Pelješki most sve više poprima konačni izgled. Trenutačno se postavljaju čelične konstrukcije između betonskih stupova koji će napokon povezati dva dijela hrvatske obale na prometno odsječenom krajnjem jugu zemlje. Most bi u cijelosti trebao biti završen početkom iduće godine, a pristupne ceste nekoliko mjeseci poslije.
Gradnja okomica na mostu je završena pa su sve snage kineskog izvođača radova usmjerene na smanjivanje razmaka između stupova.
- Aktivnosti podizanja segmenata, pozicioniranja se paralelno odvijaju na svim središnjim stupnim mjestima, znači nas svih šest središnjih stupnih mjesta, govori Ivica Granić, voditelj radova na montaži čelične rasponske konstrukcije Pelješkog mosta - CRBC.
- Dosad je ugrađeno 69 segmenata koji su stigli iz Kine ukupne dužine tisuću i 51 metar što je oko 44 posto dužine samog mosta, rekao je za HRT Jaroslav Šegedin, predstavnik Hrvatskih cesta na gradilištu Pelješkog mosta,
Podizanje rasponske konstrukcije mosta na najveći stup podsjeća na vaganje golemom klasičnom vagom. Dva dijela jednake težine na svoju se stalnu poziciju podignu za otprilike pola sata. Malo manje vremena trebalo je i novinarima kako bi se popeli na visinu od 60 metara, i to najprije dizalom… a onda improviziranim stubama….
{source}<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=476&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FHRTvijesti%2Fvideos%2F947977179304867%2F&show_text=false&width=476" width="476" height="476" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share" allowFullScreen="true"></iframe>{/source}