Dodao je da je sve bazirano na zajedničkom dogovoru. 

- Ovaj tim, sačinjen od svih relevantnih predstavnika, može odgovoriti na bilo kakve buduće krizne situacije – zaključio je.

Pomoćnica federalnog  ministra trgovine Merima Maslo kazala je da je projekt "Zaključavamo cijene" produkt evaluacije odluka o mjerama neposredne kontrole određenih proizvoda od interesa za Federaciju, jer je Vlada FBiH u rujnu donijela odluku o mjerama za 15 proizvoda, čime su bile propisane marže u trgovini.

Na sastancima radne grupe, koju je oformio ministar, dodala je, razgovaralo se o efektima te odluke, nakon čega je osmišljen projekt u okviru kojeg će trgovci dobrovoljno sudjelovati, jednako  kao i proizvođači i dobavljači.

Time je animiran, kazala je, čitav spektar pravnih i fizičkih osoba koje su bitni akteri u trgovini.

- Projekt obuhvata 40 proizvoda, od kojih su 12 higijenski proizvodi. Osmišljen je i protokol o načinu provedbe projekta, kao i javni poziv trgovcima za dobrovoljno sudjelovanje u projektu – pojasnila je.

Maslo je istaknula da je prvi korak potpisivanje protokola koji sadrži prava i obaveze za trgovce,a  koji zajedno sa spiskom proizvoda trebaju dostaviti Ministarstvu.

- Popis proizvoda treba sadržavati 40 artikala raznih brendova i cijena koje se naredna tri mjeseca ne smije mijenjati – kazala je.

Naglasila je da je data mogućnost i malim prodavnicama da mogu sudjelovati u projektu, snižavanjem  20 proizvoda.

Maslo je dodala da trgovci, nakon provedene procedure, dobivaju na korištenje logo koji stavljaju na te proizvode, te da je potrebno da naznače odabrane proizvode, kao i da na vidnom mjestu zalijepe plakat s odabranim proizvodima.

- Do sada se javilo oko 20 velikih trgovinskih lanaca za sudjelovanje u projektu - zaključila je Maslo.

Predsjednik Udruženja poslodavaca FBiH Adnan Smailbegović tvrdi da je projekt rezultat jako dobre saradnje Ministarstva trgovine i Udruženja poslodavaca.

- Vidjeli smo da ograničavanje marži ne daje dovoljno dobre rezultate i pokušali smo osmisliti projekt koji će dati značajno bolje – kazao je.  

Tvrdi da su kompanije pokazale veliku društvenu odgovornost, te da će se financijski učinak ustanoviti tek nakon tri  mjeseca.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • FBiH

 hasicevic.jpg

  U FBiH danas počinje akcija "Zaključavamo cijene" te  će biti "zaključane"cijene 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda u velikim trgovačkim lancima koji su odlučili da se pokažu društveno odgovornim kroz sudjelovanje u toj kampanji. 

Vlada FBiH je na prijedlog Federalnog ministarstva trgovine 12. prosinca usvojila informaciju o pokretanju Projekta „Zaključavamo cijene“ u trajanju od 15. prosinca 2023. do 15. ožujka 2024. godine.

Projekat je iniciralo Federalno ministarstvo trgovine sa Udruženjem poslodavaca FBiH, udruženjima potrošača i Sindikatom trgovine

Nadležnim kantonalnim organima u FBiH je preporučeno da u periodu trajanja tog projekta stave van snage kantonalne odluke o mjerama neposredne kontrole cijena koje se odnose na životne namirnice, iz Zakona o kontroli cijena.

Projekt „Zaključavamo cijene“, po riječima federalnog ministra trgovine Amira Hasičevića , predstavlja novi modalitet suradnje i dijaloga između trgovaca, domaćih proizvođača i distributera, udruženja potrošača, poslodavaca, sindikata i Federalnog ministarstva, te je strateški zaokret u kreiranju boljeg poslovnog ambijenta u kojem su zaštićeni interesi i potrošača i trgovaca. Dodao je da je sve bazirano na zajedničkom dogovoru. 

- Ovaj tim, sačinjen od svih relevantnih predstavnika, može odgovoriti na bilo kakve buduće krizne situacije – zaključio je.

Pomoćnica federalnog  ministra trgovine Merima Maslo kazala je da je projekt "Zaključavamo cijene" produkt evaluacije odluka o mjerama neposredne kontrole određenih proizvoda od interesa za Federaciju, jer je Vlada FBiH u rujnu donijela odluku o mjerama za 15 proizvoda, čime su bile propisane marže u trgovini.

Na sastancima radne grupe, koju je oformio ministar, dodala je, razgovaralo se o efektima te odluke, nakon čega je osmišljen projekt u okviru kojeg će trgovci dobrovoljno sudjelovati, jednako  kao i proizvođači i dobavljači.

Time je animiran, kazala je, čitav spektar pravnih i fizičkih osoba koje su bitni akteri u trgovini.

- Projekt obuhvata 40 proizvoda, od kojih su 12 higijenski proizvodi. Osmišljen je i protokol o načinu provedbe projekta, kao i javni poziv trgovcima za dobrovoljno sudjelovanje u projektu – pojasnila je.

Maslo je istaknula da je prvi korak potpisivanje protokola koji sadrži prava i obaveze za trgovce,a  koji zajedno sa spiskom proizvoda trebaju dostaviti Ministarstvu.

- Popis proizvoda treba sadržavati 40 artikala raznih brendova i cijena koje se naredna tri mjeseca ne smije mijenjati – kazala je.

Naglasila je da je data mogućnost i malim prodavnicama da mogu sudjelovati u projektu, snižavanjem  20 proizvoda.

Maslo je dodala da trgovci, nakon provedene procedure, dobivaju na korištenje logo koji stavljaju na te proizvode, te da je potrebno da naznače odabrane proizvode, kao i da na vidnom mjestu zalijepe plakat s odabranim proizvodima.

- Do sada se javilo oko 20 velikih trgovinskih lanaca za sudjelovanje u projektu - zaključila je Maslo.

Predsjednik Udruženja poslodavaca FBiH Adnan Smailbegović tvrdi da je projekt rezultat jako dobre saradnje Ministarstva trgovine i Udruženja poslodavaca.

- Vidjeli smo da ograničavanje marži ne daje dovoljno dobre rezultate i pokušali smo osmisliti projekt koji će dati značajno bolje – kazao je.  

Tvrdi da su kompanije pokazale veliku društvenu odgovornost, te da će se financijski učinak ustanoviti tek nakon tri  mjeseca.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više