× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

brza cesta

Vlada Federacije BiH usvojila inicijativu

Brza cesta Lašva - Vitez - Travnik - Donji Vakuf definitivno će se graditi po modelu koncesije, potvrdio je jučer Pavo Boban, pomoćnik federalnog ministra prometa i komunikacija.

Dva lota

Ovu odluku potvrdila je prije desetak dana i Vlada Federacije, a gradnja ove brze ceste na listi je prioriteta "Autocesta FBiH".

Riječ je o projektu vrijednom 550 milijuna maraka, a ukupna dužina ove ceste iznosi 53 kilometra. Boban kaže da je donesena odluka da se ova dionica podijeli na dva lota, a to su Lašva – Nević-Polje i Novi Travnik - Donji Vakuf. S tim da je za sada usvojena inicijativa da se prvenstveno krene u realizaciju brze ceste Lašva - Nević-Polje kao prve faze ovog projekta. Gradnja samo ove faze koštat će oko 364 milijuna KM.

Ukupna dužina ove dionice je 23,6 kilometara i njome je predviđena gradnja kompletne Lašvanske petlje.

"Za sada nam je primarna dionica Lašva – Nević-Polje, s tim da ćemo onda ići s dionicom od Novog Travnika do Donjeg Vakufa. Osim toga, radimo na strategiji na razvoju prometne infrastrukturu prema Krajini i ona će biti obuhvaćena na državnom nivou ", rekao je Boban.

Potvrdio je da Ministarstvo prometa već poslalo inicijativu prema Vladi Federacije kada su u pitanju potencijalni koncesionari.

Sve spremno

"Ova dionica ide pod koncesiju. To je Vlada i prihvatila, jer je dionica Lašva – Nević-Polje već skoro spremna. Urađeni su elaborati za eksproprijaciju zemljišta, a uskoro bi Vlada trebala raspisati i javni poziv zainteresovanim koncesionarima, jer smo se opredijelili za model izgradnje putem koncesije", kaže Boban.

Deset tunela

Na dionici ove trase planirano je da se nalazi deset tunela ukupne dužine dva i po kilometra te 20 mostova ukupne dužine 2,3 kilometra. Brza cesta projektirat će se s dva odvojena kolovoza, svaki sa po dvije saobraćajne trake širine tri i po metra. Oko 100 kilometara na sat iznosila bi projektirana brzina.

100 kilometara na sat iznosila bi projektirana brzina a dužina prve faze gradnje je 23,6 kilometara.

im|artinfo, preneseno s portala avaz.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

brza cesta

Vlada Federacije BiH usvojila inicijativu

Brza cesta Lašva - Vitez - Travnik - Donji Vakuf definitivno će se graditi po modelu koncesije, potvrdio je jučer Pavo Boban, pomoćnik federalnog ministra prometa i komunikacija.

Dva lota

Ovu odluku potvrdila je prije desetak dana i Vlada Federacije, a gradnja ove brze ceste na listi je prioriteta "Autocesta FBiH".

Riječ je o projektu vrijednom 550 milijuna maraka, a ukupna dužina ove ceste iznosi 53 kilometra. Boban kaže da je donesena odluka da se ova dionica podijeli na dva lota, a to su Lašva – Nević-Polje i Novi Travnik - Donji Vakuf. S tim da je za sada usvojena inicijativa da se prvenstveno krene u realizaciju brze ceste Lašva - Nević-Polje kao prve faze ovog projekta. Gradnja samo ove faze koštat će oko 364 milijuna KM.

Ukupna dužina ove dionice je 23,6 kilometara i njome je predviđena gradnja kompletne Lašvanske petlje.

"Za sada nam je primarna dionica Lašva – Nević-Polje, s tim da ćemo onda ići s dionicom od Novog Travnika do Donjeg Vakufa. Osim toga, radimo na strategiji na razvoju prometne infrastrukturu prema Krajini i ona će biti obuhvaćena na državnom nivou ", rekao je Boban.

Potvrdio je da Ministarstvo prometa već poslalo inicijativu prema Vladi Federacije kada su u pitanju potencijalni koncesionari.

Sve spremno

"Ova dionica ide pod koncesiju. To je Vlada i prihvatila, jer je dionica Lašva – Nević-Polje već skoro spremna. Urađeni su elaborati za eksproprijaciju zemljišta, a uskoro bi Vlada trebala raspisati i javni poziv zainteresovanim koncesionarima, jer smo se opredijelili za model izgradnje putem koncesije", kaže Boban.

Deset tunela

Na dionici ove trase planirano je da se nalazi deset tunela ukupne dužine dva i po kilometra te 20 mostova ukupne dužine 2,3 kilometra. Brza cesta projektirat će se s dva odvojena kolovoza, svaki sa po dvije saobraćajne trake širine tri i po metra. Oko 100 kilometara na sat iznosila bi projektirana brzina.

100 kilometara na sat iznosila bi projektirana brzina a dužina prve faze gradnje je 23,6 kilometara.

im|artinfo, preneseno s portala avaz.ba

Malonogometni turnir
Caffe Era do titule u Busovači!
Prije 32 minute
Prva liga FBiH - Jug
RK Kiseljak dočekuje HRK Međugorje, bodovi imperativ!
Prije 37 minute
Župa Uzvišenja Svetog Križa
Održana proljetna korona svećenika Žepačkog dekanata
Prije 40 minute
20.travnja
Sveta Agneza od Montepulciana
Prije 40 minute
BIHAMK
Stanje na cestama (20.04.)
Prije 42 minute
Sarajevo i SBK
Najavljene radarske kontrole za 20.4.2024.
Prije 2 sata

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.