× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • KOMPANIJA

er673546ert.png

Broj pretplatnika Netflixa je pao prvi put u više od 10 godina rada streaming platforme.

Kompanija je u prva tri mjeseca ove godine izgubila 200.000 članova, a pad je uslijedio nakon što su podigli cijene na ključnim tržištima uključujući SAD i Veliku Britaniju.

Netflix se također, kao i brojne druge kompanije, povukao iz Rusije nakon što su oni napali Ukrajinu.

Iz ove firme upozoravaju kako očekuju dodatne gubitke zbog čega su nagovijestili i da bi moglo doći do nekih promjena u korištenju same platforme. Naime, plan je da se onemogući dijeljenje jednog računa kako bi što više članova nagovorili da kupe pretplatu. Odnosno, plan je da za ovakvu vrstu usluge dijeljenja računa, potražuju više novca.

"Naš rast prihoda znatno je usporio, što pokazuju i naši rezultati i prognoze za dalje. Naša relativno visoka penetracija u kućanstva koja dijele jedan račun, u kombinaciji s konkurencijom stvara prepreke za rast prihoda", rekla je tvrtka objavljujući svoje tromjesečne rezultate.

Rezultati pokazuju da su posljednji gubitak članova u ovom broju imati u listopadu 2011. godine. Povlačenje iz Rusije koštalo ih je 700.000 pretplatnika, u SAD-u i Kanadi su zbog povećanja cijena izgubili oko 600.000 ljudi, ali i dalje imaju više od 220 milijuna pretplatnika u svijetu.

U Velikoj Britaniji u prvom tromjesečju 2022. godine izgubili su čak 1,5 milijuna pretplata, a veliki problem predstavlja im i konkurencija.

Notra.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • KOMPANIJA

er673546ert.png

Broj pretplatnika Netflixa je pao prvi put u više od 10 godina rada streaming platforme.

Kompanija je u prva tri mjeseca ove godine izgubila 200.000 članova, a pad je uslijedio nakon što su podigli cijene na ključnim tržištima uključujući SAD i Veliku Britaniju.

Netflix se također, kao i brojne druge kompanije, povukao iz Rusije nakon što su oni napali Ukrajinu.

Iz ove firme upozoravaju kako očekuju dodatne gubitke zbog čega su nagovijestili i da bi moglo doći do nekih promjena u korištenju same platforme. Naime, plan je da se onemogući dijeljenje jednog računa kako bi što više članova nagovorili da kupe pretplatu. Odnosno, plan je da za ovakvu vrstu usluge dijeljenja računa, potražuju više novca.

"Naš rast prihoda znatno je usporio, što pokazuju i naši rezultati i prognoze za dalje. Naša relativno visoka penetracija u kućanstva koja dijele jedan račun, u kombinaciji s konkurencijom stvara prepreke za rast prihoda", rekla je tvrtka objavljujući svoje tromjesečne rezultate.

Rezultati pokazuju da su posljednji gubitak članova u ovom broju imati u listopadu 2011. godine. Povlačenje iz Rusije koštalo ih je 700.000 pretplatnika, u SAD-u i Kanadi su zbog povećanja cijena izgubili oko 600.000 ljudi, ali i dalje imaju više od 220 milijuna pretplatnika u svijetu.

U Velikoj Britaniji u prvom tromjesečju 2022. godine izgubili su čak 1,5 milijuna pretplata, a veliki problem predstavlja im i konkurencija.

Notra.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više