× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Ljubuški

kravice.jpeg

Novi fantastični financijski rezultat i rekord ljubuškog i hercegovačkog bogomdanog prirodnog i turističkog dragulja – vodopada Kravica, piše Večernji list BiH.

Ukupni prihod u prošloj, 2023. godini veći je za izvanrednih 1,691.812 KM u odnosu na 2022. godinu. Očekivanja su bila velika, no ipak su znatno premašena, postignuće je takvo da ga ni najveći optimisti nisu mogli predvidjeti. Prihod u 2023. godini iznosio je 5,201.451,09 KM, a u 2022. godini 3,509.639 KM.

Podsjećanja radi, uoči pandemije, u rekordnoj 2019. godini uprihođena je 2,535.001 KM, što znači da se primitak otada udvostručio. Pandemija koronavirusa zatvorila je i blokirala gotovo sve vanjske aktivnosti, pa i turističke, to se drastično odrazilo i na Kravicu te je 2020. godine prihod iznosio svega 338.061 KM.

No, oporavak se dogodio već sljedeće, 2021. godine, kada je skočio na 1,596.526 KM i sada, rekli bismo, raste galopirajućim tempom. Bez sumnje, Kravica je postala prepoznatljiv i velik brend, svjetska turistička senzacija koju posjećuju turisti iz cijelog svijeta. Međutim, imajući to u vidu, potrebno je Kravici kao fenomenu prići još stručnije, osmišljenije i odgovornije kako bi se još više obogatila dodatnim uređenjem i sadržajima, ali istodobno i zaštitila od dolaska i protoka velikog broja posjetitelja.

Prošlogodišnji prihodi

U ukupan prihod na Kravici računaju se prihodi od prodaje ulaznica, parkiranja, vaučera, panoramskog vlakića i online ulaznica. U prošloj godini od prodaje ulaznica i naplate parkiranja ostvaren je prihod u iznosu od 4,772.531,55 KM.

To je po veličini i vrijednosti središnja i najveća prihodovna stavka koja se ostvaruje na Kravici. Od prodaje vaučera dobivene su 284.971,42 KM, od ulaznica za panoramski vlakić 103.140,20 KM, od online ulaznica 40.807,92 KM, što daje ukupan primitak od 5,201.451,09 KM. Rekordni prihodi ostvareni su u dva glavna, udarna ljetna mjeseca, srpnju i kolovozu, kada je masovno turističko kretanje najveće.

U oba mjeseca prihodi su premašili milijunski iznos: u srpnju je “ubrano” 1,157.019 KM, u kolovozu 1,292.088 KM. Inače, kako su se smjenjivala godišnja doba, tako se kretao i mijenjao financijski učinak.

U siječnju je uprihođeno 10.740 KM, i to je najmanji mjesečni iznos koji se tijekom godine prikupi na Kravici, što je razumljivo s obzirom na hladni i negostoljubivi siječanj. Već u veljači stanje se pomalo počelo popravljati – naplaćeno je 16.372 KM. S proljećem posjetitelji i turisti su svakim danom sve brojniji, a tako i prihod: u ožujku je iznosio 55.186 KM, u travnju 210.348 KM, u svibnju 381.129 KM.

Prvi ljetni mjesec lipanj donio je više od pola milijuna – 568.061 KM, a vrhunac je, kako rekosmo, bio u srpnju i kolovozu. U rujnu, sa smjenom ljeta i blage rane jeseni, turistička najezda splašnjava, no uprihođena je značajna 697.261 KM. U preostala tri mjeseca krivulja je nastavila padati: u listopadu primitak je iznosio 318.559 KM, u studenome 49.240 KM i u prosincu 16.528 KM.

Digitalni marketing 

Prošlogodišnji financijski rezultati su, bez sumnje, obradovali i oraspoložili čelništvo Grada Ljubuškog, gradske vijećnike, a napose vodstvo i djelatnike JP Parkovi d. o. o. Ljubuški, koji gospodare i upravljaju Kravicom.

Gradsko vijeće je na svojoj posljednjoj sjednici usvojilo izvješće o radu za 2023. godinu i plan poslovanja za 2024. godinu JP Parkovi d. o. o. Ljubuški, u sklopu kojeg je i izvješće o radu poslovne jedinice Kravica za 2023. godinu.

– U izvještajnom razdoblju nastavljena je integracija aktivnosti vezanih uz oglašavanje preko digitalnog marketinga, putem društvenih mreža Facebook i Instagram te Google oglasa. Provodilo se više internetskih marketinških aktivnosti radi promidžbe lokacije. Prednost e-marketinga u turizmu u odnosu na druge medije je fleksibilnost, brzina reagiranja, mogućnost interakcije s drugom stranom i relativno nizak trošak promocije.

Upravo zato mnogo se vremena posvećuje “besplatnim” načinima promoviranja putem naše web i Facebook stranice, Instagrama, na kojima se mogu naći sve informacije vezane uz lokaciju, kao i najavljivanje važnih događaja kojima se želi privući posjetitelje i turiste. Mrežna i Facebook stranica nadopunjavale su se kako bi bile što zanimljivije i kako bi svi potencijalni posjetitelji i agencije bili navrijeme upoznati sa svime što se pruža – stoji, među ostalim, u izvješću o radu poslovne jedinice Kravica za 2023. godinu.

 

artinfo.ba/preuzeto s vecernji.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Ljubuški

kravice.jpeg

Novi fantastični financijski rezultat i rekord ljubuškog i hercegovačkog bogomdanog prirodnog i turističkog dragulja – vodopada Kravica, piše Večernji list BiH.

Ukupni prihod u prošloj, 2023. godini veći je za izvanrednih 1,691.812 KM u odnosu na 2022. godinu. Očekivanja su bila velika, no ipak su znatno premašena, postignuće je takvo da ga ni najveći optimisti nisu mogli predvidjeti. Prihod u 2023. godini iznosio je 5,201.451,09 KM, a u 2022. godini 3,509.639 KM.

Podsjećanja radi, uoči pandemije, u rekordnoj 2019. godini uprihođena je 2,535.001 KM, što znači da se primitak otada udvostručio. Pandemija koronavirusa zatvorila je i blokirala gotovo sve vanjske aktivnosti, pa i turističke, to se drastično odrazilo i na Kravicu te je 2020. godine prihod iznosio svega 338.061 KM.

No, oporavak se dogodio već sljedeće, 2021. godine, kada je skočio na 1,596.526 KM i sada, rekli bismo, raste galopirajućim tempom. Bez sumnje, Kravica je postala prepoznatljiv i velik brend, svjetska turistička senzacija koju posjećuju turisti iz cijelog svijeta. Međutim, imajući to u vidu, potrebno je Kravici kao fenomenu prići još stručnije, osmišljenije i odgovornije kako bi se još više obogatila dodatnim uređenjem i sadržajima, ali istodobno i zaštitila od dolaska i protoka velikog broja posjetitelja.

Prošlogodišnji prihodi

U ukupan prihod na Kravici računaju se prihodi od prodaje ulaznica, parkiranja, vaučera, panoramskog vlakića i online ulaznica. U prošloj godini od prodaje ulaznica i naplate parkiranja ostvaren je prihod u iznosu od 4,772.531,55 KM.

To je po veličini i vrijednosti središnja i najveća prihodovna stavka koja se ostvaruje na Kravici. Od prodaje vaučera dobivene su 284.971,42 KM, od ulaznica za panoramski vlakić 103.140,20 KM, od online ulaznica 40.807,92 KM, što daje ukupan primitak od 5,201.451,09 KM. Rekordni prihodi ostvareni su u dva glavna, udarna ljetna mjeseca, srpnju i kolovozu, kada je masovno turističko kretanje najveće.

U oba mjeseca prihodi su premašili milijunski iznos: u srpnju je “ubrano” 1,157.019 KM, u kolovozu 1,292.088 KM. Inače, kako su se smjenjivala godišnja doba, tako se kretao i mijenjao financijski učinak.

U siječnju je uprihođeno 10.740 KM, i to je najmanji mjesečni iznos koji se tijekom godine prikupi na Kravici, što je razumljivo s obzirom na hladni i negostoljubivi siječanj. Već u veljači stanje se pomalo počelo popravljati – naplaćeno je 16.372 KM. S proljećem posjetitelji i turisti su svakim danom sve brojniji, a tako i prihod: u ožujku je iznosio 55.186 KM, u travnju 210.348 KM, u svibnju 381.129 KM.

Prvi ljetni mjesec lipanj donio je više od pola milijuna – 568.061 KM, a vrhunac je, kako rekosmo, bio u srpnju i kolovozu. U rujnu, sa smjenom ljeta i blage rane jeseni, turistička najezda splašnjava, no uprihođena je značajna 697.261 KM. U preostala tri mjeseca krivulja je nastavila padati: u listopadu primitak je iznosio 318.559 KM, u studenome 49.240 KM i u prosincu 16.528 KM.

Digitalni marketing 

Prošlogodišnji financijski rezultati su, bez sumnje, obradovali i oraspoložili čelništvo Grada Ljubuškog, gradske vijećnike, a napose vodstvo i djelatnike JP Parkovi d. o. o. Ljubuški, koji gospodare i upravljaju Kravicom.

Gradsko vijeće je na svojoj posljednjoj sjednici usvojilo izvješće o radu za 2023. godinu i plan poslovanja za 2024. godinu JP Parkovi d. o. o. Ljubuški, u sklopu kojeg je i izvješće o radu poslovne jedinice Kravica za 2023. godinu.

– U izvještajnom razdoblju nastavljena je integracija aktivnosti vezanih uz oglašavanje preko digitalnog marketinga, putem društvenih mreža Facebook i Instagram te Google oglasa. Provodilo se više internetskih marketinških aktivnosti radi promidžbe lokacije. Prednost e-marketinga u turizmu u odnosu na druge medije je fleksibilnost, brzina reagiranja, mogućnost interakcije s drugom stranom i relativno nizak trošak promocije.

Upravo zato mnogo se vremena posvećuje “besplatnim” načinima promoviranja putem naše web i Facebook stranice, Instagrama, na kojima se mogu naći sve informacije vezane uz lokaciju, kao i najavljivanje važnih događaja kojima se želi privući posjetitelje i turiste. Mrežna i Facebook stranica nadopunjavale su se kako bi bile što zanimljivije i kako bi svi potencijalni posjetitelji i agencije bili navrijeme upoznati sa svime što se pruža – stoji, među ostalim, u izvješću o radu poslovne jedinice Kravica za 2023. godinu.

 

artinfo.ba/preuzeto s vecernji.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.