× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

most rastelica

JP Autoceste FBiH objavilo je tendere za izgradnju dionica Tarčin-Konjic, podionica Tarčin-Ivan, LOT 2 tunel Ivan dužine dva km, te dionice Poprikuše-Nemila dužine 5,1 km

Istovremeno su raspisani i tenderi za usluge nadzora i tehničku pomoć na ovim dionicama autoceste.

Rok za podnošenje prijava za sve tendere je 04.10.2018. godine. Ukupna vrijednost investicije za izgradnju ove dvije dionice iznosi 235 miliona eura, od čega je kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) osigurano 120 miliona eura a kod Evropske investicijske banke (EIB) 90 miliona eura. Ostatak sredstava je osiguran putem granta kojeg je odobrio Investicioni fond za Zapadni Balkan.

Početak radova se očekuje na proljeće 2019. godine.

Tunel Ivan pripada dionici između Tarčina i Konjica i nastavak je planirane dionice autoceste koji se završava sa mostom M2. Tunel je dvocijevni tunel sa dvije prometne trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo. Po izlasku iz tunela trasa autoceste se privremenom saobraćajnicom spaja sa magistralnom cestom M17, koja označava kraj ove dionice.

Dionica Poprikuše – Nemila počinje sa petljom Poprikuše, prelazi preko postojeće magistralne ceste M17 i lokalne saobraćajnice vijaduktom dužine 168 m. Poslije trasa ulazi u tunel Golubinja (dužine 3.500 m). Dionica prelazi mostom dužine 218 m preko magistralne ceste i rijeke Bosne, prelazi preko željezničke pruge vijaduktom dužine 108 m.

Nakon vijadukta poddionica se završava uklapanjem u slijedeću poddionicu Nemila – Vranduk, saopćeno je iz Autocesta FBiH.

artinfo.ba | preuzeto s portala faktor.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

most rastelica

JP Autoceste FBiH objavilo je tendere za izgradnju dionica Tarčin-Konjic, podionica Tarčin-Ivan, LOT 2 tunel Ivan dužine dva km, te dionice Poprikuše-Nemila dužine 5,1 km

Istovremeno su raspisani i tenderi za usluge nadzora i tehničku pomoć na ovim dionicama autoceste.

Rok za podnošenje prijava za sve tendere je 04.10.2018. godine. Ukupna vrijednost investicije za izgradnju ove dvije dionice iznosi 235 miliona eura, od čega je kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) osigurano 120 miliona eura a kod Evropske investicijske banke (EIB) 90 miliona eura. Ostatak sredstava je osiguran putem granta kojeg je odobrio Investicioni fond za Zapadni Balkan.

Početak radova se očekuje na proljeće 2019. godine.

Tunel Ivan pripada dionici između Tarčina i Konjica i nastavak je planirane dionice autoceste koji se završava sa mostom M2. Tunel je dvocijevni tunel sa dvije prometne trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo. Po izlasku iz tunela trasa autoceste se privremenom saobraćajnicom spaja sa magistralnom cestom M17, koja označava kraj ove dionice.

Dionica Poprikuše – Nemila počinje sa petljom Poprikuše, prelazi preko postojeće magistralne ceste M17 i lokalne saobraćajnice vijaduktom dužine 168 m. Poslije trasa ulazi u tunel Golubinja (dužine 3.500 m). Dionica prelazi mostom dužine 218 m preko magistralne ceste i rijeke Bosne, prelazi preko željezničke pruge vijaduktom dužine 108 m.

Nakon vijadukta poddionica se završava uklapanjem u slijedeću poddionicu Nemila – Vranduk, saopćeno je iz Autocesta FBiH.

artinfo.ba | preuzeto s portala faktor.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više