× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • BiH

thumbnail_with-bubble.jpg

Proteklog vikenda obilježen je Svjetski dan kebaba, a prema Glovu ovo je jedno od omiljenih jela u Bosni i Hercegovini. Ovom prilikom Glovo, platforma koja omogućava pristup različitim vrstama proizvoda i jela na zahtjev kupaca, predstavila je trendove potrošnje ovog popularnog jela na domaćem tržištu u proteklih 12 mjeseci.

Prema podacima Glova, konzumacija kebaba među Bosancima i Hercegovcima u posljednjih 12 mjeseci porasla je za 20%, a prosječna potrošnja domaćih potrošača iznosila je 42 KM.

Petak, 12. lipnja bio je dan kada je Glovo isporučio najveći broj kebaba u zemlji, s prosječnom stopom od jednog poručenog kebaba na svaka 2,5 minuta.
Kebab je najpopularniji izbor među ljubiteljima orijentalne kuhinje i najčešći izbor za ranu večeru (26% svih narudžbi dostavljano je između 16 i 18 sati).

Zanimljivi podaci o potrošnji kebaba u prethodnih 12 mjeseci pokazuju da su ih građani najviše konzumirali u proljetnom razdoblju, posebno u svibnju. Što se tiče potrošnje po danima u tjednu , četvrtak je apsolutni pobjednik, s više od 15% narudžbi.

thumbnail_with-bubble-2.jpg

Najveći gradovi u Bosni i Hercegovini odigrali su ključnu ulogu u ovom trendu. Sarajevo je vodeći grad po potrošnji kebaba, s više od 60% ukupne godišnje potrošnje u zemlji, a slijede ga Banja Luka i Tuzla. Banja Luka je zabilježila najveći godišnji rast potrošnje kebaba, dok je najveća učestalost narudžbi u Tuzli.

Najistaknutiji Glovo partner kada su u pitanju narudžbe kebaba na Glovo platformi je Žeks Doner, sa sedam lokacija u Sarajevu i Mostaru. Štoviše, korisnici Glovo aplikacije u ova dva grada jedini imaju pristup veoma popularnim proizvodima koje prodaje Žeks Doner, uz brzu dostavu na kućni prag, za manje od 35 minuta.

Na kraju, najzanimljiviji podatak: Korisnik s najvećim brojem narudžbi kebaba u posljednjih 12 mjeseci je iz Sarajeva. Imao je 114 narudžbi, što znači da je u prosjeku gotovo svaka tri dana naručivao kebab. Najskuplja narudžba s kebabom bila je 180 KM i zabilježena je i u Sarajevu. Ovi impresivni podaci potvrđuju da je kebab zadržao svoju poziciju važnog faktora na gastronomskoj sceni Bosne i Hercegovine.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sky cola
Šišović 2
  • BiH

thumbnail_with-bubble.jpg

Proteklog vikenda obilježen je Svjetski dan kebaba, a prema Glovu ovo je jedno od omiljenih jela u Bosni i Hercegovini. Ovom prilikom Glovo, platforma koja omogućava pristup različitim vrstama proizvoda i jela na zahtjev kupaca, predstavila je trendove potrošnje ovog popularnog jela na domaćem tržištu u proteklih 12 mjeseci.

Prema podacima Glova, konzumacija kebaba među Bosancima i Hercegovcima u posljednjih 12 mjeseci porasla je za 20%, a prosječna potrošnja domaćih potrošača iznosila je 42 KM.

Petak, 12. lipnja bio je dan kada je Glovo isporučio najveći broj kebaba u zemlji, s prosječnom stopom od jednog poručenog kebaba na svaka 2,5 minuta.
Kebab je najpopularniji izbor među ljubiteljima orijentalne kuhinje i najčešći izbor za ranu večeru (26% svih narudžbi dostavljano je između 16 i 18 sati).

Zanimljivi podaci o potrošnji kebaba u prethodnih 12 mjeseci pokazuju da su ih građani najviše konzumirali u proljetnom razdoblju, posebno u svibnju. Što se tiče potrošnje po danima u tjednu , četvrtak je apsolutni pobjednik, s više od 15% narudžbi.

thumbnail_with-bubble-2.jpg

Najveći gradovi u Bosni i Hercegovini odigrali su ključnu ulogu u ovom trendu. Sarajevo je vodeći grad po potrošnji kebaba, s više od 60% ukupne godišnje potrošnje u zemlji, a slijede ga Banja Luka i Tuzla. Banja Luka je zabilježila najveći godišnji rast potrošnje kebaba, dok je najveća učestalost narudžbi u Tuzli.

Najistaknutiji Glovo partner kada su u pitanju narudžbe kebaba na Glovo platformi je Žeks Doner, sa sedam lokacija u Sarajevu i Mostaru. Štoviše, korisnici Glovo aplikacije u ova dva grada jedini imaju pristup veoma popularnim proizvodima koje prodaje Žeks Doner, uz brzu dostavu na kućni prag, za manje od 35 minuta.

Na kraju, najzanimljiviji podatak: Korisnik s najvećim brojem narudžbi kebaba u posljednjih 12 mjeseci je iz Sarajeva. Imao je 114 narudžbi, što znači da je u prosjeku gotovo svaka tri dana naručivao kebab. Najskuplja narudžba s kebabom bila je 180 KM i zabilježena je i u Sarajevu. Ovi impresivni podaci potvrđuju da je kebab zadržao svoju poziciju važnog faktora na gastronomskoj sceni Bosne i Hercegovine.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više