× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Nova Sky kampanja

sky reklama spot

Korištenje sleng izraza sastavni je dio našeg svakodnevnog govora. U nizu sinonima kojima opisujemo stvari, postaje teško pronaći ispravnu riječ kojom izražavamo da nam se nešto sviđa. Zato u Sky Coli imaju rješenje – kad vam je nešto cool, top, vrh ili gas, samo recite da je to – SKY!

U velikom broju jezičnih izraza kojima nastojimo iskazati da je nešto ostavilo utisak na nas, nailazimo na komunikacijske nedoumice u izražavanju. Puno sinonima za isto rješenje rezultira time da se u njihovoj upotrebi okrećemo kako vjetar puše, vođeni onime što je trenutno aktualno u javnosti ili što je prihvatljivo u našoj okolini.

Kako bi stao na kraj tom problemu, Sky Cola, brand osvježavajućeg bezalkoholnog pića, stvorio je novu kreativnu platformu kojom će izrazi poput: cool, top, vrh, gas i vatrica – pasti u zaborav. Prema rješenju iz Sky Cole, zamijenit će ih ni više ni manje nego riječ iz samog naziva branda – SKY, a kampanja je usmjerena prvenstveno prema generaciji Z.

''Novom kampanjom napravili smo veliki iskorak u repozicioniranju Sky-a. Ovo je prvi korak, a želja nam je iskoristiti ime brenda, poigrati se s njim i ubaciti ga u sleng generacije Z. Ova kampanja definitivno nije za boomere, kako sve nas starije zove generacija Z, nego je baš za njih,'' rekao je Jerko Matulović, direktor robnih marki Grupe pića unutar Fortenova grupe povodom lansiranja nove Sky kampanje i dodao:

''Novo doba iziskuje nove komunikacijske metode, one koje se prije svega okreću mladima i njihovoj spremnosti na dugoročno prihvaćanje promjena jednom kad one dobiju oznaku trenda. Zato smo se udružili s pet popularnih regionalnih influencera, a to su: Nika Pavičić (xniks2x), Dora Barker, Luciano Plazibat, Nedim Lepić i kinesko-bosanska senzacija Kinešće (Zhenwei Xiang). Njih pet predstavit će svoju novu kreativnu platformu Sky je Sky! i jedva čekamo vidjeti što je za njih Sky.''

Kako influenceri vide svijet oko sebe i koje su stvari njima cool, top, vrh, gas, SKY, provjerite u dinamičnom videu kojeg su lansirali povodom početka kampanje

 

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Nova Sky kampanja

sky reklama spot

Korištenje sleng izraza sastavni je dio našeg svakodnevnog govora. U nizu sinonima kojima opisujemo stvari, postaje teško pronaći ispravnu riječ kojom izražavamo da nam se nešto sviđa. Zato u Sky Coli imaju rješenje – kad vam je nešto cool, top, vrh ili gas, samo recite da je to – SKY!

U velikom broju jezičnih izraza kojima nastojimo iskazati da je nešto ostavilo utisak na nas, nailazimo na komunikacijske nedoumice u izražavanju. Puno sinonima za isto rješenje rezultira time da se u njihovoj upotrebi okrećemo kako vjetar puše, vođeni onime što je trenutno aktualno u javnosti ili što je prihvatljivo u našoj okolini.

Kako bi stao na kraj tom problemu, Sky Cola, brand osvježavajućeg bezalkoholnog pića, stvorio je novu kreativnu platformu kojom će izrazi poput: cool, top, vrh, gas i vatrica – pasti u zaborav. Prema rješenju iz Sky Cole, zamijenit će ih ni više ni manje nego riječ iz samog naziva branda – SKY, a kampanja je usmjerena prvenstveno prema generaciji Z.

''Novom kampanjom napravili smo veliki iskorak u repozicioniranju Sky-a. Ovo je prvi korak, a želja nam je iskoristiti ime brenda, poigrati se s njim i ubaciti ga u sleng generacije Z. Ova kampanja definitivno nije za boomere, kako sve nas starije zove generacija Z, nego je baš za njih,'' rekao je Jerko Matulović, direktor robnih marki Grupe pića unutar Fortenova grupe povodom lansiranja nove Sky kampanje i dodao:

''Novo doba iziskuje nove komunikacijske metode, one koje se prije svega okreću mladima i njihovoj spremnosti na dugoročno prihvaćanje promjena jednom kad one dobiju oznaku trenda. Zato smo se udružili s pet popularnih regionalnih influencera, a to su: Nika Pavičić (xniks2x), Dora Barker, Luciano Plazibat, Nedim Lepić i kinesko-bosanska senzacija Kinešće (Zhenwei Xiang). Njih pet predstavit će svoju novu kreativnu platformu Sky je Sky! i jedva čekamo vidjeti što je za njih Sky.''

Kako influenceri vide svijet oko sebe i koje su stvari njima cool, top, vrh, gas, SKY, provjerite u dinamičnom videu kojeg su lansirali povodom početka kampanje

 

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više