brada

Rezultati provedenog istraživanja su pokazali da muškarci nose više bakterija u svojim bradama nego psi u svom krznu

Zabrinjavajuće vijesti uslijedile su nakon studije koja je otkrila da je svaka brada uzeta kao uzorak bila ispunjena bakterijama, a gotovo polovina je imala bube opasne po ljudsko zdravlje. Nasuprot tome, testirani psi su pokazali nižu razinu mikroba.

Uovom su istraživanju znanstvenici namjeravali utvrditi postojanje rizika da se ljudi zaraze psećom bolešću preko magnetne rezonance koju su koristili veterinari. Istraživači su uzeli briseve iz brada 18 muškaraca i vratova 30 pasa različitih pasmina te su uporedili rezultate.

"Istraživači su otkrili značajno veće količine bakterija u uzorcima iz muških brada u poređenju s krznom pasa", kazao je profesor Andreas Gutzeit iz švicarske klinike Hirslanden.

Istraživanje je otkrilo da su svi bradati muškarci, u dobi od 18 do 76 godina, pokazali visok broj mikroba, ali samo 23 od 30 pasa imalo je visoke brojke.

Ostatak je imao umjerene nivoe. Otkriveno je čak sedam muškaraca koji su u bradama imali mikrobe koji su predstavljali prijetnju ljudskom zdravlju.

Zanimljivo je također da su MRI skeneri nakon što su korišteni na psima imali mnogo manje bakterija nego nakon korištenja na ljudima.

"Na osnovu ovih rezultata, psi se mogu smatrati čistima u poređenju sa bradatim muškarcima", dodao je Gutzeit.

Međutim, Keith Flett, osnivač Fronta za oslobađenje brada, koji se protivi diskriminaciji protiv brada, sumnja u ovaj izvještaj.

"Mislim da je moguće pronaći sve vrste neugodnih stvari ako uzmete briseve iz kose i ruku ljudi i zatim ih testirate. Ne vjerujem da su brade same po sebi nehigijenske", rekao je.

brada