× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

bozic crtez

Život je često baš nepredvidiv, ali dvije stvari su sigurne. Ziceri, rekli bismo nogometnim žargonom.

Jedna je da ćemo svi umrijeti i da nas sve, kad-tad,čeka "dva metra bez geometra."Druga je da Božić nije Božić bez filma "Sam u kući".

Roditelji se već hvataju za glavu i mole Boga da djeca ne vide najavu i simpatično Kevinovo lice. Otac je već bio siguran da će i ove nedjelje gledati španjolsku Primeru ili pak reprizu 2.ženske odbojkaške lige Regio Emilije. Majke su se potajno nadale kako će njihovi muževi zaspati po običaju već do poluvremena, i kako će daljinski upravljač prebaciti na nove epizode CSI Miamija ili nekog od realityja.

Ali kasno. Djeca su već dobro informirana, nedjelja je dan kada će Kevin po tko zna koji put ostati sam u kući.Ta i njima malo dosadi činjenica da ga već 15 godina zaredom roditelji zaborave, ali tako je kako je. Oči i uši su spremne da vide i čuju što će se ovoga puta dogoditi, je li smislio još koju spaćku ili će ponovo nastaviti sa onim starim, uhodanim. Kvragu, isti lopovi haraju godinama a policija ih uvijek pušta. Ali svaki put je ista strepnja, hoće li "maznuti" nestašnog Keva, ili će im opet pobjeći. Tko zna?

Božićnu idilu kvare reklame, koje svakih 36 sekundi unose dodatnu neizvjenost. Jer, taman dok Kevin juri ulicama , zanima nas je li Djed Mraz i ove godine zaposlen u Coca coli, koliko košta deterdžent na sniženju i je li jogurt s manje masti jeftiniji od običnog.

Ukoliko sve ovo želite saznati, nedjelja i RTL su rješenje za vas. A ukoliko ne, zaključajte djecu u sobu, ili im jednostavno recite da Sveti Nikola i Djed Mraz ne donose ništa Kevinovim fanovima.

B. Marković/artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

bozic crtez

Život je često baš nepredvidiv, ali dvije stvari su sigurne. Ziceri, rekli bismo nogometnim žargonom.

Jedna je da ćemo svi umrijeti i da nas sve, kad-tad,čeka "dva metra bez geometra."Druga je da Božić nije Božić bez filma "Sam u kući".

Roditelji se već hvataju za glavu i mole Boga da djeca ne vide najavu i simpatično Kevinovo lice. Otac je već bio siguran da će i ove nedjelje gledati španjolsku Primeru ili pak reprizu 2.ženske odbojkaške lige Regio Emilije. Majke su se potajno nadale kako će njihovi muževi zaspati po običaju već do poluvremena, i kako će daljinski upravljač prebaciti na nove epizode CSI Miamija ili nekog od realityja.

Ali kasno. Djeca su već dobro informirana, nedjelja je dan kada će Kevin po tko zna koji put ostati sam u kući.Ta i njima malo dosadi činjenica da ga već 15 godina zaredom roditelji zaborave, ali tako je kako je. Oči i uši su spremne da vide i čuju što će se ovoga puta dogoditi, je li smislio još koju spaćku ili će ponovo nastaviti sa onim starim, uhodanim. Kvragu, isti lopovi haraju godinama a policija ih uvijek pušta. Ali svaki put je ista strepnja, hoće li "maznuti" nestašnog Keva, ili će im opet pobjeći. Tko zna?

Božićnu idilu kvare reklame, koje svakih 36 sekundi unose dodatnu neizvjenost. Jer, taman dok Kevin juri ulicama , zanima nas je li Djed Mraz i ove godine zaposlen u Coca coli, koliko košta deterdžent na sniženju i je li jogurt s manje masti jeftiniji od običnog.

Ukoliko sve ovo želite saznati, nedjelja i RTL su rješenje za vas. A ukoliko ne, zaključajte djecu u sobu, ili im jednostavno recite da Sveti Nikola i Djed Mraz ne donose ništa Kevinovim fanovima.

B. Marković/artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više