× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • "Made in BiH" cipele

336802901_591652012864463_6412127492500559229_n.jpg

"BiH nije savršena zemlja. Ali mi bolje, draže i ljepše nemamo. Unutar tog nesavršenstva nije jednostavno funkcionirati i nositi se sa svim izazovima. Ali isto tako, ništa ljepše nije nego živjeti na rodnoj grudi, među svojim prijateljima, obitelji i ljudima", odgovor je ovo Pere Nikića na pitanje, kako je biti poduzetnik u BiH.

Priča "Coolin" brenda prošle je godine "zabljesnula" i medije i društvene mreže. Iza istog stoje tri prijatelja, kuma, sada i poslovna partnera od kojih je jedan naš sugovornik, gore spomenuti, Pero Nikić.

Pero Nikić te Ivan i Zoran Krajina odvažili su se pokrenuti neku svoju priču, raditi ono što vole i živjeti od svog rada.

Prijateljstvo iznad svega

"Iskreno prijateljstvo je dimenzija koja je iznad svega. A mi smo iskreni prijatelji, site duše koje uživaju u poslu kojeg radimo. Unutar takvog koncepta mi smo već uspjeli. Kada tomu dodamo činjenicu da se Coolin za godinu dana pozicionirao kao vodeći bh. brend handmade cipela, s čijim potpisom cipele nosi više tisuća zadovoljnih klijenata. Više nemamo potrebu niti naglašavati poimence tko sve nosi Coolin u svijetu poznatih. Tu su brojni poznati pjevači, glumci, režiseri, političari, sportaši i svi oni koji drže do vlastitog stila. Svima im želimo sretne korake" počinje svoju priču Pero, s malim osvrtom na ostvareno u ovom prvom i najtežem početnom razdoblju.

Upravo u tom vremenu podržali su ih neki od najpoznatijih muškaraca naše regije, od Halida Bešlića, Gorana Karana, Danisa Tanovića, Džanana Muse i brojnih drugih. Osim što se radi o domaćem, jedinstvenom proizvodu visoke kvalitete, on ima i povijesnu referencu te dobar marketing i plasiranu priču. Ipak, naš sugovornik zadržava realan pristup:

 

Snimka_zaslona_2024-10-28_151841.png

Foto: Pero Nikić

"Klijentima su, naravno, osnovni kriteriji kvaliteta, estetika i racionalan omjer cijene i kvaliteta. Coolin nitko ne nosi jer smo, eto, mi "naši" i što smo nazvani po našem srednjovjekovnom monarhu Kulinu. Ne. Coolin se nosi jer je dobar. Mnogi naši klijenti kažu - najbolji. Kada te realne kriterije zadovoljimo, onda na red dođe i ta emotivna dimenzija, unutar koje smo za nekoga najbolji, a pri tom smo naši. To nas čini jako ponosnim", ističe ovaj mladić koji je kao i njegovi kolege, iznimno ponosan na svoje porijeklo kao i tradiciju i baštinu svoje Usore.

Omjer kvalitete i cijene

S obzirom kako je svijet već odavno globalno selo te je i u našoj zemlji svaki dan ponuda sve šira, zanimalo nas je i kako konkurirati poznatim brendovima i boriti se s konkurencijom općenito kada imate ručno rađeni proizvod.

"Naša vizija je da budemo svoji, da se kvalitetom, originalnim dizajnom i pričom koja ima dušu, pozicioniramo i postanemo identifikacija svim ljudima koji žele u današnjem vremenu ostati svoji. Jedna naša spisateljica kaže "nemoj nositi marke, već budi marka". Upravo ta druga skupina ljudi su Coolinovi klijenti. Naša komparativna prednost u odnosu na druge proizvođače jest što naši klijenti imaju priliku sami sudjelovati u dizajnu svojih cipela, kao i svim drugim detaljima koji se odnose na izradu cipela".

collage_64.jpg

 

Iako smo se dosad bazirali na mušku kolekciju, "COOLIN" puno više od muških cipela. Naime, isti podrazumijeva i ženske cipele ali i modne dodatke poput torbi. "Iza Coolina stoje tri mušketira. Po spolnoj vokaciji imamo sve predispozicije da budemo muški brend, ali mi nismo samo to. Mnogo pažnje posvećujemo ženskoj liniji kako u tom segmentu ne bi zaostajali, naprotiv. Kada je riječ o klijentima i različitim navikama zasnovanim na spolnom osnovu, uvjeirli smo se kako je mit da su žene komplicirani klijenti. Imamo brojne primjere gdje gospođe u dvije rečenice završe kupovinu svojih cipela. A i kada to nije slučaj, za nas to ne predstavlja otežavajuću okolnost. Naprotiv. I sami smo posvećeni svakom detalju stoga nas raduje kada netko zna što želi" odgovara Pero te priču razgovor zaključuje u futuru odnosno planovima za budućnost:

collage_65.jpg

 


"Želimo nastaviti raditi ovo što radimo i uživati u tome. Trudimo se upoznavati dobre ljude i stvarati pozitivne priče. Ne damo se uloviti u mrežu ambicija u vidu brojki. Sve je to relativno. Naša najveća satisfakcija je stvarati vrhunski par cipela te spoznaja da smo usrećili nekoga korektnom i profesionalnom suradnjom", zaključuje Pero ovu kratku "Coolin priču" za koju možemo slobodno reći kako je priča o prijateljstvu, snovima i ponosu.

Inače, COOLIN Proizvode možete naručiti online putem IG profila , FB profila, coolin.ba web stranice ili pak izravno posjetiti showroom u Usori.

 

collage_66.jpg

 

 

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • "Made in BiH" cipele

336802901_591652012864463_6412127492500559229_n.jpg

"BiH nije savršena zemlja. Ali mi bolje, draže i ljepše nemamo. Unutar tog nesavršenstva nije jednostavno funkcionirati i nositi se sa svim izazovima. Ali isto tako, ništa ljepše nije nego živjeti na rodnoj grudi, među svojim prijateljima, obitelji i ljudima", odgovor je ovo Pere Nikića na pitanje, kako je biti poduzetnik u BiH.

Priča "Coolin" brenda prošle je godine "zabljesnula" i medije i društvene mreže. Iza istog stoje tri prijatelja, kuma, sada i poslovna partnera od kojih je jedan naš sugovornik, gore spomenuti, Pero Nikić.

Pero Nikić te Ivan i Zoran Krajina odvažili su se pokrenuti neku svoju priču, raditi ono što vole i živjeti od svog rada.

Prijateljstvo iznad svega

"Iskreno prijateljstvo je dimenzija koja je iznad svega. A mi smo iskreni prijatelji, site duše koje uživaju u poslu kojeg radimo. Unutar takvog koncepta mi smo već uspjeli. Kada tomu dodamo činjenicu da se Coolin za godinu dana pozicionirao kao vodeći bh. brend handmade cipela, s čijim potpisom cipele nosi više tisuća zadovoljnih klijenata. Više nemamo potrebu niti naglašavati poimence tko sve nosi Coolin u svijetu poznatih. Tu su brojni poznati pjevači, glumci, režiseri, političari, sportaši i svi oni koji drže do vlastitog stila. Svima im želimo sretne korake" počinje svoju priču Pero, s malim osvrtom na ostvareno u ovom prvom i najtežem početnom razdoblju.

Upravo u tom vremenu podržali su ih neki od najpoznatijih muškaraca naše regije, od Halida Bešlića, Gorana Karana, Danisa Tanovića, Džanana Muse i brojnih drugih. Osim što se radi o domaćem, jedinstvenom proizvodu visoke kvalitete, on ima i povijesnu referencu te dobar marketing i plasiranu priču. Ipak, naš sugovornik zadržava realan pristup:

 

Snimka_zaslona_2024-10-28_151841.png

Foto: Pero Nikić

"Klijentima su, naravno, osnovni kriteriji kvaliteta, estetika i racionalan omjer cijene i kvaliteta. Coolin nitko ne nosi jer smo, eto, mi "naši" i što smo nazvani po našem srednjovjekovnom monarhu Kulinu. Ne. Coolin se nosi jer je dobar. Mnogi naši klijenti kažu - najbolji. Kada te realne kriterije zadovoljimo, onda na red dođe i ta emotivna dimenzija, unutar koje smo za nekoga najbolji, a pri tom smo naši. To nas čini jako ponosnim", ističe ovaj mladić koji je kao i njegovi kolege, iznimno ponosan na svoje porijeklo kao i tradiciju i baštinu svoje Usore.

Omjer kvalitete i cijene

S obzirom kako je svijet već odavno globalno selo te je i u našoj zemlji svaki dan ponuda sve šira, zanimalo nas je i kako konkurirati poznatim brendovima i boriti se s konkurencijom općenito kada imate ručno rađeni proizvod.

"Naša vizija je da budemo svoji, da se kvalitetom, originalnim dizajnom i pričom koja ima dušu, pozicioniramo i postanemo identifikacija svim ljudima koji žele u današnjem vremenu ostati svoji. Jedna naša spisateljica kaže "nemoj nositi marke, već budi marka". Upravo ta druga skupina ljudi su Coolinovi klijenti. Naša komparativna prednost u odnosu na druge proizvođače jest što naši klijenti imaju priliku sami sudjelovati u dizajnu svojih cipela, kao i svim drugim detaljima koji se odnose na izradu cipela".

collage_64.jpg

 

Iako smo se dosad bazirali na mušku kolekciju, "COOLIN" puno više od muških cipela. Naime, isti podrazumijeva i ženske cipele ali i modne dodatke poput torbi. "Iza Coolina stoje tri mušketira. Po spolnoj vokaciji imamo sve predispozicije da budemo muški brend, ali mi nismo samo to. Mnogo pažnje posvećujemo ženskoj liniji kako u tom segmentu ne bi zaostajali, naprotiv. Kada je riječ o klijentima i različitim navikama zasnovanim na spolnom osnovu, uvjeirli smo se kako je mit da su žene komplicirani klijenti. Imamo brojne primjere gdje gospođe u dvije rečenice završe kupovinu svojih cipela. A i kada to nije slučaj, za nas to ne predstavlja otežavajuću okolnost. Naprotiv. I sami smo posvećeni svakom detalju stoga nas raduje kada netko zna što želi" odgovara Pero te priču razgovor zaključuje u futuru odnosno planovima za budućnost:

collage_65.jpg

 


"Želimo nastaviti raditi ovo što radimo i uživati u tome. Trudimo se upoznavati dobre ljude i stvarati pozitivne priče. Ne damo se uloviti u mrežu ambicija u vidu brojki. Sve je to relativno. Naša najveća satisfakcija je stvarati vrhunski par cipela te spoznaja da smo usrećili nekoga korektnom i profesionalnom suradnjom", zaključuje Pero ovu kratku "Coolin priču" za koju možemo slobodno reći kako je priča o prijateljstvu, snovima i ponosu.

Inače, COOLIN Proizvode možete naručiti online putem IG profila , FB profila, coolin.ba web stranice ili pak izravno posjetiti showroom u Usori.

 

collage_66.jpg

 

 

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više