× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

vranduk radovi novo

Nakon što su kompanija Bingo i drugi gospodarstvenici najavili kako će tužiti Ceste Federacije Bosne i Hercegovine zbog ogromnih šteta koje su pretrpjeli uslijed dugoročne sanacije tunela Vranduk, iz Ceste FBiH kažu nam kako svako ima pravo podnijeti tužbu ukoliko smatra da za to postoji zakonska osnova.

Iz Udruženja poslodavaca FBiH nedavno su kazali kako su u razgovoru s odvjetnicima ustanovili da postoje pravna osnova za najavljene tužbe. Kako kažu, Ceste FBiH nisu osigurale zaobilaznice zbog čega su najviše trpjele firme koje se bave distribucijom te prijevozom roba i usluga, piše Klix.ba.

Kako govore iz Cesta FBiH, nadležni pravosudni organi će odlučiti postoji li zakonska osnova za najavljene tužbe.

“Izvođenje radova na putnim pravcima u regiji je uobičajena pojava, pa čak i višesatna čekanja poput onih na graničnim prijelazima ili ulazima u gradove. No, koliko nam je poznato, epilog nisu zahtjevi za naknade štete zbog čekanja niti eventualne tužbe protiv države, grada ili slično, posebno kada se ima na umu unapređenje komfora i sigurnosti sudionika u prometu koja se ovakvim radovima u konačnici osigurava”, odgovorili su iz Cesta FBiH.

Procjene gospodarstvenika, a na osnovu analize svih kompanija članica Udruženja poslodavaca FBiH, dnevne štete po gospodarstvo zbog čekanja kod tunela Vranduka iznose otprilike milijun maraka. Ovaj iznos za Ceste FBiH je paušalan.

“Ne možemo komentirati ovaj iznos budući da se radi o procjenama koje su veoma paušalne i rastegljive. Ono što je ovdje ključna stvar, a što javnost uglavnom zanemaruje, jeste činjenica da je sporna dionica magistralne ceste M-17 bila u tolikoj mjeri oštećena da je njeno stanje predstavljalo opasnost po život svih sudionika u prometu zbog čega je JP Ceste FBiH i poduzelo sve korake da se tunel Vranduk rekonstruira. Ne smijemo zaboraviti da se sigurnost sudionika u prometu ne može i ne smije poistovjećivati ni s kakvim štetama jer vrijednost ljudskih života apsolutno nema cijenu”, ističu iz Cesta FBiH.

Kako dalje navode, prije početka projekta rekonstrukcije tunela Vranduk, Ceste FBiH su od nadzornog odbora i Vlade FBiH dobile odobrenje na Plan poslovanja u kojem je bilo precizno navedeno da će se za sanaciju tunela koristiti kreditna sredstva namijenjena u te svrhe.

“JP Ceste FBiH osiguralo je revidirani projekt izvođenja radova te sva relevantna odobrenja potrebna za rekonstrukciju cesta i cestovnih objekata, počevši od građevinske dozvole, rješenja od nadležnog federalnog ministarstva o preusmjerenju prometa na regionalnu cestu Zenica – Nemila s ograničenjem tereta na 7,5 tona… S obzirom na to da regionalna cesta R-445 nije mogla primiti teški promet, on se morao zadržati na magistralnoj cesti M-17 što je rezultiralo usporavanjem odvijanja prometa. Uzevši u obzir stanje tunela i njegovu dotrajalost, projekt rekonstrukcije tunel Vranduk bio je prijeko potreban u cilju poboljšanja sigurnosti sudionika u prometu koja je za investitora, JP Ceste FBiH i Vladu FBiH, od primarne važnosti. Pored spomenute regionalne ceste koja je korištena kao obilaznica za vrijeme trajanja radova, sudionici u prometu su kao alternativu mogli koristiti i pravac Doboj – Šićki Brod (Tuzla) – Sarajevo i obrnuto, što bi produžilo putovanje za nekih 30 kilometara ali bi se time izbjegla mogućnost čekanja ili zastoja”, pojasnili su nam iz JO Ceste FBiH.

Kada je riječ o završetku rekonstrukcije tunela Vranduk, izvođač radova obećao je da će do 1. studenog završiti dio radova koji je neophodan za nesmetano odvijanje prometa. Inače, obnova tunela Vranduk traje od studenog prošle godine. Proteklih dana na radovima je angažirano 90 radnika koji su raspoređeni u tri smjene.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

vranduk radovi novo

Nakon što su kompanija Bingo i drugi gospodarstvenici najavili kako će tužiti Ceste Federacije Bosne i Hercegovine zbog ogromnih šteta koje su pretrpjeli uslijed dugoročne sanacije tunela Vranduk, iz Ceste FBiH kažu nam kako svako ima pravo podnijeti tužbu ukoliko smatra da za to postoji zakonska osnova.

Iz Udruženja poslodavaca FBiH nedavno su kazali kako su u razgovoru s odvjetnicima ustanovili da postoje pravna osnova za najavljene tužbe. Kako kažu, Ceste FBiH nisu osigurale zaobilaznice zbog čega su najviše trpjele firme koje se bave distribucijom te prijevozom roba i usluga, piše Klix.ba.

Kako govore iz Cesta FBiH, nadležni pravosudni organi će odlučiti postoji li zakonska osnova za najavljene tužbe.

“Izvođenje radova na putnim pravcima u regiji je uobičajena pojava, pa čak i višesatna čekanja poput onih na graničnim prijelazima ili ulazima u gradove. No, koliko nam je poznato, epilog nisu zahtjevi za naknade štete zbog čekanja niti eventualne tužbe protiv države, grada ili slično, posebno kada se ima na umu unapređenje komfora i sigurnosti sudionika u prometu koja se ovakvim radovima u konačnici osigurava”, odgovorili su iz Cesta FBiH.

Procjene gospodarstvenika, a na osnovu analize svih kompanija članica Udruženja poslodavaca FBiH, dnevne štete po gospodarstvo zbog čekanja kod tunela Vranduka iznose otprilike milijun maraka. Ovaj iznos za Ceste FBiH je paušalan.

“Ne možemo komentirati ovaj iznos budući da se radi o procjenama koje su veoma paušalne i rastegljive. Ono što je ovdje ključna stvar, a što javnost uglavnom zanemaruje, jeste činjenica da je sporna dionica magistralne ceste M-17 bila u tolikoj mjeri oštećena da je njeno stanje predstavljalo opasnost po život svih sudionika u prometu zbog čega je JP Ceste FBiH i poduzelo sve korake da se tunel Vranduk rekonstruira. Ne smijemo zaboraviti da se sigurnost sudionika u prometu ne može i ne smije poistovjećivati ni s kakvim štetama jer vrijednost ljudskih života apsolutno nema cijenu”, ističu iz Cesta FBiH.

Kako dalje navode, prije početka projekta rekonstrukcije tunela Vranduk, Ceste FBiH su od nadzornog odbora i Vlade FBiH dobile odobrenje na Plan poslovanja u kojem je bilo precizno navedeno da će se za sanaciju tunela koristiti kreditna sredstva namijenjena u te svrhe.

“JP Ceste FBiH osiguralo je revidirani projekt izvođenja radova te sva relevantna odobrenja potrebna za rekonstrukciju cesta i cestovnih objekata, počevši od građevinske dozvole, rješenja od nadležnog federalnog ministarstva o preusmjerenju prometa na regionalnu cestu Zenica – Nemila s ograničenjem tereta na 7,5 tona… S obzirom na to da regionalna cesta R-445 nije mogla primiti teški promet, on se morao zadržati na magistralnoj cesti M-17 što je rezultiralo usporavanjem odvijanja prometa. Uzevši u obzir stanje tunela i njegovu dotrajalost, projekt rekonstrukcije tunel Vranduk bio je prijeko potreban u cilju poboljšanja sigurnosti sudionika u prometu koja je za investitora, JP Ceste FBiH i Vladu FBiH, od primarne važnosti. Pored spomenute regionalne ceste koja je korištena kao obilaznica za vrijeme trajanja radova, sudionici u prometu su kao alternativu mogli koristiti i pravac Doboj – Šićki Brod (Tuzla) – Sarajevo i obrnuto, što bi produžilo putovanje za nekih 30 kilometara ali bi se time izbjegla mogućnost čekanja ili zastoja”, pojasnili su nam iz JO Ceste FBiH.

Kada je riječ o završetku rekonstrukcije tunela Vranduk, izvođač radova obećao je da će do 1. studenog završiti dio radova koji je neophodan za nesmetano odvijanje prometa. Inače, obnova tunela Vranduk traje od studenog prošle godine. Proteklih dana na radovima je angažirano 90 radnika koji su raspoređeni u tri smjene.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više