× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Dio europske obitelji

ledo-citluk.jpg

 

Nomad Foods Ltd. planira razvijati brendove smrznute hrane kompanije Ledo, a ne ih izdvajati, rečeno je iz tvrtke koja je prije nekoliko dana dogovorila akviziciju vrijednu 724 milijuna dolara koja najvećem europskom igraču u sektoru smrznute hrane daje uporište na Balkanu.

“Bila bi velika greška napraviti bilo kakvu promjenu. Planiramo ulaganja u ove brendove i želimo ih dalje razvijati. Vjerujemo da ovi brendovi imaju potencijal da budu brži, veći i bolji”, rekao je izvršni direktor Stefan Descheemaeker za Bloomberg.

Također je dodao kako ne planira posebno izdvajati portfelj sladoleda, napominjući da on dopunjuje ostale smrznute slane ponude brenda.

Nomad je grupaciju kupio od Fortenova Grupe, a najveća transakcija na Balkanu ove godine uključuje zagrebačkog proizvođača sladoleda i smrznute hrane Ledo, kao i Frikom u Srbiji i Ledo Čitluk u Bosni i Hercegovini te nekoliko manjih povezanih društava, piše Slobodna Bosna.

- Ne planira se prodaja dionica za financiranje akvizicije, rekao je Descheemaeker. Nomad će koristiti novac koji ima na raspolaganju a ostatak će posuditi kako bi finalizirao postupak.

Omjer duga i EBITDA (dobit prije kamata, poreza i amortizacije) kompanije nakon spajanja porast će na 3,8, ali očekuje se da će pasti na manje od 3 do 2022. godine.

- Pandemija nije izbacila Nomad Foods iz tijeka neprekidnog rasta u posljednje četiri godine, rekao je izvršni direktor.

Naš cilj spajanja i preuzimanja je prije svega Europa, a mi još uvijek imamo puno potencijala u srednjoj i istočnoj Europi”, rekao je bez više detalja.

Očekuje se da će preuzimanje biti završeno u trećem tromjesečju, nakon dobivanja regulatornih odobrenja.

Nomad Foods također je osigurao “dobre aranžmane” s maloprodajnim podružnicama Fortenove, što će mu omogućiti da ostane lider u svojoj kategoriji, prema Descheemaekeru. Konzum i slovenački Mercator, obje tvrtke Fortenova, zajedno čine najveći maloprodajni pogon na Balkanu, podsjeća Bloomberg. 

Podsjetimo, Nomad Foods je američko-britanska tvrtka sa sjedištem u Ujedinjenom kraljevstvu. Kako se navodi na njihovoj web stranici, oni su vodeća tvrtka u sektoru smrznute hrane na tržištu Europe i jedna od najvećih na svijetu. Njihovi brendovi uključuju Birds Eye, Findus and iglo.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Dio europske obitelji

ledo-citluk.jpg

 

Nomad Foods Ltd. planira razvijati brendove smrznute hrane kompanije Ledo, a ne ih izdvajati, rečeno je iz tvrtke koja je prije nekoliko dana dogovorila akviziciju vrijednu 724 milijuna dolara koja najvećem europskom igraču u sektoru smrznute hrane daje uporište na Balkanu.

“Bila bi velika greška napraviti bilo kakvu promjenu. Planiramo ulaganja u ove brendove i želimo ih dalje razvijati. Vjerujemo da ovi brendovi imaju potencijal da budu brži, veći i bolji”, rekao je izvršni direktor Stefan Descheemaeker za Bloomberg.

Također je dodao kako ne planira posebno izdvajati portfelj sladoleda, napominjući da on dopunjuje ostale smrznute slane ponude brenda.

Nomad je grupaciju kupio od Fortenova Grupe, a najveća transakcija na Balkanu ove godine uključuje zagrebačkog proizvođača sladoleda i smrznute hrane Ledo, kao i Frikom u Srbiji i Ledo Čitluk u Bosni i Hercegovini te nekoliko manjih povezanih društava, piše Slobodna Bosna.

- Ne planira se prodaja dionica za financiranje akvizicije, rekao je Descheemaeker. Nomad će koristiti novac koji ima na raspolaganju a ostatak će posuditi kako bi finalizirao postupak.

Omjer duga i EBITDA (dobit prije kamata, poreza i amortizacije) kompanije nakon spajanja porast će na 3,8, ali očekuje se da će pasti na manje od 3 do 2022. godine.

- Pandemija nije izbacila Nomad Foods iz tijeka neprekidnog rasta u posljednje četiri godine, rekao je izvršni direktor.

Naš cilj spajanja i preuzimanja je prije svega Europa, a mi još uvijek imamo puno potencijala u srednjoj i istočnoj Europi”, rekao je bez više detalja.

Očekuje se da će preuzimanje biti završeno u trećem tromjesečju, nakon dobivanja regulatornih odobrenja.

Nomad Foods također je osigurao “dobre aranžmane” s maloprodajnim podružnicama Fortenove, što će mu omogućiti da ostane lider u svojoj kategoriji, prema Descheemaekeru. Konzum i slovenački Mercator, obje tvrtke Fortenova, zajedno čine najveći maloprodajni pogon na Balkanu, podsjeća Bloomberg. 

Podsjetimo, Nomad Foods je američko-britanska tvrtka sa sjedištem u Ujedinjenom kraljevstvu. Kako se navodi na njihovoj web stranici, oni su vodeća tvrtka u sektoru smrznute hrane na tržištu Europe i jedna od najvećih na svijetu. Njihovi brendovi uključuju Birds Eye, Findus and iglo.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više