× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • TZ HNŽ

l_b46bc66b98f7cba268f843f5e63a9898.jpg.jpeg

Turistička zajednica Hercegovačko-neretvanske županije (TZ HNŽ) uspješno je predstavila bogatu turističku ponudu Hercegovine na prestižnom svjetskom sajmu turizma ITB Berlin.

Na zajedničkom štandu uz TZ HNŽ svoju ponudu predstavila je i Turistička zajednica Grada Mostara, čime je dodatno istaknuta sinergija u promociji regije kao jedinstvene turističke destinacije.

Ovakvo zajedničko predstavljanje doprinijelo je jačanju prepoznatljivosti Hercegovine na globalnoj turističkoj mapi, priopćili su iz Turističke zajednice HNŽ-a.

Kako su istaknuli, Hercegovina je privukla veliki interes posjetitelja i ključnih dionika turističkog sektora zahvaljujući raznolikoj ponudi kulturno-povijesnog naslijeđa, prirodnim ljepotama, UNESCO zaštićenim spomenicima, outdoor turizmu te bogatoj eno-gastronomskoj ponudi.

Poseban naglasak stavljen je na vodeće turističke adute regije – Mostar, Neum i Međugorje, koji su prepoznati kao nezaobilazne destinacije u Hercegovini.

Iz TZ HNŽ-a navode kako kontinuirano rade na jačanju turističkog brenda Hercegovine, pozicionirajući je kao mediteransku destinaciju s bogatom poviješću, ugodnom klimom i jedinstvenim iskustvima za posjetitelje.

Zajednički nastup na ITB Berlinu predstavlja značajan korak u daljnjem pozicioniranju Hercegovine na međunarodnoj turističkoj sceni, s ciljem privlačenja većeg broja posjetitelja i unapređenja turističke ponude regije, navodi se u priopćenju.

 

artinfol.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • TZ HNŽ

l_b46bc66b98f7cba268f843f5e63a9898.jpg.jpeg

Turistička zajednica Hercegovačko-neretvanske županije (TZ HNŽ) uspješno je predstavila bogatu turističku ponudu Hercegovine na prestižnom svjetskom sajmu turizma ITB Berlin.

Na zajedničkom štandu uz TZ HNŽ svoju ponudu predstavila je i Turistička zajednica Grada Mostara, čime je dodatno istaknuta sinergija u promociji regije kao jedinstvene turističke destinacije.

Ovakvo zajedničko predstavljanje doprinijelo je jačanju prepoznatljivosti Hercegovine na globalnoj turističkoj mapi, priopćili su iz Turističke zajednice HNŽ-a.

Kako su istaknuli, Hercegovina je privukla veliki interes posjetitelja i ključnih dionika turističkog sektora zahvaljujući raznolikoj ponudi kulturno-povijesnog naslijeđa, prirodnim ljepotama, UNESCO zaštićenim spomenicima, outdoor turizmu te bogatoj eno-gastronomskoj ponudi.

Poseban naglasak stavljen je na vodeće turističke adute regije – Mostar, Neum i Međugorje, koji su prepoznati kao nezaobilazne destinacije u Hercegovini.

Iz TZ HNŽ-a navode kako kontinuirano rade na jačanju turističkog brenda Hercegovine, pozicionirajući je kao mediteransku destinaciju s bogatom poviješću, ugodnom klimom i jedinstvenim iskustvima za posjetitelje.

Zajednički nastup na ITB Berlinu predstavlja značajan korak u daljnjem pozicioniranju Hercegovine na međunarodnoj turističkoj sceni, s ciljem privlačenja većeg broja posjetitelja i unapređenja turističke ponude regije, navodi se u priopćenju.

 

artinfol.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više