× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Značajna sredstva

nestle.jpg

Kompanija Nestlé odlučna u kreiranju tržišta za reciklirane ambalaže prihvatljive u prehrambenoj industriji; predstavila fond za podsticanje daljnjih inovacija

Vavey/Sarajevo, 16. januar 2020. Najveća svjetska prehrambena kompanija Nestlé je danas objavila da će uložiti do 2 milijarde švicarskih franaka u daljnje razvijanje ekološki prihvatljivih rješenja u prehrambenoj industriji, s ciljem povećanja stope korištenja reciklirane plastike i ubrzavanja razvoja inovativnih održivih pakovanja. Nadovezujući se na obećanje iz 2018. godine, prema kojem će do 2025. godine 100% pakovanja biti od materijala koji će se moći ponovo iskoristiti ili reciklirati, kompanija je najavila da će, u istom periodu, smanjiti upotrebu plastike za jednu trećinu, istovremeno doprinoseći uklanjanju plastičnog otpada iz okeana, jezera i rijeka.

„U našem poslovanju su kvaliteta i sigurnost hrane od najvećeg značaja, u čemu pakovanje igra glavnu ulogu. Većinu danas dostupne plastike je teško reciklirati tako da je sigurna za ponovno korištenje u prehrambenoj industriji, što značajno ograničava količinu materijala koji su nam na raspolaganju. Da bi stvorio ovo tržište, Nestlé se obavezao nabaviti do 2 miliona tona reciklirane plastike koja se može koristiti u prehrambenoj industriji, te do 2025. godine uložiti više od 1.5 milijardi švicarskih franaka.“ najavila je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija, Nestlé Adriatic.

Inovacije po pitanju pakovanja jedan su od ključnih izazova na putu ka budućnosti bez otpada zbog čega je kompanija, pored realizacije značajnih istraživanja u okviru Nestlé Instituta za ambalažu i pakovanje, najavila i lansiranje fonda u vrijednosti od 250 miliona švicarskih franaka za investiranje u start-up kompanije koja se bave ovim pitanjem.

„Niti jedan komad plastike ne bi smio završiti na deponijama ili kao otpad. Učiniti recikliranu plastiku sigurnom za prehrambenu industriju je ogroman izazov za našu industriju. Zato nam je cilj, pored manjeg korištenja plastike, zatvaranje kruga i upotreba plastične ambalaže koja će biti pogodna za beskonačno recikliranje. Širenje tržišta takvih materijala i poticanje inovacija u industriji pakiranja hrane naša su misija te pozivamo sve kompanije da nam se pridruže na tom putu.“ izjavio je Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé.

Nove inicijative nastavak su dosadašnjih napora kompanije uloženih u istraživanje i proizvodnju pakovanja koja se mogu reciklirati ili ponovo koristiti, a doprinose postizanju obećanja da će, do 2050. godine, kompanija imati nultu neto stopu emisije stakleničkih plinova.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sarajevski kiseljak - novi 28.6.
  • Značajna sredstva

nestle.jpg

Kompanija Nestlé odlučna u kreiranju tržišta za reciklirane ambalaže prihvatljive u prehrambenoj industriji; predstavila fond za podsticanje daljnjih inovacija

Vavey/Sarajevo, 16. januar 2020. Najveća svjetska prehrambena kompanija Nestlé je danas objavila da će uložiti do 2 milijarde švicarskih franaka u daljnje razvijanje ekološki prihvatljivih rješenja u prehrambenoj industriji, s ciljem povećanja stope korištenja reciklirane plastike i ubrzavanja razvoja inovativnih održivih pakovanja. Nadovezujući se na obećanje iz 2018. godine, prema kojem će do 2025. godine 100% pakovanja biti od materijala koji će se moći ponovo iskoristiti ili reciklirati, kompanija je najavila da će, u istom periodu, smanjiti upotrebu plastike za jednu trećinu, istovremeno doprinoseći uklanjanju plastičnog otpada iz okeana, jezera i rijeka.

„U našem poslovanju su kvaliteta i sigurnost hrane od najvećeg značaja, u čemu pakovanje igra glavnu ulogu. Većinu danas dostupne plastike je teško reciklirati tako da je sigurna za ponovno korištenje u prehrambenoj industriji, što značajno ograničava količinu materijala koji su nam na raspolaganju. Da bi stvorio ovo tržište, Nestlé se obavezao nabaviti do 2 miliona tona reciklirane plastike koja se može koristiti u prehrambenoj industriji, te do 2025. godine uložiti više od 1.5 milijardi švicarskih franaka.“ najavila je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija, Nestlé Adriatic.

Inovacije po pitanju pakovanja jedan su od ključnih izazova na putu ka budućnosti bez otpada zbog čega je kompanija, pored realizacije značajnih istraživanja u okviru Nestlé Instituta za ambalažu i pakovanje, najavila i lansiranje fonda u vrijednosti od 250 miliona švicarskih franaka za investiranje u start-up kompanije koja se bave ovim pitanjem.

„Niti jedan komad plastike ne bi smio završiti na deponijama ili kao otpad. Učiniti recikliranu plastiku sigurnom za prehrambenu industriju je ogroman izazov za našu industriju. Zato nam je cilj, pored manjeg korištenja plastike, zatvaranje kruga i upotreba plastične ambalaže koja će biti pogodna za beskonačno recikliranje. Širenje tržišta takvih materijala i poticanje inovacija u industriji pakiranja hrane naša su misija te pozivamo sve kompanije da nam se pridruže na tom putu.“ izjavio je Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé.

Nove inicijative nastavak su dosadašnjih napora kompanije uloženih u istraživanje i proizvodnju pakovanja koja se mogu reciklirati ili ponovo koristiti, a doprinose postizanju obećanja da će, do 2050. godine, kompanija imati nultu neto stopu emisije stakleničkih plinova.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.