× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Jasna stvar

novcanik_ruka.jpeg

 

Najava dolaska velikog trgovačkog lanca Lidl u BiH 2022. godine odjeknula je među stanovnicima ove zemlje. Da analiziraju ovo tržište, potvrdili su i iz ovog njemačkog brenda za N1, međutim detalje nisu željeli otkrivati.


- Lidl neprestano istražuje potencijalne ciljeve za širenje te analizira uvjete na lokalnom tržištu i potencijal kupaca. Možemo potvrditi da trenutačno analiziramo tržište u Bosni i Hercegovini. No trenutačno nismo u mogućnosti komentirati prirodu i opseg naših mogućnosti na ovom tržištu niti dati bilo kakve datume za potencijalna otvaranja trgovina - priopćeno je iz Lidla.

Jeftinije namirnice vani

Kupci informacije zadovoljno komentiraju preko društvenih mreža. - U moru negativnih vijesti konačno nešto dobro. Ovo podiže moral ljudima, ali je i poruka da ova zemlja nije još za baciti. Kako je poznato da Lidl u zemljama u kojima otvara trgovine kupuje zemljišta i gradi svoje objekte, mi ćemo na 30 lokacija u BiH imati intenzivne radove, a sve to povlači sa sobom i veću količinu novca - napisano je, među ostalim, u mnoštvu komentara koje ostavljaju kupci.

Gordana Bulić, ekonomistica i prva žena Kluba potrošača, za Večernji.ba komentirala je ovu, ali i druge ekonomske teme.

- S aspekta potrošača, dolazak Lidla može poboljšati konkurentnost na tržištu. Neke namirnice za koje znamo da su jeftinije u Austriji ili Mađarskoj nego ovdje konačno bi i kod nas mogle pojeftiniti. Navest ću jedan proizvod, a to je maslac, koji je jeftiniji nego kod nas. Kilogram maslaca kod nas je više od 20 KM. I zato se nadam da će se dolaskom Lidla poboljšati konkurentnost. Ne kažem da sada nema konkurencije u trgovačkoj branši, ali ona je uvijek dobrodošla ako ćemo s aspekta potrošača promatrati, pogotovo kad se o jednom takvom imenu radi - priča je Bulić za Večernji list BiH. Komentirala je i činjenicu da će to donijeti nova radna mjesta, ali i to da plaće neće biti visoke kao, primjerice, u RH koja je u Europskoj uniji, a gdje su prosječne plaće u Lidlu oko 8450 kuna ili 2182 KM. - Lidl neće dovesti trgovce iz drugih zemalja, nego će dovesti naše trgovce, osim možda nekoliko ključnih menadžera koji će imati kontrolu nad svime. Mislim ipak, što se plaća tiče, da ne možemo očekivati one na razini RH i tu se ništa preko noći ne može promijeniti jer, uglavnom, oni veliki koji dođu ovdje brzo se uklope u jedan takav ambijent i jedno takvo stanje na tržištu rada - kazala je Bulić. Posvetila je i više riječi plaćama.


One će, kako stvari stoje, ipak morati rasti. - Puno ljudi odlazi, a kad prestane ova epidemiološka situacija, još više će se ići u druge zemlje koje imaju očit nedostatak radne snage poput Njemačke, Austrije, Slovenije... Ja se kao ekonomistica nadam da ćemo dogodine dobiti mogućnost sigurnije platforme za pregovore s EU i da će se izjednačavati ti uvjeti poslovanja i gospodarenja, cijene rada. Očito, dok ovdje ne bude baš nedostajalo radne snage, nitko se neće puno brinuti za zaposlenike. Pričamo o trgovcima, to su, nažalost, skromne plaće, a vidimo u vremenu pandemije da je to težak i rizičan posao. Svakodnevno su u kontaktu s građanima, licem u lice, preko proizvoda, oni se pokazuju kao svojevrsni heroji u ovom teškom vremenu, a posao im je podcijenjen. Ne bismo se mi snašli kad bi bilo manje trgovaca, a pandemija pokazuje koliko su trgovine važne.

Zato se nadam da će se s vremenom uvjeti poslovanja ujednačiti i zato se nadam nekom boljem statusu u tom pregovaračkom procesu s Europskoj unijom kako bismo i mi ovdje mogli jačati svoj standard kao što rade europske zemlje - ističe ekonomistica i predsjednica Kluba potrošača Gordana Bulić. Pozvala je i udruge da zaštite prava radnika. - Sindikat trgovaca je poprilično aktivan, ali može to i bolje jer ljude treba zaštititi, dati im slobodnu nedjelju, da ne rade mimo svih standarda, da imaju godišnji odmor i slobodno vrijeme kojim će se ispoštovati ljudska prava vezana i za obiteljski život tih ljudi - navela je Bulić.

Sam dolazak jednog ovakvog brenda budi optimizam, ali šalje i poruku drugim investitorima koji zaobilaze ovu zemlju da ona ima perspektivu unatoč svemu negativnom što je okružuje.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Jasna stvar

novcanik_ruka.jpeg

 

Najava dolaska velikog trgovačkog lanca Lidl u BiH 2022. godine odjeknula je među stanovnicima ove zemlje. Da analiziraju ovo tržište, potvrdili su i iz ovog njemačkog brenda za N1, međutim detalje nisu željeli otkrivati.


- Lidl neprestano istražuje potencijalne ciljeve za širenje te analizira uvjete na lokalnom tržištu i potencijal kupaca. Možemo potvrditi da trenutačno analiziramo tržište u Bosni i Hercegovini. No trenutačno nismo u mogućnosti komentirati prirodu i opseg naših mogućnosti na ovom tržištu niti dati bilo kakve datume za potencijalna otvaranja trgovina - priopćeno je iz Lidla.

Jeftinije namirnice vani

Kupci informacije zadovoljno komentiraju preko društvenih mreža. - U moru negativnih vijesti konačno nešto dobro. Ovo podiže moral ljudima, ali je i poruka da ova zemlja nije još za baciti. Kako je poznato da Lidl u zemljama u kojima otvara trgovine kupuje zemljišta i gradi svoje objekte, mi ćemo na 30 lokacija u BiH imati intenzivne radove, a sve to povlači sa sobom i veću količinu novca - napisano je, među ostalim, u mnoštvu komentara koje ostavljaju kupci.

Gordana Bulić, ekonomistica i prva žena Kluba potrošača, za Večernji.ba komentirala je ovu, ali i druge ekonomske teme.

- S aspekta potrošača, dolazak Lidla može poboljšati konkurentnost na tržištu. Neke namirnice za koje znamo da su jeftinije u Austriji ili Mađarskoj nego ovdje konačno bi i kod nas mogle pojeftiniti. Navest ću jedan proizvod, a to je maslac, koji je jeftiniji nego kod nas. Kilogram maslaca kod nas je više od 20 KM. I zato se nadam da će se dolaskom Lidla poboljšati konkurentnost. Ne kažem da sada nema konkurencije u trgovačkoj branši, ali ona je uvijek dobrodošla ako ćemo s aspekta potrošača promatrati, pogotovo kad se o jednom takvom imenu radi - priča je Bulić za Večernji list BiH. Komentirala je i činjenicu da će to donijeti nova radna mjesta, ali i to da plaće neće biti visoke kao, primjerice, u RH koja je u Europskoj uniji, a gdje su prosječne plaće u Lidlu oko 8450 kuna ili 2182 KM. - Lidl neće dovesti trgovce iz drugih zemalja, nego će dovesti naše trgovce, osim možda nekoliko ključnih menadžera koji će imati kontrolu nad svime. Mislim ipak, što se plaća tiče, da ne možemo očekivati one na razini RH i tu se ništa preko noći ne može promijeniti jer, uglavnom, oni veliki koji dođu ovdje brzo se uklope u jedan takav ambijent i jedno takvo stanje na tržištu rada - kazala je Bulić. Posvetila je i više riječi plaćama.


One će, kako stvari stoje, ipak morati rasti. - Puno ljudi odlazi, a kad prestane ova epidemiološka situacija, još više će se ići u druge zemlje koje imaju očit nedostatak radne snage poput Njemačke, Austrije, Slovenije... Ja se kao ekonomistica nadam da ćemo dogodine dobiti mogućnost sigurnije platforme za pregovore s EU i da će se izjednačavati ti uvjeti poslovanja i gospodarenja, cijene rada. Očito, dok ovdje ne bude baš nedostajalo radne snage, nitko se neće puno brinuti za zaposlenike. Pričamo o trgovcima, to su, nažalost, skromne plaće, a vidimo u vremenu pandemije da je to težak i rizičan posao. Svakodnevno su u kontaktu s građanima, licem u lice, preko proizvoda, oni se pokazuju kao svojevrsni heroji u ovom teškom vremenu, a posao im je podcijenjen. Ne bismo se mi snašli kad bi bilo manje trgovaca, a pandemija pokazuje koliko su trgovine važne.

Zato se nadam da će se s vremenom uvjeti poslovanja ujednačiti i zato se nadam nekom boljem statusu u tom pregovaračkom procesu s Europskoj unijom kako bismo i mi ovdje mogli jačati svoj standard kao što rade europske zemlje - ističe ekonomistica i predsjednica Kluba potrošača Gordana Bulić. Pozvala je i udruge da zaštite prava radnika. - Sindikat trgovaca je poprilično aktivan, ali može to i bolje jer ljude treba zaštititi, dati im slobodnu nedjelju, da ne rade mimo svih standarda, da imaju godišnji odmor i slobodno vrijeme kojim će se ispoštovati ljudska prava vezana i za obiteljski život tih ljudi - navela je Bulić.

Sam dolazak jednog ovakvog brenda budi optimizam, ali šalje i poruku drugim investitorima koji zaobilaze ovu zemlju da ona ima perspektivu unatoč svemu negativnom što je okružuje.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više