× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • 8.ožujka

 glovomart.jpg

Impresivni podaci: Saznajte koliko je cvijeća naručeno za 8. ožujka prošle godine u BiH

Među brojnim međunarodnim praznicima, 8. ožujka se globalno smatra jednim od najomiljenijih. Svake godine na ovaj dan svijet obilježava Međunarodni dan žena, posvećen proslavi ekonomskih, političkih, i socijalnih dostignuća žena kroz povijest i sadašnjost. Ovaj dan služi i kao podsjetnik na tekuću borbu za rodnu ravnopravnost i potrebu za kontinuiranim naporima u borbi protiv diskriminacije i nasilja nad ženama.

Mnogi također s ljubavlju nazivaju 8. ožujka Danom majki, što ga čini idealnom prilikom za odati počast ovoj najbitnijoj ulozi od kada postoji čovječanstvo.

Prema podacima dostupnim u Glovu, maloprodajne narudžbe su se 8. ožujka prošle godine pomnožile sa 20 u odnosu na prosječnu srijedu 2023. Logično, to je bio dan s najvećom potrošnjom cvijeća u godini sa 12% ukupno isporučenih narudžbi cvijeća u 2023.

Ovo je BiH pozicioniralo na treće mjesto zemalja s najvećim otkupom cvijeća u jugoistočnoj Europi. Glovo statistika je impresivna kada je u pitanju ponašanje potrošača. Ipak, konkretnije vezano za 8. ožujka uočeno je da je 88% svih narudžbi u maloprodajnoj vertikali sadržavalo cvijeće (ovo je 35% više od prosječnog broja narudžbi cvijeća u maloprodajnoj vertikali tijekom prosječnih srijeda u 2023.).

Prošle godine, tijekom osmog ožujka, zabilježene su i druge zanimljive kupovine u Bosni i Hercegovini. Korisnik koji je 8. ožujka u BiH potrošio najviše na cvijeće bio je iz Sarajeva i u tri narudžbe potrošio je 235,00 KM. Najskuplja pojdinačna narudžba cvijeća 8. ožujka 2023. godine također je napravljena u Sarajevu, a riječ je o buketu ruža koji je koštao 160,00 KM.

Građani Bosne i Hercegovine su lani u odnosu na isti dan 2022. godine potrošili 22% više novca za narudžbe hrane iz restorana za kućnu trpezu (od 18 do 20 sati). Kao šlag na torti, narudžbe kolača 8. ožujka 2023. porasle su za preko 200% u odnosu na prosječan broj narudžbi srijedom.

Ove godine višekategorijska platforma Glovo, koja omogućava lak i brz pristup raznim proizvodima i jelima kad god i gdje god poželite, 8. ožujka nudi ekskluzivne pogodnosti u kategoriji "Cvijeće i ljubav".

Potrošači mogu birati između lijepo aranžiranih buketa, korpi ili cvjetnih kutija koje za njih pripremaju partnerske cvjećare u Sarajevu i Banja Luci.

Do 8. ožujka određeni cvjetni aranžmani bit će sniženi od 15 % do 20%, a za to su se pobrinule partnerske Glovo cvjećare u Sarajevu: Amarilis, Gracia, Ema, Arija, ART, cvjećara KS u tržnom centru Tom, Bellisima, Bambus te banjalučke cvjećare Ivančica, Pot Plant, Paloma Grand i Valentina.

O Glovo

Glovo je pionirska aplikacija za više kategorija koja povezuje korisnike sa poduzećima i dostavljačima, nudeći usluge na zahtjev iz restorana, prodavnica i supermarketa, apoteka i maloprodajnih objekata. Glovo vizija je da svima omogući lak pristup svemu u svom gradu kako bi korisnici mogli uživati u onome što žele, kada žele i gdje žele. Kompanija je osnovana 2015. godine u Barseloni i posluje u 25 zemalja Europe, Središnje Azije i Afrike.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • 8.ožujka

 glovomart.jpg

Impresivni podaci: Saznajte koliko je cvijeća naručeno za 8. ožujka prošle godine u BiH

Među brojnim međunarodnim praznicima, 8. ožujka se globalno smatra jednim od najomiljenijih. Svake godine na ovaj dan svijet obilježava Međunarodni dan žena, posvećen proslavi ekonomskih, političkih, i socijalnih dostignuća žena kroz povijest i sadašnjost. Ovaj dan služi i kao podsjetnik na tekuću borbu za rodnu ravnopravnost i potrebu za kontinuiranim naporima u borbi protiv diskriminacije i nasilja nad ženama.

Mnogi također s ljubavlju nazivaju 8. ožujka Danom majki, što ga čini idealnom prilikom za odati počast ovoj najbitnijoj ulozi od kada postoji čovječanstvo.

Prema podacima dostupnim u Glovu, maloprodajne narudžbe su se 8. ožujka prošle godine pomnožile sa 20 u odnosu na prosječnu srijedu 2023. Logično, to je bio dan s najvećom potrošnjom cvijeća u godini sa 12% ukupno isporučenih narudžbi cvijeća u 2023.

Ovo je BiH pozicioniralo na treće mjesto zemalja s najvećim otkupom cvijeća u jugoistočnoj Europi. Glovo statistika je impresivna kada je u pitanju ponašanje potrošača. Ipak, konkretnije vezano za 8. ožujka uočeno je da je 88% svih narudžbi u maloprodajnoj vertikali sadržavalo cvijeće (ovo je 35% više od prosječnog broja narudžbi cvijeća u maloprodajnoj vertikali tijekom prosječnih srijeda u 2023.).

Prošle godine, tijekom osmog ožujka, zabilježene su i druge zanimljive kupovine u Bosni i Hercegovini. Korisnik koji je 8. ožujka u BiH potrošio najviše na cvijeće bio je iz Sarajeva i u tri narudžbe potrošio je 235,00 KM. Najskuplja pojdinačna narudžba cvijeća 8. ožujka 2023. godine također je napravljena u Sarajevu, a riječ je o buketu ruža koji je koštao 160,00 KM.

Građani Bosne i Hercegovine su lani u odnosu na isti dan 2022. godine potrošili 22% više novca za narudžbe hrane iz restorana za kućnu trpezu (od 18 do 20 sati). Kao šlag na torti, narudžbe kolača 8. ožujka 2023. porasle su za preko 200% u odnosu na prosječan broj narudžbi srijedom.

Ove godine višekategorijska platforma Glovo, koja omogućava lak i brz pristup raznim proizvodima i jelima kad god i gdje god poželite, 8. ožujka nudi ekskluzivne pogodnosti u kategoriji "Cvijeće i ljubav".

Potrošači mogu birati između lijepo aranžiranih buketa, korpi ili cvjetnih kutija koje za njih pripremaju partnerske cvjećare u Sarajevu i Banja Luci.

Do 8. ožujka određeni cvjetni aranžmani bit će sniženi od 15 % do 20%, a za to su se pobrinule partnerske Glovo cvjećare u Sarajevu: Amarilis, Gracia, Ema, Arija, ART, cvjećara KS u tržnom centru Tom, Bellisima, Bambus te banjalučke cvjećare Ivančica, Pot Plant, Paloma Grand i Valentina.

O Glovo

Glovo je pionirska aplikacija za više kategorija koja povezuje korisnike sa poduzećima i dostavljačima, nudeći usluge na zahtjev iz restorana, prodavnica i supermarketa, apoteka i maloprodajnih objekata. Glovo vizija je da svima omogući lak pristup svemu u svom gradu kako bi korisnici mogli uživati u onome što žele, kada žele i gdje žele. Kompanija je osnovana 2015. godine u Barseloni i posluje u 25 zemalja Europe, Središnje Azije i Afrike.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više