× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

ilea

Obitelj iz Kiseljaka godinama se bavila preprodajem torbi sa stranog tržišta. U nedostatku posla došli su na ideju stvoriti torbu po vlastitom dizajnu. U moru jednoličnih proizvoda – njihova se istakla dizajnom, kvalitetom, ali i cijenom.

„Na samom početku šivala je samo majka. Obzirom na to da je već od ranije imala iskustvo sa šivanjem, pokušali smo svoju prvu skicu pretvoriti u torbu. Izgledom je više podsjećala na ceker. Jako jednostavnog dizajna i linija, iz sadašnje perspektive čak pomalo smješna“, govori za Dnevnik.ba Irma Litrić, kreativno lice brenda.

Upravo ta prva, pomalo smiješna torba, najdraža im je. Jer kako navode, s njom počinje jedna divna modna i poslovna priča.

Dodaje kako u početku nisu ni slutili kako daleko će dogurati. Htjeli su tek osvježiti ponudu na tržištu, međutim, torbe su jako brzo postale favorit kupaca.

„Gdje god bi se pojavile zajedno s uvoznima - svi su radije birali naš proizvod. Potaknuti time, vremenom smo proširili proizvodnju i svoj rad usmjerili samo proizvodima iz vlastite proizvodnje. Otvorili smo trgovinu, a naše torbe mogu se pronaći u svakom gradu Središnje Bosne, ali i diljem BiH“, nastavlja Irma.

Danas brand u ponudi nudi preko 40 različitih modela torbi. Dizajn je prilagođen aktualnim svjetskim trendovima, a cijene su prilagođene uvjetima života u BiH.

Tim se trudi što češće osvježiti kolekciju. Svakodnevno, u krugu obitelji, kreiraju nove modele.

„Upravo je u tijeku kreiranje proljetne kolekcije 2017., svojim kupcima spremamo mnogo iznenađenja i naravno sve po najpovoljnijim cijenama“, nasmješeno najavljuje mlada dizajnerica.

Unatoč regionalnom uspjehu, tim je ostao skroman i prema naklonjen najprije svojim kupcima. Upravo to – razlog je zbog kojeg im se uvijek, bez iznimke, vraćaju!

„Najviše smo ponosni na naše zadovoljne klijentice kojih je svakim danom sve više. Svaka poruka podrške nam puno znači i veliki nam je vjetar u leđa da nastavimo s još boljim i kvalitetnijim radom“ zaključuje dizajnerica „Ilea“ tima.

Za kraj je poručila: „Izaberite posao koji volite, i nećete morati raditi niti dana u životu“.

artinfo.ba, preuzeto s portala dnevnik.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

ilea

Obitelj iz Kiseljaka godinama se bavila preprodajem torbi sa stranog tržišta. U nedostatku posla došli su na ideju stvoriti torbu po vlastitom dizajnu. U moru jednoličnih proizvoda – njihova se istakla dizajnom, kvalitetom, ali i cijenom.

„Na samom početku šivala je samo majka. Obzirom na to da je već od ranije imala iskustvo sa šivanjem, pokušali smo svoju prvu skicu pretvoriti u torbu. Izgledom je više podsjećala na ceker. Jako jednostavnog dizajna i linija, iz sadašnje perspektive čak pomalo smješna“, govori za Dnevnik.ba Irma Litrić, kreativno lice brenda.

Upravo ta prva, pomalo smiješna torba, najdraža im je. Jer kako navode, s njom počinje jedna divna modna i poslovna priča.

Dodaje kako u početku nisu ni slutili kako daleko će dogurati. Htjeli su tek osvježiti ponudu na tržištu, međutim, torbe su jako brzo postale favorit kupaca.

„Gdje god bi se pojavile zajedno s uvoznima - svi su radije birali naš proizvod. Potaknuti time, vremenom smo proširili proizvodnju i svoj rad usmjerili samo proizvodima iz vlastite proizvodnje. Otvorili smo trgovinu, a naše torbe mogu se pronaći u svakom gradu Središnje Bosne, ali i diljem BiH“, nastavlja Irma.

Danas brand u ponudi nudi preko 40 različitih modela torbi. Dizajn je prilagođen aktualnim svjetskim trendovima, a cijene su prilagođene uvjetima života u BiH.

Tim se trudi što češće osvježiti kolekciju. Svakodnevno, u krugu obitelji, kreiraju nove modele.

„Upravo je u tijeku kreiranje proljetne kolekcije 2017., svojim kupcima spremamo mnogo iznenađenja i naravno sve po najpovoljnijim cijenama“, nasmješeno najavljuje mlada dizajnerica.

Unatoč regionalnom uspjehu, tim je ostao skroman i prema naklonjen najprije svojim kupcima. Upravo to – razlog je zbog kojeg im se uvijek, bez iznimke, vraćaju!

„Najviše smo ponosni na naše zadovoljne klijentice kojih je svakim danom sve više. Svaka poruka podrške nam puno znači i veliki nam je vjetar u leđa da nastavimo s još boljim i kvalitetnijim radom“ zaključuje dizajnerica „Ilea“ tima.

Za kraj je poručila: „Izaberite posao koji volite, i nećete morati raditi niti dana u životu“.

artinfo.ba, preuzeto s portala dnevnik.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više