Gospodarska komora Federacije BiH (PKFBiH) će, odlukom Vlade Federacije BIH i Federalnog ministarstva okoliša i turizma, provoditi kampanju digitalne promocije turizma FBiH, odnosno “Unapređenja i povećanja privlačnosti FBIH kao prepoznatljive turističke destinacije”.
Kampanja će se, prema riječima tajnice Udruženja za turizam pri PKFBiH Danijele Lovrić, provoditi putem najvažnijeg i najposjećenijeg svjetskog turističkog web portala - TripAdvisor.
Tim povodom Privredna komora FBiH je pozivala sve svoje članice iz turističkog sektora i marketing firme za dostavu kvalitetnih i atraktivnih sadržaja u vidu fotografija, kratkih video uradaka (do 30 sekundi), te pripadajućih kratkih tekstova turističkih atrakcija i destinacija u Federaciji BiH, a za potrebe punjenja sadržaja na TripAdvisoru.
TripAdvisor, turistički internetski portal, nudi individualne savjete za korisnike koji planiraju odmor i omogućava im da istraže odredište, hotel, odmaralište i druge usluge povezane sa putovanjima prije nego što uopšte naprave rezervaciju.
- Gospodarska komora FBiH će na osnovu potpisanog Zajedničkog plana provedbe (ZPP) sa USAID Projektom razvoja održivog turizma u BiH i prikupljenih materijala, napraviti odgovarajući sadržaj za TripAdvisor. Uvjereni smo da će kampanja utjecati na veću zastupljenost BiH kao poželjne turstičke destinacije - navela je Lovrić za Fenu.
Napomenula je da je rok za dostavu materijala 19. studenog ove godine, te da će sa odabranim firmama Komora potpisati ugovore za korištenje odabranih materijala.
Nakon kontinuiranog uspona tijekom proteklih nekoliko godina, a naročito 2019. godine, turizam u BiH doživio je veliki pad uslijed pandemije. Tijekom ovog ljeta broj turista u BiH bio je znatno viši nego prošle godine zahvaljujući manjem broju restrikcija i povoljnijoj epidemiološkoj situaciji.
Prema podatcima Agencije za statistiku BiH, u devet mjeseci ove godine (siječanj – rujan ) BiH je posjetilo 714.695 turista, što je više za 84 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a istovremeno je ostvareno više od 1,7 milijuna noćenja što je više za 72 posto.
Notra.ba