× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Almir Brljak

 almir-brljak.png

Almir Brljak, rodom iz Novog Travnika, i njegov prijatelj iz djetinjstva, Alek Sinn, postigli su značajan uspjeh u gaming industriji s njihovom igrom Swordsman. Ova srednjovjekovna borilačka igra, koja je dizajnirana za PlayStation VR, stekla je ogromnu popularnost i trenutno je prva u Europi te zauzima visoko drugo mjesto u Sjedinjenim Američkim Državama, piše portal Travnik.ba..

Razvoj igre započeli su s skromnim proračunom od oko 20.000 dolara, koji je uključivao sredstva za razvoj i marketing, dok su svoj rad obavljali bez plaće. Swordsman se od svog lansiranja 2020. godine neprekidno nalazi među pet najpreuzimanijih naslova na PlayStation VR platformi, generirajući milijune u prihodima.

Almir i Alek su svoja iskustva i početke otkrili u podcastu, govoreći o tome kako je njihovo prijateljstvo dodatno učvršćeno kroz poslovno partnerstvo. Njihov studio, Sinn Studio, koji se nalazi u Torontu, postao je nagrađivani lider u razvoju i objavljivanju video igara virtualne stvarnosti.

U igri Swordsman igrači imaju priliku boriti se s različitim likovima, uključujući vitezove, Vikinge, Mongole, samuraje i zombije. Igra nudi širok spektar oružja i mogućnosti prilagodbe, omogućavajući igračima da izgrade likove prema vlastitom stilu igre.

Na pitanje o izboru virtualne stvarnosti kao poslovnom smjeru, Almir i Alek ističu da su prepoznali potencijal ovog tržišta već prije nekoliko godina. Virtualna stvarnost pruža korisnicima impresivno iskustvo koje uključuje 3D vizualizacije i praćenje pokreta, čime se postiže osjećaj uranjanja u virtualni svijet.

Almir Brljak nedavno je izrazio zahvalnost na uspjehu igre, ističući:

"Swordsman je bio ogroman poduhvat, kako osobno tako i profesionalno. Svaki dan sam ponizan njegovim uspjehom i veoma sam uzbuđen zbog njegove budućnosti. Imamo velike planove i jedva čekamo da ih podijelimo s svijetom."

Ovaj uspjeh predstavlja inspiraciju za sve mlade kreativce u gaming industriji.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Almir Brljak

 almir-brljak.png

Almir Brljak, rodom iz Novog Travnika, i njegov prijatelj iz djetinjstva, Alek Sinn, postigli su značajan uspjeh u gaming industriji s njihovom igrom Swordsman. Ova srednjovjekovna borilačka igra, koja je dizajnirana za PlayStation VR, stekla je ogromnu popularnost i trenutno je prva u Europi te zauzima visoko drugo mjesto u Sjedinjenim Američkim Državama, piše portal Travnik.ba..

Razvoj igre započeli su s skromnim proračunom od oko 20.000 dolara, koji je uključivao sredstva za razvoj i marketing, dok su svoj rad obavljali bez plaće. Swordsman se od svog lansiranja 2020. godine neprekidno nalazi među pet najpreuzimanijih naslova na PlayStation VR platformi, generirajući milijune u prihodima.

Almir i Alek su svoja iskustva i početke otkrili u podcastu, govoreći o tome kako je njihovo prijateljstvo dodatno učvršćeno kroz poslovno partnerstvo. Njihov studio, Sinn Studio, koji se nalazi u Torontu, postao je nagrađivani lider u razvoju i objavljivanju video igara virtualne stvarnosti.

U igri Swordsman igrači imaju priliku boriti se s različitim likovima, uključujući vitezove, Vikinge, Mongole, samuraje i zombije. Igra nudi širok spektar oružja i mogućnosti prilagodbe, omogućavajući igračima da izgrade likove prema vlastitom stilu igre.

Na pitanje o izboru virtualne stvarnosti kao poslovnom smjeru, Almir i Alek ističu da su prepoznali potencijal ovog tržišta već prije nekoliko godina. Virtualna stvarnost pruža korisnicima impresivno iskustvo koje uključuje 3D vizualizacije i praćenje pokreta, čime se postiže osjećaj uranjanja u virtualni svijet.

Almir Brljak nedavno je izrazio zahvalnost na uspjehu igre, ističući:

"Swordsman je bio ogroman poduhvat, kako osobno tako i profesionalno. Svaki dan sam ponizan njegovim uspjehom i veoma sam uzbuđen zbog njegove budućnosti. Imamo velike planove i jedva čekamo da ih podijelimo s svijetom."

Ovaj uspjeh predstavlja inspiraciju za sve mlade kreativce u gaming industriji.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više