× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

nino coric

Korporativna komunikacija kao jedinstven komunikacijski proces koji u sebi sadrži sve komunikacijske aktivnosti neke organizacije

 

U suizdanju izdavačke kuće Synopsis Zagreb/Sarajevo i Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, objavljena je knjiga Korporativna komunikacija, Nine Ćorića, voditelja studija odnosa s javnošću na istom fakultetu. Njezin sadržaj je, na 255 stranica, strukutriran u četiri cjeline, u kojima autor određuje korporativnu komunikaciju kao jedinstven komunikacijski proces koji u sebi sadrži sve komunikacijske aktivnosti neke organizacije.

U prvoj cjelini se obrađuje važnost i uloga korporativne komunikacije u organizacijskom životu, analiziraju se različiti pristupi njezinom određenju, kao i modeli upravljanja njome.

S obzirom na njenu interdisciplinarnost u drugoj se cjelini približavaju osnove pojedinih disciplina čije poznavanje predstavlja kontekst za razumijevanje korporativne komunikacije.

Treća cjelina obrađuje aktivnosti korporativne komunikacije koje su grupirane u menadžersku komunikaciju, marketinšku komunikaciju i odnose s javnošću, dok se u četvrtoj cjelini obrađuju ishodi tih aktivnosti.

Knjiga je primarno namijenjena studentima koji izučavaju ovo područje, a svakako može poslužiti i osobama iz prakse koji se bave korporativnom komunikacijom i srodnim komunikacijskim disciplinama.

 

nino-coric-knjiga.jpg

 

 

 

https://www.media-marketing.com

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

nino coric

Korporativna komunikacija kao jedinstven komunikacijski proces koji u sebi sadrži sve komunikacijske aktivnosti neke organizacije

 

U suizdanju izdavačke kuće Synopsis Zagreb/Sarajevo i Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, objavljena je knjiga Korporativna komunikacija, Nine Ćorića, voditelja studija odnosa s javnošću na istom fakultetu. Njezin sadržaj je, na 255 stranica, strukutriran u četiri cjeline, u kojima autor određuje korporativnu komunikaciju kao jedinstven komunikacijski proces koji u sebi sadrži sve komunikacijske aktivnosti neke organizacije.

U prvoj cjelini se obrađuje važnost i uloga korporativne komunikacije u organizacijskom životu, analiziraju se različiti pristupi njezinom određenju, kao i modeli upravljanja njome.

S obzirom na njenu interdisciplinarnost u drugoj se cjelini približavaju osnove pojedinih disciplina čije poznavanje predstavlja kontekst za razumijevanje korporativne komunikacije.

Treća cjelina obrađuje aktivnosti korporativne komunikacije koje su grupirane u menadžersku komunikaciju, marketinšku komunikaciju i odnose s javnošću, dok se u četvrtoj cjelini obrađuju ishodi tih aktivnosti.

Knjiga je primarno namijenjena studentima koji izučavaju ovo područje, a svakako može poslužiti i osobama iz prakse koji se bave korporativnom komunikacijom i srodnim komunikacijskim disciplinama.

 

nino-coric-knjiga.jpg

 

 

 

https://www.media-marketing.com

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više