Korisnici su svoje potrebe mogli realizirati na brz i jednostavan način, zahvaljujući dostupnosti prodajnih kanala – bilo na svojoj kućnoj adresi preko teleprodaje, web-a, indirektnih partnera ili eventualnim odlaskom na prodajno mjesto HT ERONET-a
U proteklom razdoblju pandemije i izvanrednog stanja, četrdeset sedam prodajnih mjesta HT ERONET-a raspoređenih diljem BiH bilo je uglavnom otvoreno, dostupno korisnicima u rasponu od 80 do 100 % ukupne raspoloživosti prodajne mreže, sukladno mjerama i naputcima institucija kojima se prilagođavalo kroz različite faze tijekom pandemije. Svi ostali kanali prodaje radili su punim kapacitetom. Naime, bili smo na raspolaganju kroz cijelu lepezu svih naših pull, push i digitalnih prodajnih kanala.
Korisnici su svoje potrebe mogli realizirati na brz i jednostavan način, zahvaljujući dostupnosti prodajnih kanala – bilo na svojoj kućnoj adresi preko teleprodaje, web-a, indirektnih partnera ili eventualnim odlaskom na prodajno mjesto HT ERONET-a, tako da smo korisničko zadovoljstvo držali na vrlo visokoj razini.
Podsjetimo i da smo prilagodili korporativnu web-stranicu (www.hteronet.ba) na kojoj su korisnici mogli pronaći sve informacije o uslugama i poslovanju u izvanrednim okolnostima.
Na područjima gdje su, uslijed epidemioloških mjera, zatvorena sva prodajna mjesta, organiziran je pozadinski rad u uredu gdje su se zaprimali pozivi, a nakon toga su se isporučivale tražene usluge i ispunjavali zahtjevi. Vrlo uspješna bila je i suradnja s indirektnim partnerom Orbis projektom, zahvaljujući kojemu je korisnicima, onemogućenima dolaziti na prodajna mjesta, osigurano doslovce – odlaskom na kućni prag - pružanje usluga HT ERONET-a u svakome kutku BiH.
“Ono što bih posebno istaknuo i pohvalio jest spremnost i hrabrost svih djelatnika prodaje koji su se maksimalno stavili na raspolaganje te su, bez ustručavanja, ostvarivali sve potrebne izravne kontakte s našim vjernim korisnicima te smo, sa zadovoljstvom, realizirali njihove zahtjeve. Naravno, cijelo vrijeme striktno smo se držali svih epidemioloških mjera, misleći na zdravlje korisnika i samih djelatnika. Vjerujemo kako će naš korektan i profesionalan prodajni pristup naši korisnici prepoznati i vrednovati te nam i dalje ostati vjerni”, kaže direktor Sektora za prodaju HT ERONET-a Robert Crnjac.