Mjesec listopad je mjesec borbe protiv raka dojke, stoga je tvrtka Avon organizirala kampanju ''Minuta za sebe'' i uključila tri ambasadorice: Anu Bavrku, Aidu Bukvu i Emelu Burdžović.
U sklopu uručenja donacije od 25 000 KM, udruženju ''Novi pogled'' iz Mostara, Avon je održao press konferenciju radi podizanja svijesti o raku dojke i važnosti samopregleda.
Medijsku pažnju privukli su putem clickbait naslova, kako bi dosegli veći broj publike, a video unutar članka je otkrio sasvim jednu drugu poruku. Poruka je bila jednostavna: Uzmi minutu za sebe i obavi samopregled.
Pogledajte kako je kampanja izgledala te kako se Aida Bukva posvađala u javnosti:
Na konferenciji su se mogle čuti dodatne riječi Avon PR specijaliste Šejle Korjenić:
„Mlada populacija veliki dio svoj slobodnog vremena provodi online i zato je bitno da se na njih utiče upravo na taj način, putem platformi na kojima provode najviše vremena. Preko 100.000 pregleda videa koje smo kreirali s našim abasadoricama kampanje govori o tome da je clickbait u ovom slučaju zaista poslužio na najbolji mogući način, kako bismo osvijestili što veći broj ljudi.''
Navodimo i riječi Maje Memić, predsjednice udruženja Novi pogled iz Mostara:
„Vjerujemo da ćemo zahvaljujući donaciji koja nam je danas uručena zaista učiniti mnogo toga kako bi naša poruku o bitnosti samopregleda i pregleda dojki dosegla što veći broj mladih. Zahvaljujemo Avonu na dugogodišnjoj podršci i globalnom zagovaranju dobrobiti žena.“
Samopregled znači rano otrkrivanje i liječenje, te ozdravljenje u 90% slučajeva, ako se karcinom otkrije na vrijeme. Zato drage žene, pregledajte sebe, svoje grudi. Odvojite minutu za sebe prije tuširanja, ne pokazujte nikakav sram i širite svijest među ženama.
Upute za samopregled pročitajte na: http://www.budizdrava.com/bih/
/Nina.P/
artinfo.ba