× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Predstavljamo The Rhapsody

1723896316369-01.jpg

     Ne nedavno održanom „Kiss Food Fest-u“ u Kiseljaku treće mjesto pripalo je brendu "The Rhapsody".  Rapsodijom voćnih okusa smiješanih u koktele osvojili su nepca brojnih posjetitelja, ali i pokrenuli pitanja čime se The Rhapsody, odnosno Ani & Nikolina,  djevojke koje iza ovog biznisa zapravo bave. 

„The Rhapsody je mali biznis koji se bavi dehidracijom voća koje potom daje poseban okus raznim alkoholnim i bezalkoholnim pićima. Odlično je konzumirati ga i kao grickalice ili njime ukrasiti dom,  ne samo izgledom već i mirisom“, odgovorile su nam Ani & Nikolina, prijateljice i ljubiteljice gina koje svoje omiljeno vole začiniti različitim dodatcima. Voće je prvo na popisu te su kupile dehidrator i počele istraživati.

 

IMG-4b386feef3d85e23fe492901c011af9b-V.jpg

 Cilj je bio otkriti kako uz super voće dobiti proizvod koji će zagolicati svako nepce. Kako svako putovanje počinje prvim i naizgled malim, a zapravo velikim koracima Ani & Nikolina hrabro su krenule u avanturu koju već pretvaraju u prepoznatljiv posao. „Sve radimo od kuće, voće nabavljamo od lokalne voćarne Valmar, dizajn također radimo dijelom same,  uz pomoć uvijek uslužnog obrt za reklamni materijal Saturn. Naše voće već je pronašlo put do nekoliko lokala u Kiseljaku koji s njime prave koktele, poslužuju ga i u alkoholnim pićima, sokovima, čaju, vodi, ovisno o ukusima gostiju“, pojasnili su nam u The Rhapsody uz napomenu da se njihovi proizvodi mogu naručiti preko društvenih mreža, Instagrama i Facebooka. Zasad je kažu u ponudi nekoliko vrsta voća, a na obogaćivanju ponude aktivno rade.

IMG-0b45f323cb5d17a4c854f96fe0ded4c3-V.jpg

I baš u trenutku uvođenja novih proizvoda dobivaju priznanje posjetitelja „Kiss Food Festa-a" kao dodatni vjetar u leđa da započeti posao nastave razvijati na radost i brojnih domaćih proizvođača. „Na  Kiss Food Fest-u smo pravile koktele sa dodatkom našeg voća u svakom od njih. Svaki koktel je imao svoju priču i posebnu recepturu s  dosta sastojaka iz  domaće proizvodnje. Koktel The Rhapsody je definitivno bio favorit što nas posebno raduje jer u jednoj čaši opisuje naš proizvod i njegovu rapsodiju voćnih okusa. Hvala svima koji su nas podržali na bilo koji način, a naša uspješna priča poticaj je svima koji pokrenu bilo kakav posao. Moguće je krenuti od nule i napraviti nešto veliko. Trenutak u kojem drugi to prepoznaju je dragocjen i sladak, baš poput  našeg dehidriranog i aromatičnog voća“,  poručuju Ani & Nikolina, članice tima The Rhapsody.

 

the_20240502_110400_0000_1.png

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Predstavljamo The Rhapsody

1723896316369-01.jpg

     Ne nedavno održanom „Kiss Food Fest-u“ u Kiseljaku treće mjesto pripalo je brendu "The Rhapsody".  Rapsodijom voćnih okusa smiješanih u koktele osvojili su nepca brojnih posjetitelja, ali i pokrenuli pitanja čime se The Rhapsody, odnosno Ani & Nikolina,  djevojke koje iza ovog biznisa zapravo bave. 

„The Rhapsody je mali biznis koji se bavi dehidracijom voća koje potom daje poseban okus raznim alkoholnim i bezalkoholnim pićima. Odlično je konzumirati ga i kao grickalice ili njime ukrasiti dom,  ne samo izgledom već i mirisom“, odgovorile su nam Ani & Nikolina, prijateljice i ljubiteljice gina koje svoje omiljeno vole začiniti različitim dodatcima. Voće je prvo na popisu te su kupile dehidrator i počele istraživati.

 

IMG-4b386feef3d85e23fe492901c011af9b-V.jpg

 Cilj je bio otkriti kako uz super voće dobiti proizvod koji će zagolicati svako nepce. Kako svako putovanje počinje prvim i naizgled malim, a zapravo velikim koracima Ani & Nikolina hrabro su krenule u avanturu koju već pretvaraju u prepoznatljiv posao. „Sve radimo od kuće, voće nabavljamo od lokalne voćarne Valmar, dizajn također radimo dijelom same,  uz pomoć uvijek uslužnog obrt za reklamni materijal Saturn. Naše voće već je pronašlo put do nekoliko lokala u Kiseljaku koji s njime prave koktele, poslužuju ga i u alkoholnim pićima, sokovima, čaju, vodi, ovisno o ukusima gostiju“, pojasnili su nam u The Rhapsody uz napomenu da se njihovi proizvodi mogu naručiti preko društvenih mreža, Instagrama i Facebooka. Zasad je kažu u ponudi nekoliko vrsta voća, a na obogaćivanju ponude aktivno rade.

IMG-0b45f323cb5d17a4c854f96fe0ded4c3-V.jpg

I baš u trenutku uvođenja novih proizvoda dobivaju priznanje posjetitelja „Kiss Food Festa-a" kao dodatni vjetar u leđa da započeti posao nastave razvijati na radost i brojnih domaćih proizvođača. „Na  Kiss Food Fest-u smo pravile koktele sa dodatkom našeg voća u svakom od njih. Svaki koktel je imao svoju priču i posebnu recepturu s  dosta sastojaka iz  domaće proizvodnje. Koktel The Rhapsody je definitivno bio favorit što nas posebno raduje jer u jednoj čaši opisuje naš proizvod i njegovu rapsodiju voćnih okusa. Hvala svima koji su nas podržali na bilo koji način, a naša uspješna priča poticaj je svima koji pokrenu bilo kakav posao. Moguće je krenuti od nule i napraviti nešto veliko. Trenutak u kojem drugi to prepoznaju je dragocjen i sladak, baš poput  našeg dehidriranog i aromatičnog voća“,  poručuju Ani & Nikolina, članice tima The Rhapsody.

 

the_20240502_110400_0000_1.png

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više