× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Digitalna platforma

sunce_most_turisti.jpg

Turistička zajednica Hercegovačko-neretvanske županije organizira radionicu za dionike iz područja materijalnog i nematerijalnog kulturnog naslijeđa HNŽ-a u okviru projekta "COMMHERITOUR - Modeli temeljeni na zajednici za održivu valorizaciju zanata kulturne baštine u cilju poboljšanja gospodarske i turističke učinkovitosti udaljenih područja Dunavske regije".

Radionica će se održati u utorak, 1. listopada, u Hotelu Mostar s početkom u 10 sati, a izjave za medije planirane su od 09.45 do 10 sati.

Svrha održavanja radionice je prezentacija Izvještaja o valorizaciji baštine I i II koje su pripremili angažirani eksperti.

Kako su pojasnili iz Turističke zajednice HNŽ-a, cilj Izvještaja o valorizaciji baštine I je napraviti pregled i evaluaciju postojećih modela valorizacije nematerijalne kulturne baštine, pronaći moguće nedostatke u današnjoj praksi i okruženju (tj. ekosustavu) te specificirati potencijale koji bi se mogli razvijati u sljedećim fazama projekta Commheritour.

Izvještaj o valorizaciji baštine II predstavlja analizu tržišnog vrijednosnog lanca zanatske baštine. Izvještaj ocrtava tržišnu poziciju proizvoda i usluga temeljenih na baštini (posebno vodećeg obrta HNŽ-a - drvorezbarstvo) i njihov doprinos turističkoj industriji, te uključuje procjenu prodajnih točaka u turizmu, identifikaciju nedostatka znanja, uspješne priče i nedovoljno iskorištene potencijale.

Projekt COMMHERITOUR prati živu baštinu i obrtništvo kao izvor socioekonomske integracije za ruralna i udaljena područja dunavske regije (Danube Region).

Uključene regije u projektu su iz Bosne i Hercegovine, Mađarske, Rumunjske, Hrvatske, Slovenije, Srbije, Češke i Crne Gore. Na projektu radi 12 aktivnih partnera, od kojih su 3 pružatelja znanja. Projekt također uključuje i 13 različitih pridruženih partnera s različitim tematskim kompetencijama.

Budući da lokalni ekosustavi podržavaju valorizaciju s različitom učinkovitošću, svi se oni suočavaju s izazovima obrta koji neravnomjerno promiču gospodarstvo, turističku izvedbu te koheziju zajednica, ističu iz Turističke zajednice. 

Transnacionalni krajnji proizvod projekta COMMHERITOUR je digitalna platforma HeriCraft Market koja će nuditi međukulturalno umrežavanje, predstavljanje turističkih atrakcija povezanih s obrtima, dijeljenje iskustava rada obrta i izuma, te nastavne programe za razvoj obrtničkih vještina.

Projekt je započeo u siječnju ove godine i završava u lipnju 2026. godine. Ukupna vrijednost mu je nešto viša od 2 milijuna eura, a Turistička zajednica HNŽ-a u njemu sudjeluje s iznosom od 136.804,00 eura. Ovaj projekat je podržan od strane Interreg Programa dunavske regije, koji sufinancira Europska unija.

 

 

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Digitalna platforma

sunce_most_turisti.jpg

Turistička zajednica Hercegovačko-neretvanske županije organizira radionicu za dionike iz područja materijalnog i nematerijalnog kulturnog naslijeđa HNŽ-a u okviru projekta "COMMHERITOUR - Modeli temeljeni na zajednici za održivu valorizaciju zanata kulturne baštine u cilju poboljšanja gospodarske i turističke učinkovitosti udaljenih područja Dunavske regije".

Radionica će se održati u utorak, 1. listopada, u Hotelu Mostar s početkom u 10 sati, a izjave za medije planirane su od 09.45 do 10 sati.

Svrha održavanja radionice je prezentacija Izvještaja o valorizaciji baštine I i II koje su pripremili angažirani eksperti.

Kako su pojasnili iz Turističke zajednice HNŽ-a, cilj Izvještaja o valorizaciji baštine I je napraviti pregled i evaluaciju postojećih modela valorizacije nematerijalne kulturne baštine, pronaći moguće nedostatke u današnjoj praksi i okruženju (tj. ekosustavu) te specificirati potencijale koji bi se mogli razvijati u sljedećim fazama projekta Commheritour.

Izvještaj o valorizaciji baštine II predstavlja analizu tržišnog vrijednosnog lanca zanatske baštine. Izvještaj ocrtava tržišnu poziciju proizvoda i usluga temeljenih na baštini (posebno vodećeg obrta HNŽ-a - drvorezbarstvo) i njihov doprinos turističkoj industriji, te uključuje procjenu prodajnih točaka u turizmu, identifikaciju nedostatka znanja, uspješne priče i nedovoljno iskorištene potencijale.

Projekt COMMHERITOUR prati živu baštinu i obrtništvo kao izvor socioekonomske integracije za ruralna i udaljena područja dunavske regije (Danube Region).

Uključene regije u projektu su iz Bosne i Hercegovine, Mađarske, Rumunjske, Hrvatske, Slovenije, Srbije, Češke i Crne Gore. Na projektu radi 12 aktivnih partnera, od kojih su 3 pružatelja znanja. Projekt također uključuje i 13 različitih pridruženih partnera s različitim tematskim kompetencijama.

Budući da lokalni ekosustavi podržavaju valorizaciju s različitom učinkovitošću, svi se oni suočavaju s izazovima obrta koji neravnomjerno promiču gospodarstvo, turističku izvedbu te koheziju zajednica, ističu iz Turističke zajednice. 

Transnacionalni krajnji proizvod projekta COMMHERITOUR je digitalna platforma HeriCraft Market koja će nuditi međukulturalno umrežavanje, predstavljanje turističkih atrakcija povezanih s obrtima, dijeljenje iskustava rada obrta i izuma, te nastavne programe za razvoj obrtničkih vještina.

Projekt je započeo u siječnju ove godine i završava u lipnju 2026. godine. Ukupna vrijednost mu je nešto viša od 2 milijuna eura, a Turistička zajednica HNŽ-a u njemu sudjeluje s iznosom od 136.804,00 eura. Ovaj projekat je podržan od strane Interreg Programa dunavske regije, koji sufinancira Europska unija.

 

 

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više