× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

mark zuckerberg

Već je odavno poznato da Mark Zuckerberg mnogo nade polaže u proširenu stvarnost, tehnologiju koja kombinira digitalne objekte sa stvarnim svijetom kao što je to, primjerice, slučaj sa Snapchatovim filterima za kameru.

Na ovogodišnjoj konferenciji F8 koja se održava ovog tjedna, Zuckerberg je stavio dodatni naglasak na ambiciozni desetogodišnji plan njegove kompanije koji je prvi puta predstavio prošle godine. Plan je u narednih deset godina učiniti umjetnu inteligenciju, potpuno pokrivenost internetom te virtualnu i proširenu stvarnost u sastavnim dijelom biznisa njegove kompanije.

Prvo nova platforma, a onda sve ostalo

Prvi korak svakako je proširena stvarnost, a Zuckerberg je predstavio platformu Camera Effects koja je, najjednostavnije rečeno, alat koji razvojnim timovima omogućava izradu aplikacija za proširenu stvarnost kojima možete pristupiti putem postojeće Facebookove aplikacije. Drugim riječima, to bi omogućilo Facebooku da postane platforma za neki novi fenomen nalik prošlogodišnjoj "Pokemon Go" maniji.

I dok će neki reći da je ovo očekivani potez Facebooka, mnogi stručnjaci u tome prepoznaju novi Zuckerbergov pokušaj da uđe u rat s Googleom i Appleom i pritom stvori paralelno tržište aplikacija i alata koji ne ovise o pametnim telefonima. New York Times pisao je da je Zuckerberg razočaran činjenicom da Facebook nikada nije stvorio vlastiti operativni sustav za pametne telefone.

Iako se radi o desetogodišnjem planu, mnogi tvrde da je ovo još jedan korak prema budućnosti u kojoj će pametne telefone zamijeniti neki novi proizvodi.

Prvo odlaze televizori, a onda sve ostalo

Tijekom prezentacije Facebookove vizije povezane s proširenom stvarnošću, prikazane su i naoko jednostavne, ali zapravo napredne naočale koje bi imale mogućnost stvoriti virtualni ekran u vašem dnevnom boravku i on bi bio veći od najvećeg televizora dostupnog na tržištu.

"Ne treba nam televizor. Možemo kupiti aplikaciju za jedan dolar i imati TV preko cijelog zida. Zapravo je nevjerojatno koliko stvari koje posjedujemo ne mora biti opipljivo", najavio je Zuckerberg. To je sasvim razumna konstatacija, posebno za one koji nemaju problem s tim da na licu nose računala i pritom omoguće Facebooku da vide i čuju sve što vidimo i čujemo.

Ukratko, ako ste mislili da previše visite na Fejsu, strpite se još malo - uskoro se nećete ni skidati s njega.

No, ako malo bolje razmislimo o onome što je rekao, televizori su tek početak, a njegova se izjava lako može primijeniti i na pametne telefone, pametne satove, tablete, prijenosna računala ili bilo što s ekranom.

Prvo Snapchat, a onda svi ostali

Microsoft je već lagano zagazio na ovaj teren svojim HoloLens naočalama, a glavni čovjek HoloLensa, Alex Kipman, izjavio je da je smrt pametnih telefona prirodnim zaključkom proširene stvarnosti i s njom povezanih tehnologija.

Problem s time je činjenica da velik dio svjetske ekonomije ovisi o proizvodnji pametnih telefona, televizora, tableta i ostalih igračaka koje Zuckerberg novom tehnologijom želi zamijeniti. Toga je svjestan i Zuckerberg, a nova platforma (Camera Effects), privuče li dovoljan broj korisnika, mogla bi sve nove aplikacije pretvoriti u prvo što ćete koristiti na svojim novim naočalama.

Na kratke staze, ovo djeluje kao borba sa Snapchatom, što i jest. Međutim, na dulje staze ovo je borba protiv kompletne konkurencije i lagani ulaz u potpuno novi svijet u kojem će tvrtke kao što su Google, Apple i Microsoft uskočiti na ovaj vlak kako bi što prije dale vlastiti odgovor na ovu "prijetnju".

artinfo.ba | preuzeto s portala index.hr

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

mark zuckerberg

Već je odavno poznato da Mark Zuckerberg mnogo nade polaže u proširenu stvarnost, tehnologiju koja kombinira digitalne objekte sa stvarnim svijetom kao što je to, primjerice, slučaj sa Snapchatovim filterima za kameru.

Na ovogodišnjoj konferenciji F8 koja se održava ovog tjedna, Zuckerberg je stavio dodatni naglasak na ambiciozni desetogodišnji plan njegove kompanije koji je prvi puta predstavio prošle godine. Plan je u narednih deset godina učiniti umjetnu inteligenciju, potpuno pokrivenost internetom te virtualnu i proširenu stvarnost u sastavnim dijelom biznisa njegove kompanije.

Prvo nova platforma, a onda sve ostalo

Prvi korak svakako je proširena stvarnost, a Zuckerberg je predstavio platformu Camera Effects koja je, najjednostavnije rečeno, alat koji razvojnim timovima omogućava izradu aplikacija za proširenu stvarnost kojima možete pristupiti putem postojeće Facebookove aplikacije. Drugim riječima, to bi omogućilo Facebooku da postane platforma za neki novi fenomen nalik prošlogodišnjoj "Pokemon Go" maniji.

I dok će neki reći da je ovo očekivani potez Facebooka, mnogi stručnjaci u tome prepoznaju novi Zuckerbergov pokušaj da uđe u rat s Googleom i Appleom i pritom stvori paralelno tržište aplikacija i alata koji ne ovise o pametnim telefonima. New York Times pisao je da je Zuckerberg razočaran činjenicom da Facebook nikada nije stvorio vlastiti operativni sustav za pametne telefone.

Iako se radi o desetogodišnjem planu, mnogi tvrde da je ovo još jedan korak prema budućnosti u kojoj će pametne telefone zamijeniti neki novi proizvodi.

Prvo odlaze televizori, a onda sve ostalo

Tijekom prezentacije Facebookove vizije povezane s proširenom stvarnošću, prikazane su i naoko jednostavne, ali zapravo napredne naočale koje bi imale mogućnost stvoriti virtualni ekran u vašem dnevnom boravku i on bi bio veći od najvećeg televizora dostupnog na tržištu.

"Ne treba nam televizor. Možemo kupiti aplikaciju za jedan dolar i imati TV preko cijelog zida. Zapravo je nevjerojatno koliko stvari koje posjedujemo ne mora biti opipljivo", najavio je Zuckerberg. To je sasvim razumna konstatacija, posebno za one koji nemaju problem s tim da na licu nose računala i pritom omoguće Facebooku da vide i čuju sve što vidimo i čujemo.

Ukratko, ako ste mislili da previše visite na Fejsu, strpite se još malo - uskoro se nećete ni skidati s njega.

No, ako malo bolje razmislimo o onome što je rekao, televizori su tek početak, a njegova se izjava lako može primijeniti i na pametne telefone, pametne satove, tablete, prijenosna računala ili bilo što s ekranom.

Prvo Snapchat, a onda svi ostali

Microsoft je već lagano zagazio na ovaj teren svojim HoloLens naočalama, a glavni čovjek HoloLensa, Alex Kipman, izjavio je da je smrt pametnih telefona prirodnim zaključkom proširene stvarnosti i s njom povezanih tehnologija.

Problem s time je činjenica da velik dio svjetske ekonomije ovisi o proizvodnji pametnih telefona, televizora, tableta i ostalih igračaka koje Zuckerberg novom tehnologijom želi zamijeniti. Toga je svjestan i Zuckerberg, a nova platforma (Camera Effects), privuče li dovoljan broj korisnika, mogla bi sve nove aplikacije pretvoriti u prvo što ćete koristiti na svojim novim naočalama.

Na kratke staze, ovo djeluje kao borba sa Snapchatom, što i jest. Međutim, na dulje staze ovo je borba protiv kompletne konkurencije i lagani ulaz u potpuno novi svijet u kojem će tvrtke kao što su Google, Apple i Microsoft uskočiti na ovaj vlak kako bi što prije dale vlastiti odgovor na ovu "prijetnju".

artinfo.ba | preuzeto s portala index.hr

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više