× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • EKONOMIJA

l_561782f68688f4f8f8d4505c0216d270.jpg

Boeing se u utorak oprašta od svog najčuvenijeg modela aviona - jumbo jeta 747.

Od 1969. godine, divovski, ali graciozni 747 služio je kao teretni avion, ali i komercijalni avion sposoban da preveze skoro 500 putnika, transport za NASA-ine space shuttleove i predsjednički avion Air Force One. Revolucionarizirao je putovanja, povezujući međunarodne gradove koji nikada prije nisu imali izravne rute i pomogao u demokratizaciji putničkog letenja.

Ali u proteklih 15 godina, Boeing i njegov europski rival Airbus predstavili su profitabilnije i ekonomičnije širokotrupne avione, sa samo dva motora za održavanje umjesto četiri iz modela 747.

Na posljednjem ispraćaju očekuje se velika gužva sadašnjih i bivših radnika Boeinga. Posljednji ovakav model bit će isporučen avioliniji Atlas Air.

- Ako volite ovaj posao, plašili ste se ovog trenutka - rekao je dugogodišnji analitičar avijacije Richard Aboulafia.

- Nitko više ne želi avion sa četiri motora, ali to ne briše ogroman doprinos koji je avion dao razvoju industrije ili njenom izuzetnom naslijeđu - kazao je on.

Notra.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sarajevski kiseljak - novi 28.6.
  • EKONOMIJA

l_561782f68688f4f8f8d4505c0216d270.jpg

Boeing se u utorak oprašta od svog najčuvenijeg modela aviona - jumbo jeta 747.

Od 1969. godine, divovski, ali graciozni 747 služio je kao teretni avion, ali i komercijalni avion sposoban da preveze skoro 500 putnika, transport za NASA-ine space shuttleove i predsjednički avion Air Force One. Revolucionarizirao je putovanja, povezujući međunarodne gradove koji nikada prije nisu imali izravne rute i pomogao u demokratizaciji putničkog letenja.

Ali u proteklih 15 godina, Boeing i njegov europski rival Airbus predstavili su profitabilnije i ekonomičnije širokotrupne avione, sa samo dva motora za održavanje umjesto četiri iz modela 747.

Na posljednjem ispraćaju očekuje se velika gužva sadašnjih i bivših radnika Boeinga. Posljednji ovakav model bit će isporučen avioliniji Atlas Air.

- Ako volite ovaj posao, plašili ste se ovog trenutka - rekao je dugogodišnji analitičar avijacije Richard Aboulafia.

- Nitko više ne želi avion sa četiri motora, ali to ne briše ogroman doprinos koji je avion dao razvoju industrije ili njenom izuzetnom naslijeđu - kazao je on.

Notra.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.