× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Japanski proizvođač

toyota.jpg

Toyota je objavila u petak da je njena prodaja vozila porasla za 10,1 posto prošle godine, što je čini najvećim proizvođačem automobila na svijetu drugu godinu zaredom i još više udaljava od najbližeg rivala Volkswagena.

Japanski proizvođač automobila je precizirao da je prodaja iznosila 10,5 milijuna vozila u 2021., uključujući i one povezanih tvrtki Daihatsu Motors i Hino Motors.

Volkswagen je u istom periodu isporučio 8,9 miljuna vozila, što je pet posto manje nego 2020. i najniži prodajni rezultat u posljednjih 10 godina.

Proizvođači automobila bili su primorani da smanje proizvodnju jer je nedostatak čipova tijekom pandemije koronavirusa poremetio lance nabavke, pojačavajući konkurenciju za ključnu komponentu među proizvođačima potrošačke elektronike.

Međutim, japanska tvrtka je prebrodila pandemiju bolje od većine drugih proizvođača automobila jer je njeno domaće tržište, Japan i dijelovi Azije, manje pogođeno od Europe.

Toyota, koja će objaviti zaradu za treći kvartal 9. veljače, navela je da će ona vjerovatno biti manja od ciljane proizvodnje od devet milijuna vozila u poslovnoj godini koja se završava 31. ožujka, zbog poremećaja povezanih s COVID-19, javlja Reuters.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Japanski proizvođač

toyota.jpg

Toyota je objavila u petak da je njena prodaja vozila porasla za 10,1 posto prošle godine, što je čini najvećim proizvođačem automobila na svijetu drugu godinu zaredom i još više udaljava od najbližeg rivala Volkswagena.

Japanski proizvođač automobila je precizirao da je prodaja iznosila 10,5 milijuna vozila u 2021., uključujući i one povezanih tvrtki Daihatsu Motors i Hino Motors.

Volkswagen je u istom periodu isporučio 8,9 miljuna vozila, što je pet posto manje nego 2020. i najniži prodajni rezultat u posljednjih 10 godina.

Proizvođači automobila bili su primorani da smanje proizvodnju jer je nedostatak čipova tijekom pandemije koronavirusa poremetio lance nabavke, pojačavajući konkurenciju za ključnu komponentu među proizvođačima potrošačke elektronike.

Međutim, japanska tvrtka je prebrodila pandemiju bolje od većine drugih proizvođača automobila jer je njeno domaće tržište, Japan i dijelovi Azije, manje pogođeno od Europe.

Toyota, koja će objaviti zaradu za treći kvartal 9. veljače, navela je da će ona vjerovatno biti manja od ciljane proizvodnje od devet milijuna vozila u poslovnoj godini koja se završava 31. ožujka, zbog poremećaja povezanih s COVID-19, javlja Reuters.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više