U okviru Exitove društvene kampanje #ShareLove, zvijezde elektronske scene iz svih republika bivše Jugoslavije ujedinit će ljubitelje dobrog provoda iz čitavog regiona u subotu, 13. travnja u RTV Domu u Sarajevu, na zabavi u organizaciji Exit Festivala i Garden of Dreams, a uz podršku Ambasade SAD u Bosni i Hercegovini, priopćeno je iz Exitovog tima.
Organizatori navode da svi koji ne žele propustiti najbolje festivalsko ljeto u organizaciji Exit tima i jedva čekaju provod na EXIT, Sea Dance i Sea Star festivalu, imaju priliku da se priključe velikoj regionalnoj društvenoj kampanji #ShareLove. Najbolje i najautentičnije objave na Instagramu i Facebooku koje pozivaju na toleranciju, ljubav i poštovanje među ljudima u regiji, a sadrže i obavezne heštegove #sharelove i #tihabalkanskavecina, bit će nagrađeni ulaznicama za EXIT, Sea Dance i Sea Star festivale.
Kampanja traje do 1. lipnja, a prikupljene poruke biće upućene direktno sa bina na Exitu i drugim festivalima širom regije.
Društvena kampanja #ShareLove pokrenuta je sa ciljem da originalni primjeri širenja pozitivne energije i tolerancije, poput ispravljanja grafita mržnje u natpise ljubavi, postanu svakodnevica, čime će se učvrstiti i unaprijediti dobrosusjedski odnosi u regiji.
Pokretači akcije su EXIT fondacija iz Novog Sada, u suradnji sa Munja Inkubatorom Društvenih Inovacija iz Sarajeva, info platformom za osnaživanje mladih, hocu.ba i Festivalom 84.
Ova inicijativa dio je platforme "Tiha balkanska većina", koju je EXIT u aprilu 2016. godine formirao kao odgovor na rastuće tenzije među državama u regiji. Nastala prvo kao neformalna grupa umjetnika i istaknutih javnih ličnosti, koji su uputili otvoren poziv javnosti da se suprotstavi ekstremnoj nacionalističkoj retorici, ona je danas jedan širi front i regionalni pokret za suradnju među ljudima.