× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

tomislav sliskovic

Dnevni list, u rubrici „Moj proizvod“ donosi razgovor s predsjednikom Uprave tvrtke Sarajevski kiseljak d.d, Tomislavom Sliškovićem. Razgovarano je o uspjehu ovog kiseljačkog ali i bosanskohercegovačkog brenda, o najavljenom otvorenju punionice u Kreševu kao i o pokretanju nove linije proizvoda.

Sarajevski kiseljak je jedan od najpoznatijih brendova u BiH. Koja je tajna uspjeha?

Uzimajući u obzir tradiciju dužu od 125 godina, Sarajevski kiseljak je brend uz koji je odrastao niz generacija Neupitna kvaliteta uz koju je rasla i emotivna povezanost kupaca s našim proizvodima su zasigurno bili temelj da Sarajevski kiseljak bude to što jeste danas. Ipak, iza uspjeha stoji mnogo više- kontinuirano ulaganje u razvoj, modernizaciju, unapređenje procesa proizvodnje, praćenje tržišnih trendova, edukacija mladih kadrova i širenje vlastite distributivne mreže. Tako mi danas osim prirodne mineralne vode Sarajevski kiseljak koja je možda najpoznatiji brend imamo i ostale itekako popularne brendove- Sensation, Sky Colu i SKI, na koje smo jednako ponosni. Ne postoji tu neka posebna tajna, to je proces koji vam u konačnici donese ono nešto po čemu ćete se izdvajati od drugih i biti prepoznatljivi.

Nedavno je najavljeno tvorenje punionice u Kreševu. Kako stojite na tom planu? Kada je planirano otvorenje i što to znači za gospodarstvo u BiH?

Sarajevski kiseljak ima u planu ulaganje u nova postrojenja na području općine Kreševo. Trenutačno smo u fazi prikupljanja neophodne dokumentacije. Sve napreduje svojim tijekom ali još uvijek ne možemo biti precizni s točnim datumima. Vjerujem da je svako unapređenje postojećih kompanija kao i dolazak novih na područje BiH generator rasta gospodarstva. Istovremeno svako otvaranje nove tvornice utječe na stvaranje pozitivnije investicijske klime. Za nas je ovo značajan korak u podizanju konkurentnosti ali i održavanju liderske pozicije. Dugoročno će nam ovo ulaganje omogućiti širenje našeg postojećeg portfolija i daljnji rast tvrtke.

Sarajevski kiseljak blago gazirana prirodna je mineralna voda prepoznatljivog kvaliteta i svojstava, namijenjena svima koji vole manje gazirana pića-

Kako ste došli na ideju o pokretanju nove linije proizvoda?

Na ideju nismo došli slučajno. Osluškujući potrebe potrošača, pokazalo se da postoji jedna tržišna niša koja preferira manju gaziranost pića. Tako je naš najpopularniji proizvod prirodna mineralna voda Sarajevski kiseljak, u 2018. dobio i svoju manje gaziranu verziju. Blago gazirani ima sva ista svojstva i omjer minerala kao regularna verzija Sarajevskog kiseljaka s tim da ga karakterizira blaži okus Zadovoljni smo reakcijama tržišta i ponosni na još jedan proizvod u paleti koji ima velik potencijal.

Aktualnom promotivnom kampanjom Sarajevski kiseljak predstavio je novi TV spot nadahnut prirodnim ljepotama BiH s Radetom Šerbedžijom u glavnoj ulozi. Kako je krenula ta suradnja? Možemo li reći da je upravo on jedan od ambasadora ove tvrtke?

Sarajevski kiseljak i Rade Šerbedžija surađuju od 2011. godine i kako i on to kaže jedan poslovni odnos prerastao je u prijateljstvo. Pokazalo se da su se ova dva bredna, Rade s jedne i Sarajevski kiseljak s druge strane, našli na istoj valnoj dužini. Posebno nam laska što ovaj svjetski poznati glumac nije niti za koga drugog glumio u reklamama osim za nas. Sve reklame koje smo radili su  plijenile pažnju i imale zaista velike simpatije potrošača. Na malim ekranima Šerbedžija jeste naš ambasador i sretni smo zbog toga ali posebno smo ponosni na naše potrošače koji su ujedno vjerni ambasadori Sarajevskog kiseljaka i ostalih brendova.

Koliko značaja pridajete društveno odgovornom poslovanju i čemu ćete posvetiti posebnu pažnju u 2019. godini kada je riječ o ovom aspektu?

Aspekt društveno odgovornog poslovanja nam je jako važan i ogleda se kroz sve aspekte poslovanja kako kroz proizvodne procese tako i kroz uvjete rada, zaposlene, lokalnu zajednicu i životnu sredinu. U naše poslovanje uvedeni su ISO standardi prema normama ISO 22000:2005 i ISO 14001:2004 koji su potvrdili našu kontinuiranu brigu o kvaliteti proizvoda i poslovnih procesa  te zadovoljstvo klijenata uz poštovanje visokih ekoloških standarda i načela održivog razvoja. Sarajevski kiseljak posvećuje jako puno pažnje u gradnju poticajne radne sredine jer nam je zadovoljstvo  uposlenika na prvom mjestu. Ulažemo u njihovu edukaciju, građene kvalitetnih odnosa, potičemo dijalog u kompaniji i nastojimo izgraditi pozitivnu korporativnu kulturu.

Održavamo jako dobre odnose s lokalnim zajednicama u svim dijelovima BiH te podržavamo rad različitih organizacija i projekata u oblasti sporta, kulture i humanitarnih djelatnosti kroz različita sponzorstva i donacije. Nastavit ćemo istim stopama i u tekućoj godini.

Što je vaša najveća vrijednost, proizvodi djelatnici ili nešto drugo?

Rekao bih da je najveća vrijednost kombinacija svega toga-motivirani djelatnici, vrhunski proizvodni procesi i proizvodi beskompromisne kvalitete. Ponosno mogu reći da mi imamo kompetentne i angažirane uposlenika zahvaljujući kojima smo u vrhu. Puno ulažemo u razvoj mladih i obrazovanih kadrova što se zaista pokazuje kao odlična praksa i višestruko se vraća. S druge strane tu su proizvodi visoke kvalitete, koji nose svoje. Ključna je sinergija svega navedenoga.

Dnevni list

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

tomislav sliskovic

Dnevni list, u rubrici „Moj proizvod“ donosi razgovor s predsjednikom Uprave tvrtke Sarajevski kiseljak d.d, Tomislavom Sliškovićem. Razgovarano je o uspjehu ovog kiseljačkog ali i bosanskohercegovačkog brenda, o najavljenom otvorenju punionice u Kreševu kao i o pokretanju nove linije proizvoda.

Sarajevski kiseljak je jedan od najpoznatijih brendova u BiH. Koja je tajna uspjeha?

Uzimajući u obzir tradiciju dužu od 125 godina, Sarajevski kiseljak je brend uz koji je odrastao niz generacija Neupitna kvaliteta uz koju je rasla i emotivna povezanost kupaca s našim proizvodima su zasigurno bili temelj da Sarajevski kiseljak bude to što jeste danas. Ipak, iza uspjeha stoji mnogo više- kontinuirano ulaganje u razvoj, modernizaciju, unapređenje procesa proizvodnje, praćenje tržišnih trendova, edukacija mladih kadrova i širenje vlastite distributivne mreže. Tako mi danas osim prirodne mineralne vode Sarajevski kiseljak koja je možda najpoznatiji brend imamo i ostale itekako popularne brendove- Sensation, Sky Colu i SKI, na koje smo jednako ponosni. Ne postoji tu neka posebna tajna, to je proces koji vam u konačnici donese ono nešto po čemu ćete se izdvajati od drugih i biti prepoznatljivi.

Nedavno je najavljeno tvorenje punionice u Kreševu. Kako stojite na tom planu? Kada je planirano otvorenje i što to znači za gospodarstvo u BiH?

Sarajevski kiseljak ima u planu ulaganje u nova postrojenja na području općine Kreševo. Trenutačno smo u fazi prikupljanja neophodne dokumentacije. Sve napreduje svojim tijekom ali još uvijek ne možemo biti precizni s točnim datumima. Vjerujem da je svako unapređenje postojećih kompanija kao i dolazak novih na područje BiH generator rasta gospodarstva. Istovremeno svako otvaranje nove tvornice utječe na stvaranje pozitivnije investicijske klime. Za nas je ovo značajan korak u podizanju konkurentnosti ali i održavanju liderske pozicije. Dugoročno će nam ovo ulaganje omogućiti širenje našeg postojećeg portfolija i daljnji rast tvrtke.

Sarajevski kiseljak blago gazirana prirodna je mineralna voda prepoznatljivog kvaliteta i svojstava, namijenjena svima koji vole manje gazirana pića-

Kako ste došli na ideju o pokretanju nove linije proizvoda?

Na ideju nismo došli slučajno. Osluškujući potrebe potrošača, pokazalo se da postoji jedna tržišna niša koja preferira manju gaziranost pića. Tako je naš najpopularniji proizvod prirodna mineralna voda Sarajevski kiseljak, u 2018. dobio i svoju manje gaziranu verziju. Blago gazirani ima sva ista svojstva i omjer minerala kao regularna verzija Sarajevskog kiseljaka s tim da ga karakterizira blaži okus Zadovoljni smo reakcijama tržišta i ponosni na još jedan proizvod u paleti koji ima velik potencijal.

Aktualnom promotivnom kampanjom Sarajevski kiseljak predstavio je novi TV spot nadahnut prirodnim ljepotama BiH s Radetom Šerbedžijom u glavnoj ulozi. Kako je krenula ta suradnja? Možemo li reći da je upravo on jedan od ambasadora ove tvrtke?

Sarajevski kiseljak i Rade Šerbedžija surađuju od 2011. godine i kako i on to kaže jedan poslovni odnos prerastao je u prijateljstvo. Pokazalo se da su se ova dva bredna, Rade s jedne i Sarajevski kiseljak s druge strane, našli na istoj valnoj dužini. Posebno nam laska što ovaj svjetski poznati glumac nije niti za koga drugog glumio u reklamama osim za nas. Sve reklame koje smo radili su  plijenile pažnju i imale zaista velike simpatije potrošača. Na malim ekranima Šerbedžija jeste naš ambasador i sretni smo zbog toga ali posebno smo ponosni na naše potrošače koji su ujedno vjerni ambasadori Sarajevskog kiseljaka i ostalih brendova.

Koliko značaja pridajete društveno odgovornom poslovanju i čemu ćete posvetiti posebnu pažnju u 2019. godini kada je riječ o ovom aspektu?

Aspekt društveno odgovornog poslovanja nam je jako važan i ogleda se kroz sve aspekte poslovanja kako kroz proizvodne procese tako i kroz uvjete rada, zaposlene, lokalnu zajednicu i životnu sredinu. U naše poslovanje uvedeni su ISO standardi prema normama ISO 22000:2005 i ISO 14001:2004 koji su potvrdili našu kontinuiranu brigu o kvaliteti proizvoda i poslovnih procesa  te zadovoljstvo klijenata uz poštovanje visokih ekoloških standarda i načela održivog razvoja. Sarajevski kiseljak posvećuje jako puno pažnje u gradnju poticajne radne sredine jer nam je zadovoljstvo  uposlenika na prvom mjestu. Ulažemo u njihovu edukaciju, građene kvalitetnih odnosa, potičemo dijalog u kompaniji i nastojimo izgraditi pozitivnu korporativnu kulturu.

Održavamo jako dobre odnose s lokalnim zajednicama u svim dijelovima BiH te podržavamo rad različitih organizacija i projekata u oblasti sporta, kulture i humanitarnih djelatnosti kroz različita sponzorstva i donacije. Nastavit ćemo istim stopama i u tekućoj godini.

Što je vaša najveća vrijednost, proizvodi djelatnici ili nešto drugo?

Rekao bih da je najveća vrijednost kombinacija svega toga-motivirani djelatnici, vrhunski proizvodni procesi i proizvodi beskompromisne kvalitete. Ponosno mogu reći da mi imamo kompetentne i angažirane uposlenika zahvaljujući kojima smo u vrhu. Puno ulažemo u razvoj mladih i obrazovanih kadrova što se zaista pokazuje kao odlična praksa i višestruko se vraća. S druge strane tu su proizvodi visoke kvalitete, koji nose svoje. Ključna je sinergija svega navedenoga.

Dnevni list

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više