× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Inspirativna priča

 selma-audi.jpeg

Selma je zaštitno lice poznatog automobilskog brenda Škoda - ne kao model, nego kao žena koja radi na izradi četverokotača.

Obećala samoj sebi

Loša ekonomska situacija primarni je razlog zbog kojeg BiH masovno napuštaju njezini građani. Prema dostupnim podacima, više od dva milijuna bh. građana živi izvan matične države, javlja FTV.

Možda i najveći gubitak jest odlazak mladih, koji u inozemstvu čine uspjehe kojima se ponosi nacija. Selma Kunosić rođena je u Zvorniku, odrasla u Tuzli, gdje je završila Strojarski fakultet.

Zahvaljujući stipendiji koju je dobila kao jedan od najboljih studenata, stigla je do Češke, gdje su njezini rad i trud nagrađeni. Postala je zaštitno lice poznatog automobilskog brenda Škoda - ne kao model, nego kao žena koja radi na izradi četverokotača. Kaže kako joj je ponuda da radi za automobilski brend Škoda bila ostvarenje svih snova. - U tom sam trenutku još uvijek bila student druge godine magistarskog studija i završetkom studija završavala je i moja viza u Češkoj - rekla je za FTV. - Imala sam opciju ili da nađem posao i da ostanem u Češkoj ili da se vratim u BiH.

Rekla sam si tada da ću pokušati upasti u Škodin trening-program - ako upadnem, ostajem, ako ne upadnem, vraćam se u BiH. I to mi je, na sreću, upalilo - kaže ona.

Objašnjava da većinu automobila koji se danas voze rade pet godina ranije. - Moj prvi projekt bila je Škoda Octavia koja je izišla prošle godine, a ja sam na njoj radila već pet godina. To je jednostavno izvanredno - navela je. O trenutačnom poslu za Audi kaže da je na poziciji IT sustava inženjera za kontrolu kvalitete.

50affaca54ee86c812cd.jpeg

- Moj tim zadužen je za myAudi portal i myAudi app. Kada se netko tko vozi Audi želi prijaviti na portal i vidjeti stanje svoga automobila, moj tim zadužen je za to da sve funkcionira kako treba - ispričala je za Federalnu televiziju.

Na pitanje kako je biti žena iza haube, Selma odgovara: - Zadnjih godina mijenja se stereotip da je ovo muška industrija. Kada sam ja došla u Škodu, bila sam jedna od nekoliko žena u tehničkom razvoju. Kada sam odlazila iz Škode, taj je broj porastao. Mislim da se sve više mladih djevojaka odlučuje za studij nekog tehničkog usmjerenja i mislim da i mi polako preuzimamo i sve više ulazimo u poslove za koje su u prošlosti bili zaduženi muškarci - naglasila je.

Smatra da će i žene u BiH uskoro moći doći do takvih prilika.

- Mislim da se u BiH situacija popravlja. Znam kako je bilo kad sam ja studirala u BiH, znam kako je sada - dodala je. Cilj joj podijeliti znanja Kaže da bi, kada bi mogla birati jednu stvar, uvela BiH u EU.

- Moj primarni cilj nije samo da podijelim znanje, nego i da podijelim svoje iskustvo, da približim mladim ljudima u BiH da to što sam ja postigla, mogu postići i oni, uz vrlo malo truda i rada. Za kraj, kaže da je najbolji automobil onaj koji služi svrsi za koju je kupljen.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Inspirativna priča

 selma-audi.jpeg

Selma je zaštitno lice poznatog automobilskog brenda Škoda - ne kao model, nego kao žena koja radi na izradi četverokotača.

Obećala samoj sebi

Loša ekonomska situacija primarni je razlog zbog kojeg BiH masovno napuštaju njezini građani. Prema dostupnim podacima, više od dva milijuna bh. građana živi izvan matične države, javlja FTV.

Možda i najveći gubitak jest odlazak mladih, koji u inozemstvu čine uspjehe kojima se ponosi nacija. Selma Kunosić rođena je u Zvorniku, odrasla u Tuzli, gdje je završila Strojarski fakultet.

Zahvaljujući stipendiji koju je dobila kao jedan od najboljih studenata, stigla je do Češke, gdje su njezini rad i trud nagrađeni. Postala je zaštitno lice poznatog automobilskog brenda Škoda - ne kao model, nego kao žena koja radi na izradi četverokotača. Kaže kako joj je ponuda da radi za automobilski brend Škoda bila ostvarenje svih snova. - U tom sam trenutku još uvijek bila student druge godine magistarskog studija i završetkom studija završavala je i moja viza u Češkoj - rekla je za FTV. - Imala sam opciju ili da nađem posao i da ostanem u Češkoj ili da se vratim u BiH.

Rekla sam si tada da ću pokušati upasti u Škodin trening-program - ako upadnem, ostajem, ako ne upadnem, vraćam se u BiH. I to mi je, na sreću, upalilo - kaže ona.

Objašnjava da većinu automobila koji se danas voze rade pet godina ranije. - Moj prvi projekt bila je Škoda Octavia koja je izišla prošle godine, a ja sam na njoj radila već pet godina. To je jednostavno izvanredno - navela je. O trenutačnom poslu za Audi kaže da je na poziciji IT sustava inženjera za kontrolu kvalitete.

50affaca54ee86c812cd.jpeg

- Moj tim zadužen je za myAudi portal i myAudi app. Kada se netko tko vozi Audi želi prijaviti na portal i vidjeti stanje svoga automobila, moj tim zadužen je za to da sve funkcionira kako treba - ispričala je za Federalnu televiziju.

Na pitanje kako je biti žena iza haube, Selma odgovara: - Zadnjih godina mijenja se stereotip da je ovo muška industrija. Kada sam ja došla u Škodu, bila sam jedna od nekoliko žena u tehničkom razvoju. Kada sam odlazila iz Škode, taj je broj porastao. Mislim da se sve više mladih djevojaka odlučuje za studij nekog tehničkog usmjerenja i mislim da i mi polako preuzimamo i sve više ulazimo u poslove za koje su u prošlosti bili zaduženi muškarci - naglasila je.

Smatra da će i žene u BiH uskoro moći doći do takvih prilika.

- Mislim da se u BiH situacija popravlja. Znam kako je bilo kad sam ja studirala u BiH, znam kako je sada - dodala je. Cilj joj podijeliti znanja Kaže da bi, kada bi mogla birati jednu stvar, uvela BiH u EU.

- Moj primarni cilj nije samo da podijelim znanje, nego i da podijelim svoje iskustvo, da približim mladim ljudima u BiH da to što sam ja postigla, mogu postići i oni, uz vrlo malo truda i rada. Za kraj, kaže da je najbolji automobil onaj koji služi svrsi za koju je kupljen.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više